Електронний каталог
організація і техніка внутрішньої торгівлі
Документи:
- Дашков, Л. П. Коммерция и технология торговли [Текст] : Учебник для студ.вузов / Л. П. Дашков, В. К. Памбухчиянц. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : Изд.-книготорг.центр "Маркетинг", 2001. – 594с. – ISBN 5-94462-031-5 : 31.20.
- Мазаракі, А. Роздрібна та оптова торгівля.Терміни та визначення понять.ДСТУ 4303:2004 [Текст] : Наказ Держспоживстандарту України №130 від 8 червня 2004 р. / А. Мазаракі ; Розробники:Р.Андрющенко,Н.Голошубова,А.Мазаракі та ін. – К. : Держспоживстандарт України, 2005. – 30с. – 18.20.
- Попов, Е. В. Продвижение товаров и услуг [Текст] : Учеб.пособие для студ.экон.спец.вузов / Е. В. Попов. – М. : Финансы и статистика, 1999. – 319с. – ISBN 5-279-02120-2 : 22.80;18.50.
- Попов, Е. В. Продвижение товаров и услуг [Текст] : Учебн.пособие для студ.эконом.спец.вузов / Е. В. Попов. – М. : Финансы и статистика, 2001. – 320с. – ISBN 5-279-02120-2 : 29,04;22.76;23.88.
- Ромат, Е. В. Реклама в системе маркетинга [Текст] [Текст] : учеб. изд. / Е. В. Ромат. – Київ : Студцентр, 2008. – 605с. : илл. – ISBN 966-7530-44-2 : 50,00.
- Ромат, Е. В. Реклама в системе маркетинга [Текст] : Учебник для студентов экономических специальностей вузов / Е. В. Ромат. – Х. : Студцентр, 1995. – 229 с. : илл. – Библиогр.:С.206-208. – ISBN 5-7763-2582-Х : 220 000.00;4.40;3.90;675 000.00.
- Семенов, Б. Д. Рекламный менеджмент [Текст] : Учеб.пособие / Б. Д. Семенов. – 2-е изд. – М. : Маркетинг, 2001. – 270c. – ISBN 5-7856-0226-1 : 15.48;11.64.
|