Електронний каталог
сегментація ринку
Документи:
- Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – Київ : Центр учбової літератури, 2017. – 535 с. – Бібліогр.: в кінці розд.. – ISBN 978-617-673-192-4 : 290.00.
- Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – Київ : Центр учбової літератури, 2018. – 535 с. – Бібліогр.: в кінці розд.. – ISBN 978-617-673-192-4 : 290.00.
- Міжнародний маркетинг [Текст] : Опорний конспект з курсу для студентів напряму підготовки 0502 "Менеджмент" спеціальності 7.050206,8.050206 "Менеджмент ЗЕД" / Уклад.Т.І.Чаюн. – К. : КНТЕУ, 2005. – 79с. – Бібліогр.:С.78-79. – 9.47.
- Программа по курсу "Основы маркетинга" [Текст] / Сост.В.М.Тарасевич. – СПб. : Экономическая школа, 1994. – 40с. – (Экономическая школа). – 5.00.
- Баркан, Д. И. Поймем наш бизнес: Как сегментировать рынок и изучить покупателя [Текст] / Д. И. Баркан, В. Б. Ходяченко. – Л : АКВИЛОН, 1991. – 80с. – (Практический маркетинг). – ISBN 5-85940-002-2 : 658.80.
- Бойчук, І. В. Маркетинг промислового підприємства [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, А. Я. Дмитрів. – Київ : Центр учбової літератури, 2017. – 360 с. – Бібліогр.: с. 338-345. – ISBN 978-611-01-1024-2 : 200.00.
- Бородкіна, Н. О. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Н. О. Бородкіна ; за ред.Г.В.Осовської. – Київ : Кондор, 2007. – 360с. – Бібліогр.: с.360. – ISBN 966-351-050-1;9789663510507 : 38,40.
- Бутенко, Н. В. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2006. – 299с. – Бібліогр.:С.293-296. – ISBN 966-326-206-0;9789663262062 : 35,40.
- Веснин, В. Р. Стратегическое управление [Текст] : Учебник для студентов вузов,обучающихся по специальности "Менеджмент организации" / В. Р. Веснин. – М. : Проспект;ТК Велби, 2006. – 328с. – Библиогр.:С.321-323. – ISBN 5-98032-531-Х;9785980325312 : 30.00.
- Зозулев, А. В. Сегментирование рынка [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / А. В. Зозулев. – Х. : Студцентр, 2003. – 230с. : илл.,табл. – Библиогр.:76 названий. – ISBN 966-7530-29-9 : 22.50.
- Зозульов, О. В. Методичні основи сегментації ринку [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Зозульов О. В. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент,маркетинг. – К. : Київ.нац.унів.ім.Т.Шевченка, 2000. – 15с.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Ростинтэр, 1996. – 698с. – ISBN 5-87484-025-7 : 7.50;50.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials : Краткий курс / Ф. Котлер ; Пер с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 646с. : илл. – ISBN 5-8459-0295-9(рус.);0-13-557232-0(англ.) : 55.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] [Текст] : Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер.с англ./ под общ.ред.Е.М.Пеньковой. – Санкт-Петербург : Коруна;Литера Плюс, 1994. – 698 с. – ISBN 5-87672-003-8 : 942 000.00;19.80;9,20;9.80;15.40;25.00;20.00;13.00;12.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер.с англ./ под общ.ред.Е.М.Пеньковой. – Москва : Прогресс, 1991. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 12.60;4.50;9.20;10.00;11.50;12.00.
- Крючковський, Д. О. Методи і моделі побудови інформаційних технологій економічного моніторингу для CALL-центрів [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.техн.наук / Крючковський Д. О. ; 05.13.06-автоматизовані системи управління та прогресивні інформаційні технології. – Херсон : ХНТУ, 2007. – 21с.
- Куденко, О. В. Сегментація ринку в маркетингу [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Куденко О. В. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНЕУ ім.В.Гетьмана, 2019. – 21 с.
- Ламбен, Ж. Стратегический маркетинг.Европейская перспектива [Текст] / Ж. Ламбен ; Пер.с фр. – СПб. : Наука, 1996. – ХV+589с. – ISBN 5-02-024833-9 : 2300000.00.
- Марван, Алі Саламех Аль-Салаймех Кон'юнктура ринку і маркетингове планування на підприємстві [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Марван Алі Саламех Аль-Салаймех ; 08.06.01-економіка,організація та управління підприємствами. – Х. : ХДЕУ, 2002. – 19с.
- Попов, Е. В. Миниэкономика [Текст] / Е. В. Попов, А. И. Татаркин. – М. : Наука, 2003. – 487с. – (Экономическая наука современной России). – ISBN 5-02-013277-2 : 44.40.
- Статт, Д. Психология потребителя [Текст] / Д. Статт ; Пер с англ. – СПб. : Питер, 2003. – 445с. : илл. – (Практическая психология). – ISBN 5-94723-089-5 : 45.60.
- Фатхутдинов, Р. А. Стратегический маркетинг [Текст] : Учебник для студентов высших учеб.заведений,обучающихся по экономическим специальностям и направлениям / Р. А. Фатхутдинов. – 2-е изд.,перераб.и доп. – Санкт-Петербург : Питер, 2002. – 439с. : илл. – (Учебник для вузов). – Библиогр.:С.438-439. – ISBN 5-94723-165-4;9785947231656 : 41.50.
- Фокс, Дж.Дж. Конкурентные преимущества в денежном выражении [Текст] = The dollarization discipline / Дж.Дж. Фокс, Р. К. Грегори ; Пер.с англ. – 2-е изд. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2006. – 294с. – (Коротко и по делу). – ISBN 5-9614-0396-3;9785961403961 : 42.54.
- Хруцкий, В. Е. Современный маркетинг [Текст] : Настольная книга по исследованию рынка. Учеб.пособие / В. Е. Хруцкий, И. В. Корнева. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Финансы и статистика, 1999. – 528с. – ISBN 5-279-02118-0 : 46,80.
- Современный маркетинг [Текст] / В. Е. Хруцкий, И. В. Корнеева, Е. Э. Автухова, Н. А. Карпычева ; Под ред.В.Е.Хруцкого. – М. : Финансы и статистика, 1991. – 256с. : илл. – ISBN 5-279-00670-Х : 250 000.00;4.90;5.80;7.70;5,00;3,90;3,20.
|