Електронний каталог
рынок туристических услуг. ринок туристичних послуг
Документи:
- Flying from the computer [Текст] : The travel industry : Special report // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8446, № 40. – С.65-67.
- Лечебный вирус: [рынок туруслуг] [Текст] // Бизнес. – Київ : Блиц-Информ, 2012. – № 11. – С. 71-72.
- A comparison of tourist evaluation of beaches in Malta, Romania and Turkey [Текст] / B. F. Blakemore, A. T. Williams, C. Coman [et al.] // World Leisure Journal. – Warszawa : Polico-Druk, 2002. – Vol. 44, № 2. – C. 29-41.
- Gibson, H. J. Busy travelers [Текст] : Leisure-travel patterns and meanings in later life / H. J. Gibson // World Leisure Journal. – Warszawa : Polico-Druk, 2002. – Vol. 44, № 2. – C. 11-20.
- Holderna-Mielcarek, B. Poland's tourism image - results of a survey conducted among Austrian students [Текст] / B. Holderna-Mielcarek // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2004. – Vol. 4, № 1. – C. 19-29.
- Mazaraki, A. Prospects for heaith tourism in Ukraine [Текст] / A. Mazaraki // Freizeit und Wellness : Gesundheitstourismus in Europa. – Bielefeld : IFKA, 2001. – C. 100-109. – (IFKA - Documentation; Band 21).
- Morgan, D. J. Flight and fright [Текст] : The implications of aviation risk and law for flightseeing tourism operators / D. J. Morgan, A. U. Kazi // World Leisure Journal. – Warszawa : Polico-Druk, 2002. – Vol. 44, № 4. – C. 4-12.
- Patterson, I. Baby boomers and adventure tourism [Текст] : The importance of marketing the leisure experience / I. Patterson // World Leisure Journal. – Warszawa : Polico-Druk, 2002. – Vol. 44, № 2. – C. 4-10.
- Peters, M. Business planning processes in tourism family enterprises [Текст] / M. Peters // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2004. – Vol. 4, № 1. – C. 74-86.
- Антонюк, К. Інституціональна структура регулювання та розвитку міжнародного туризму [Текст] / К. Антонюк // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2014. – № 9-10. – С. 3-10.
- Антонюк, К. В. Напрямки диверсифікації міжнародного ринку туристичних послуг [Текст] / К. В. Антонюк // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2013. – № 5-6 (70-71). – С. 12-17.
- Артемова, Е. Н. Молодежный сегмент туристского рынка как объект маркетинговых исследований [Текст] / Е. Н. Артемова, В. А. Козлова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2004. – №4. – С.37-49.
- Гаврилюк, С. П. Соціально-економічна природа та особливості ринку туристичних послуг [Текст] / С. П. Гаврилюк // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2004. – С.199-203.
- Глушко, В. Вектор розвитку туризму в Україні [Текст] / В. Глушко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2019. – № 2(124). – С. 64-75.
- Горіна, Г. О. Концептуальні засади формування та розвитку інноваційних секторів ринку туристичних послуг України [Текст] / Г. О. Горіна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – № 5. – С. 233-240.
- Демко, В. С. Передумови розвитку зеленого туризму : глобальний, національний і регіональний вимір [Текст] / В. С. Демко // Регіональна економіка. – Львів, 2019. – № 2. – С. 90-97.
- Димчук, А. В. Вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг у контексті глобальних викликів і кризових ситуацій [Текст] / А. В. Димчук // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2012. – № 6. – С. 32-36.
- Кирилова, О. Маркетинг на ринку туристичних послуг [Текст] / О. Кирилова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 3. – С. 57-59.
- Колесник, О. О. Прогнозування показників ринку туристичних послуг на основі трендових моделей [Текст] / О. О. Колесник // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ, 2011. – № 3 (16). – С. 46-47.
- Корінєв, В. Л. Особливості кластерного підходу в рекреаційно-туристичній індустрії [Текст] / В. Л. Корінєв // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2015. – № 1. – С. 37-41.
- Любіцева, О. О. Ринок туристичних послуг як об'єкт географії туризму [Текст] / О. О. Любіцева // Український географічний журнал. – К., 2003. – №2. – С.43-51.
- Міщенкова, К. В. Інфраструктура ринку туристичних послуг України: проблеми та перспективи розвитку [Текст] / К. В. Міщенкова // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.225-231.
- Монтрін, І. Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг [Текст] / І. Монтрін, А. Коротєєва // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 5. – С. 17-22.
- Мурга, М. Ближе к Родине: украинцы привыкают к местным курортам [Текст] / М. Мурга // Компаньон-комплект .Стандарт. – Київ, 2014. – № 45-46 (917-918). – С. 20-21.
- Нурмагамбєтова, А. Казахстанский рынок туристичних послуг: основны напрямки підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств [Текст] / А. Нурмагамбєтова, Р. Агибєтова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 6 (156). – С. 111-122.
- Пасєка, С. Україна на міжнародному ринку туристичних послуг [Текст] / С. Пасєка // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2010. – № 5-2. – С. 318-325.
- Плуме, Лазарте М. Екологія та просування туризму: приклад Іспанії [Текст] / Лазарте М. Плуме, Беррозпе Т. Інігуес, Мартінес М.П. Латторре // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 6 (156). – С. 123-131.
- Прочан, А. О. Сучасна концепція визначення особливостей попиту та моделі сегментації туристичного ринку [Текст] / А. О. Прочан // Економіка та держава. – К., 2005. – № 8. – С.39-41.
- СамоноваТ, Б. Дослідження кон'юнктури ринку туристичних послуг в Україні: основні підходи [Текст] / Б. СамоноваТ // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 3 (105). – С. 99-104.
- Саричев, В. І. Стан та перспективи світової та вітчизняної сфер туризму в контексті людського розвитку [Текст] / В. І. Саричев // Статистика України. – Київ, 2014. – № 2 (65). – С. 80-84.
- Сіренко, К. В. Аналіз туристичного ринку України в сучасних умовах розвитку економіки [Текст] / К. В. Сіренко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 12 (114). – С. 70-74.
- Сірик, А. Є. Особливості прийняття стратегічних рішень щодо розвитку ринку туристичних послуг України [Текст] / А. Є. Сірик // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2017. – № 2. – С. 9-13.
- Ткачук, Т. Віртуальні франчайзингові туристичні мережі світу [Текст] / Т. Ткачук // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2018. – № 1. – С. 86-96. – (Економічні науки).
- Трілленберг, Г. Інноваційно-кластерний підхід до розвитку туризму України в умовах глобалізації [Текст] / Г. Трілленберг // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2014. – № 4. – С. 401-414.
- Чобаль, Л. Ю. Ефективність впровадження сучасних інформаційних технолдогій в діяльность українських туристичних підпроиємств [Текст] / Л. Ю. Чобаль, К. Ю. Сімех, Л. І. Тороній // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2019. – № 9. – С. 63-67.
- Шуляк, М. Результаты исследования рынка туристических услуг Украины [Текст] / М. Шуляк // Маркетинговые исследования в Украине. – К., 2008. – № 4. – С. 40-43.
|