Електронний каталог
рекламный бюджет. рекламний бюджет
Документи:
- Рост рекламных бюджетов и оптимизм рекламодателей [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2016. – № 5. – С. 54-57.
- Івохін, Є. В. Деякі методи ефективного розподілу рекламного бюджету [Текст] / Є. В. Івохін, В. О. Навродський, Ю. О. Науменко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – № 10. – С. 96-102.
- Каминский, Д. Экономика рекламы. Принципы посторения рекламного бюджета [Текст] / Д. Каминский // Справочник экономиста. – Київ, 2015. – № 1-2. – С. 37-45.
- Ковальчук, С. Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу [Текст] / С. Ковальчук, О. Пугачова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 5-6 (69). – С. 39-45.
- Макиенко, И. Методы опеределения рекламного бюджета компании [Текст] / И. Макиенко // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №2. – С.56-67.
- Ромат, Є. Основні тенденції розвитку глобального ринку реклами [Текст] / Є. Ромат // Вісник КНТЕУ. – К., 2008. – № 5. – С. 47-53.
- Сендеров, Д. Рекламный бюджет: правила расчета и планирования [Текст] / Д. Сендеров // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 11 (182). – С. 38-47.
- Спиридонова, И. Первый шаг в рекламной кампании, или... Как спланировать рекламный бюджет [Текст] / И. Спиридонова // Практика рекламы. – М., 2007. – № 9. – С. 23-26.
- Тимошенко, Д. Визначення розміру рекламного бюджету підприємства [Текст] / Д. Тимошенко // Вісник КНТЕУ. – К., 2007. – № 4. – С. 107-115.
|