Електронний каталог
панчішно-шкарпетні вироби
Документи:
- Еременко, Е. Л. Вывод нового товара на рынок на примере французкой марки чулочно-носочных изделий Marie Brizzard [Текст] / Е. Л. Еременко // Маркетинговые коммуникации. – М., 2008. – № 4. – C. 230-235.
- Замороко, Т. Л. Аналіз українського ринку панчішно-шкарпеткових виробів [Текст] / Т. Л. Замороко // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №5(27). – С.13-14.
- Николаева, Т. Босоножки: [чулочно-носочные изделия] [Текст] / Т. Николаева // Бизнес. – Київ : Блиц-Информ, 2011. – № 7. – C. 74-75.
- Тимонина, О. 50 den на каждый день: (Женские колготки) [Текст] / О. Тимонина // Спрос. – М., 2005. – № 11. – С. 13-15.
- Тихонова, Н. П. Аналіз розмірних характеристик колготок виробників різних країн [Текст] / Н. П. Тихонова, Ю. М. Яценко // Сучасні проблеми товарознавства. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.123-132.
- Тихонова, Н. П. Порівняльна характеристика властивостей еластомірних колготок вітчизняного та закордонного виробництва [Текст] / Н. П. Тихонова, Ю. М. Яценко // Сучасні проблеми товарознавства. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.4-11.
- Цитович, И.Г. и др. Трикотажные компрессионные изделия - ресурс здоровья, комфорта и безопасности [Текст] / И.Г. и др. Цитович // Текстильная промышленность. – М., 2007. – № 1-2. – С. 26-31.
|