Електронний каталог
збут товару
Документи:
- Маркетинг [Текст] / Упоряд.А.И.Кредисов. – К. : Україна, 1994. – 399с. – ISBN 5-319-00922-4 : 6.75 ;5.00;6.01;6.70;4.20;6.50;5.80;5.50;4.80;5.10;6.08.
- Маркетинг [Текст] / Сост.А.И.Кредисов. – К. : Україна, 1995. – 399с. – ISBN 5-319-01352-3 : 1.65;6.00;4.50;4.80;5.90;5.80.
- Основы предпринимательского дела.Благородный бизнес [Текст] / В. А. Анташов, М. В. Кузнецов, Ю. М. Осипов, А. П. Пьянова ; Под ред.Ю.М.Осипова. – М. : Тригон, 1992. – 430с. – ISBN 5-211-02699-3 : 32 000.00;535 000.00;4.00.
- Афонін, А. Маркетинг [Текст] : Конспект лекцій / А. Афонін. – К. : МЗУУП, 1994. – 88с. – ISBN 5-86926-041-8 : 22500.00;3.00.
- Бугріменко, Р. М. Інфраструктурний розвиток мережі роздрібної торгівлі [Текст] [Текст] : автореферат дис...д-ра екон.наук / Бугріменко Р. М. ; 08.00.04-економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Харків : ХДУХТ, 2021. – 36 с.
- Валькова, Н. В. Формування конкурентних переваг промислових підприємств на засадах електронної логістики[Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Валькова Н. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Хмельницький : Хмельниц.нац. ун-т, 2014. – 20 с.
- Власова, Н. О. Формування ефективної закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Н. О. Власова, Ю. В. Пономарьова. – Х. : ХПІ, 2003. – 144с. – Бібліогр.:С.134-140. – ISBN 966-7885-41 : 15.40.
- Каніщенко, О. Л. Міжнародний маркетинг:Теорія і господарські ситуації [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. Л. Каніщенко. – 2-ге вид.,перероб. – К. : Політехніка, 2004. – 150с. – ISBN 966-622-144-6 : 19.00;19.50;21.60.
- Кейлер, В. А. Экономика предприятия [Текст] : Курс лекций / В. А. Кейлер. – М.;Новосибирск : ИНФРА-М;НГАЭиУ, 2003. – 129с. – (Высшее образование). – Библиогр.:129с. – ISBN 5-86225-753-5(ИНФРА-М);5-7014-0146-4(НГАЭиУ) : 15.00.
- Костоглодов, Д. Д. Маркетинг предприятия [Текст] / Д. Д. Костоглодов, И. И. Саввиди. – М. : Контур, 1998. – 112с. – Библиогр.:104с. – ISBN 5-86065-051-5 : 4.40.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Ростинтэр, 1996. – 698с. – ISBN 5-87484-025-7 : 7.50;50.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials : Краткий курс / Ф. Котлер ; Пер с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 646с. : илл. – ISBN 5-8459-0295-9(рус.);0-13-557232-0(англ.) : 55.00.
- Кюппер, В. Продажи.Базовый курс.Оптимальный путь к профессионализму [Текст] : В 6-ти кн.Организация работ.Распределение дел.Отчетность.Планирование сбыта. Кн.2 : Планирование и организация / В. Кюппер ; Пер.с нем. – М. : Интерэксперт, 2000. – 81с. – ISBN 5-85523-101-1 : 32.50.
- Лэнгдон, К. Основные объекты сбыта различны. Технология продаж [Текст] [Текст] = Keu accounts are different solution selling for key account managers / К. Лэнгдон ; пер. с англ. А.В.Полевцев. – Минск : Амалфея, 1998. – 304 с. – (Учимся торговать). – ISBN 985-6015-77-4 : 42,10.
- Попов, Е. В. Миниэкономика [Текст] / Е. В. Попов, А. И. Татаркин. – М. : Наука, 2003. – 487с. – (Экономическая наука современной России). – ISBN 5-02-013277-2 : 44.40.
- Проскурніна, Н. В. Трансформація маркетингової діляьності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації [Електронний ресурс] [Текст] : Автореферат дис...д-ра екон.наук / Проскурніна Н. В. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами екон. діяльності). – Харків : ХДУХТ, 2021. – 36 с.
- Саркісян, Л. Г. Технологія торговельних процесів [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. Г. Саркісян, О. Б. Казакова. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 290с. – ISBN 966-364-269-6 : 40.00.
- Скотт, Дж.Г. Учитесь эффективно продавать и управлять сбытом [Текст] = Effective selling and sales management / Дж.Г. Скотт ; Пер.с англ. – К. : Внешторгиздат, 1992. – 176с. – ISBN 5-85025-082-4 : 900 000.00;7.60;2.50;8.00;4.00;4.50;3.18.
- Сливоцький, А. Міграція капіталу [Текст] = Value migration : Як у замислах на кілька кроків випередити своїх конкурентів / А. Сливоцький ; Пер.з англ. – К. : Пульсари, 2001. – 295с. – (Українці у світовій цивілізації). – ISBN 966-7671-17-8 : 20.00.
- Снегирева, В. В. Книга мерчандайзера [Текст] / В. В. Снегирева. – СПб. : Питер, 2007. – 380с. : илл. – Библиогр.:С.364-366. – ISBN 5-469-00754-5;978-5-469-00754-8;9785469007548 : 52.86.
- Старостіна, А. О. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зозульов. – К. : Знання-Прес, 2002. – 191с. – Бібліогр.:С.187-191. – ISBN 966-7767-48-5;9789666201082 : 14.30.
- Троценко, В. В. Теория и практика маркетинга и менеджмента [Текст] : Учеб.пособие / В. В. Троценко. – К. : Европейский университет финансов,информационных систем,менеджмента и бизнеса, 2000. – 230с. – Библиогр.228с. – ISBN 966-75-08-60-9 : 19.20.
- Уткин, Э. А. Инновационный менеджмент [Текст] / Э. А. Уткин, Г. И. Морозова, Н. И. Морозова. – М. : Акалис, 1996. – 208с. : табл. – ISBN 5-86275-045-2 : 5.50;6.00.
- Фатхутдинов, Р. А. Организация производства [Текст] : Учебник для студентов высших учеб.заведений,обучающихся по экономическим и управленческим специальностям / Р. А. Фатхутдинов. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 671с. – (Высшее образование). – Библиогр.:С.669-670. – ISBN 5-16-000201-4 : 28.80.
- Хлусов, В. П. Введение в маркетинг [Текст] / В. П. Хлусов. – М. : ПРИОР, 1997. – 160с. – (Экспертное бюро Стрикс). – ISBN 5-85572-184-1 : 5.00;4.90.
- Эванс, Дж.Р. Маркетинг [Текст] / Дж.Р. Эванс, Б. Берман ; Пер.с англ. – М. : Сирин, 2000. – 308с. – ISBN 5-86567-024-6 : 18.00;13.00;15.40.
|