Електронний каталог
потреба
Документи:
- Богачев, С. П. Ценность - основа систематизации потребностей [Текст] / С. П. Богачев // Вестник Московского университета. Сер.6. Экономика. – М., 2003. – №1. – С.3-23.
- Буян, І. В. Економічні форми взаємозв'язку та взаємодії біологічних і духовних нужд людини з її працею [Текст] / І. В. Буян // Економічна теорія. – Київ, 2012. – № 2. – С. 85-92.
- Ведмідь, Н. І. Функціонально-цільове наповнення санаторно-курортної та оздоровчої послуги в ієрархії потреб [Текст] / Н. І. Ведмідь // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 1-2 (1). – С. 91-94.
- Грошев, И. В. Инструменты формирования бренда территории [Текст] / И. В. Грошев, Е. В. Степанычева // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 5 (85). – С. 54-64.
- Данілова, Л. Л. Проблеми дослідження специфічних потреб споживачів у засобах малої механізації [Текст] / Л. Л. Данілова // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.156-160.
- Кудінова, А. Моделі споживання: цивілізаційний вимір [Текст] / А. Кудінова // Україна: аспекти праці. – Київ, 2012. – № 5. – С. 17-22.
- Максименко, С. Д. Особистість людини і регулятори її життєдіяльності [Текст] / С. Д. Максименко // Безпека життєдіяльності. – К., 2003. – №3. – С.22-25.
- Наумік, К. Г. Розвиток поняття змісту та структури процесу комунікаційної діяльності в економіці [Текст] / К. Г. Наумік // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2013. – № 3 (67). – С. 110-114.
- Осипенко, М. В. Сучасні тенденції розвитку сфери соціальних послуг в Україні [Текст] / М. В. Осипенко // Наукові праці НДФІ. – Київ, 2014. – № 4. – С. 141-147.
- Осипенко, Н. Роль потреб споживачів у формуванні асортименту текстильних товарів [Текст]. частина 2 / Н. Осипенко // Вісник КНТЕУ. – 2005. – №2. – С.51-55.
- Платонова, Н. Инновационные технологии и трансформация личного потребления [Текст] / Н. Платонова, Н. Комаров, О. Вапнярская // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2012. – № 2. – С. 58-66.
- Рабінович, П. Людські потреби - глибинний визначальний чинник праворозуміння [Текст] / П. Рабінович // Вісник Національної Академії правових наук України. – Харків, 2014. – № 4 (79). – С. 14-24.
- Соснюк, О. Знание потребностей потребителей является ключом к пониманию и прогнозированию их поведения [Текст] / О. Соснюк // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ, 2014. – № 3 (64). – С. 20-23.
- Чернышева, А. П. Управление знаниями в розничных продажах [Текст] / А. П. Чернышева // Управление продажами. – Москва, 2012. – № 5 (66). – С. 312-322.
- Чумак, Я. О любой потребности можно говорить только при ее воплощении в определенную форму [Текст] / Я. Чумак // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ, 2014. – № 3 (64). – С. 24-26.
|