Електронний каталог
політика збуту
Документи:
- Бизнес и менеджер [Текст] / Сост.:И.С.Дараховский,И.П.Черноиванов,Т.В.Прехул. – М. : Азимут-центр, 1992. – 448с. – ISBN 5-7588-0034-1 : 4.70;5.20.
- Стратегія розвитку туристичної індустрії та громадського харчування [Текст] [Текст] : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 25-26 жовт. 2000 р.,м.Київ / відп.ред.А.А.Мазаракі. – К. : КДТЕУ, 2000. – 434с. : іл. – ISBN 5-7763-8512-1 : 16.24;6.00.
- Основы предпринимательского дела.Благородный бизнес [Текст] / В. А. Анташов, М. В. Кузнецов, Ю. М. Осипов, А. П. Пьянова ; Под ред.Ю.М.Осипова. – М. : Тригон, 1992. – 430с. – ISBN 5-211-02699-3 : 32 000.00;535 000.00;4.00.
- Балабанова, Л. В. Маркетинговий аудит системи збуту [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць. – К. : Професіонал, 2004. – 223с. – ISBN 966-8556-29-1 : 28.00.
- Благоев, В. Маркетинг в определениях и примерах [Текст] / В. Благоев ; Пер.с болг. – С-Пб : ДваТрИ, 1993. – 377с. – (Научный центр "Корпорации двадцатый трест"). – ISBN 5-87852-008-7 : 780000.00.
- Маркетинг [Текст] : Опорний конспект лекцiй для студентів усіх спеціальностей денної та заочної форм навчання / I. I. Корольков, В. В. Ортинська, О. М. Мельникович, О. П. Корольчук ; За заг.ред.І.І.Королькова. – К. : КДТЕУ, 1999. – 189с. : табл. – Бібліогр.:С.186-189. – 6.00.
- Кус, А. Основи маркетингу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / А. Кус ; Пер.з нім. – К. : Нічлава, 1999. – 224с. – Бібліогр.:С.216-220. – ISBN 966-7317-28-5 : 12.00.
- Лейн, У. Р. Реклама [Текст] = Advertising: A Framework / У. Р. Лейн, Дж.Т. Рассел. – СПб. : Питер, 2004. – 537с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-020-8;0-13-085220-1 (англ.) : 61.32.
- Стюарт, Г. Ефективне управління збутом [Текст] = Succesful sales management : Як зробити ваш відділ збуту найкращим / Г. Стюарт ; Пер. с англ. – Дн. : Баланс-Клуб, 2002. – 192с. – ISBN 0-273-64488-2;966-95810-4-4 : 33.00;43.32.
- Стюарт, Г. Эффективное управление сбытом [Текст] = Successfull sales management : Как сделать ваш отдел сбыта лучшим / Г. Стюарт ; Пер.с англ. – Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2002. – 192с. – (Мудрые решения.Эффективность). – ISBN 0-273-64488-2(англ);966-95810-4-4 : 38.00;39.00.
|