Електронний каталог
розвиток освіти
Документи:
- Доповідь міністра освіти і науки України В.Кременя на підсумковій колегії міністерства освіти і науки (27 лютого 2004 року, м.Одеса) [Текст] // Освіта України. – 2004. – №17(513). – С.12-15.
- Концепція Державної програми розвитку освіти на 2006 - 2010 роки [Текст] // Вища школа. – К., 2006. – №3. – С. 114-119.
- Концепція розвитку педагогічної освіти [Текст] // Вища школа. – Київ, 2018. – № 3. – С. 91-111.
- Новая динамика высшего образования и научных исследований для изменения и развития общества: Коммюнике Всемирной конференции ЮНЕСКО по высшему образованию) [Текст] // Высшее образование в России. – Москва, 2009. – № 11. – С. 41-48.
- Програма розвитку освіти в Україні: Проект [Текст] // Вища школа. – К., 2005. – №3. – С.76-103.
- Harman, G. Academics and institutional differentiation in Australian higher education [Текст]. Dimensions of comparison / G. Harman // Higher Education Policy. – Pergamon, 2001. – Vol. 14, № 4, Dec. – C. 325-342.
- Kump, S. Renewal of higher education in Slovenia with special attention to quality [Текст]. Higher education and service to the community / S. Kump // Higher Education Policy. – Pergamon, 1998. – Vol. 11, № 4, Dec. – C. 357-367.
- Liefner, I. Reforms in German higher education [Текст] : Implementing and adapting anglo-american organizational and management structures at German universities. The business of university research : Cross national perspectives / I. Liefner, L. Schatzl, T. Schroder // Higher Education Policy. – Palgrave Macmillan, 2004. – Vol. 17, № 1, March. – C. 23-38.
- Meltz, N. M. Academic colleges [Текст] : Transforming higher education in Israel. Dimensions of comparison / N. M. Meltz // Higher Education Policy. – Pergamon, 2001. – Vol. 14, № 4, Dec. – C. 343-359.
- Rakic, V. Converge or not converge [Текст] : The European Union and higher education policies in the Netherlands, Belgium/Flanders and Germany. Policy making : Perspectives from Eastern Europe / V. Rakic // Higher Education Policy. – Pergamon, 2001. – Vol. 14, № 3, Sept. – C. 225-240.
- Reiko, Y. University reform in the post-massification era in Japan [Текст] : Analysis of government education policy for the 21st century. Dimensions of comparison / Y. Reiko // Higher Education Policy. – Pergamon, 2001. – Vol. 14, № 4, Dec. – C. 277-291.
- Smeby, J.-C. National quality assessment system in the Nordic countries : developing a balance between external and internal needs? [Текст]. Institutional behaviour / J.-C. Smeby, B. Stensaker // Higher Education Policy. – Pergamon, 1999. – Vol. 12, № 1, March. – C. 3-14.
- Thomas, H. G. Towards a new higher education law in Lithuania [Текст] : Reflections on the process of policy formulation. Policy making : Perspectives from Eastern Europe / H. G. Thomas // Higher Education Policy. – Pergamon, 2001. – Vol. 14, № 3, Sept. – C. 213-223.
- Toakley, A. R. Globalization, sustainable development and universities [Текст]. The vision of reform / A. R. Toakley // Higher Education Policy. – Palgrave Macmillan, 2004. – Vol. 17, № 3, Sept. – C. 311-324.
- Tomusk, V. Higher education reform in Estonia [Текст] : A legal perspective. Policy making : Perspectives from Eastern Europe / V. Tomusk // Higher Education Policy. – Pergamon, 2001. – Vol. 14, № 3, Sept. – C. 201-212.
- Xiaozhou, X. The role of the university in lifelong learning [Текст] : Perspectives from the People's Republic of China. Dimensions of comparison / X. Xiaozhou // Higher Education Policy. – Pergamon, 2001. – Vol. 14, № 4, Dec. – C. 313-324.
- Андрущенко, В. Глобальні тренди розвитку освіти ХХІ століття [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – Київ, 2019. – № 3. – С. 5-14.
- Андрущенко, В. Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – Київ, 2018. – № 2. – С. 5-12.
- Астахова, В. И. Студент XXI века: его сущностные черты и характерные особенности [Текст] / В. И. Астахова // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2010. – № 8. – С. 60-63.
- Беляева, М. И. Корпоративная культура вуза как ресурс организационного развития [Текст] / М. И. Беляева // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2011. – № 4. – С. 45-48.
- Березюк, Р. Національна модель розвитку науки й освіти у контексті Європейської інтеграції [Текст] / Р. Березюк // Журнал Європейської економіки. – К., 2003. – Том 2 (№4). – С.486-497.
- Боровик, М. В. Знання як запорука сталого розвитку закладів вищої освіти [Текст] / М. В. Боровик // Вісник Одеського національного університету. – Одеса, 2017. – № 10 (63). – С. 72-75.
- Вєтров, С. Тип навчання - інноваційний [Текст] / С. Вєтров // Вища освіта України. – К., 2001. – №2. – С.50-58.
- Вієвська, М. Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенції [Текст] / М. Вієвська, Л. Красовська // Вища школа. – Київ, 2010. – № 3-4. – С. 89-104.
- Гаращук, О. Парадигмальний підхід до формування управлінської стратегії розвитку вищої освіти [Текст] / О. Гаращук, В. Куценко // Вища школа. – Київ, 2014. – № 9 (122). – С. 11-21.
- Гаращук, О. Траєкторія розвитку освітнього простору [Текст] / О. Гаращук, В. Куценко // Фінансовий контроль. – Харків : ТОВ"Конві Прінт", 2022. – № 7. – С. 186-196.
- Длугопольський, О. Розвиток системи вищих навчальних закладів в Україні та її фінансове забезпечення [Текст] / О. Длугопольський, Г. Чекаловська // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2012. – № 3. – С. 89-96.
- Дніпров, О. Концептуальні засади розвитку освіти України [Текст] / О. Дніпров // Вища школа. – Київ, 2014. – № 7 (120). – С. 7-12.
- Дрок, П. В. Видавничо-поліграфічна справа в контексті розвитку сучасної освіти [Текст] / П. В. Дрок, Р. В. Гордєєв // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2019. – №10. – С. 90-96.
- Євтух, О. Наука й освіта за крок до майбутнього [Текст] / О. Євтух // Вища школа. – Київ, 2011. – № 2. – С. 16-28.
- Загорський, В. С. Освіта як визначальний фактор забезпечення сталого розвитку національної економіки [Текст] / В. С. Загорський // Регіональна економіка. – Львів, 2017. – № 2. – С. 23-30.
- Калашнікова, С. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти [Текст] / С. Калашнікова // Вища освіта в Україні. – Київ, 2014. – № 3 (54). – С. 12-23.
- Каленюк, І. С. Сучасні ризики розвитку вищої освіти в Україні [Текст] / І. С. Каленюк, О. В. Куклін, В. А. Ямковий // Економіка України. – Київ : Преса України, 2015. – № 2 (639). – С. 70-83.
- Карамушка, В. Реагування освіти на цивілізаційні виклики [Текст] / В. Карамушка // Шлях освіти. – Київ : Педагогічна преса, 2011. – № 1 (59). – С. 25-32.
- Ким, И. Н. О роли магистратуры в стратегическом развитии вуза [Текст] / И. Н. Ким, С. В. Лисиенко // Высшее образование в России. – Москва, 2012. – № 11. – С. 23-29.
- Корсак, К. Основи нової освітньої ідеї у контексті розвитку вищої освіти України [Текст] / К. Корсак // Вища освіта в Україні. – Київ, 2014. – № 4 (55). – С. 10-15.
- Костюкевич, С. В. Современные тенденции в сфере высшего образования и его классические ценности: актуальность баланса [Текст] / С. В. Костюкевич // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2013. – № 4. – С. 7-10.
- Кравець, В. Парадокси педагогічної освіти в епоху цивілізаційних змін [Текст] / В. Кравець // Шлях освіти. – Київ : Педагогічна преса, 2011. – № 1 (59). – С. 4-10.
- Куклін, О. Стратегічні пріоритети розвитку вищої освіти України [Текст] / О. Куклін // Вища школа. – Київ, 2012. – № 8. – С. 28-36.
- Мартинюк, В. Концептуальні підходи до трактування сутності сучасної фінансової політики інноваційного розвитку вищої освіти [Текст] / В. Мартинюк // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2016. – № 1. – С. 109-118.
- Марчук, Л. П. Пріоритети розвитку вищої школи в умовах формування інноваційної економіки [Текст] / Л. П. Марчук // Економіка АПК. – Київ, 2011. – № 6 (200). – С. 127-132.
- Мосов, С. Національна стратегія розвитку освіти в площині реалізації життєвого циклу обєктів промислової власності [Текст] / С. Мосов // Інтелектуальна власність. – Київ, 2013. – № 8. – С. 60-65.
- Набойченко, С. Формирование системы мониторинга развития высшей школы [Текст] / С. Набойченко // Высшее образование в России. – М., 2003. – №6. – С.3-14.
- Новаков, Н. Мониторинг образовательного качества [Текст] / Н. Новаков // Высшее образование в России. – М., 2003. – №6. – С.15-24.
- Овчинников, Г. К. К вопросу о стратегии развития высшего образования. Окончание [Текст] / Г. К. Овчинников // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2013. – № 2. – С. 20-23.
- Пометун, О. Освіта для стійкого розвитку - інновація XXI століття [Текст] / О. Пометун // Шлях освіти. – Київ : Педагогічна преса, 2010. – № 3 (57). – С. 12-16.
- Похресник, А. Філософський аналіз західних прогнозів розвитку вищої освіти у ХХІ ст. [Текст] / А. Похресник // Вища школа. – Київ, 2014. – № 1 (115). – С. 63-72.
- Савельев, А. Я. Прогнозирование развития системы образования в условиях нестабильности (кризиса) [Текст] / А. Я. Савельев // Высшее образование в России. – Москва, 2010. – № 11. – С. 119-130.
- Сацик, В. У пошуку ефективної стратегії розвитку вищої освіти в Україні [Текст] / В. Сацик // Вища освіта в Україні. – Київ, 2015. – № 3. – С. 40-52.
- Силадій, І. Розвиток освіти в контексті основних викликів глобалізації [Текст] / І. Силадій // Вища освіта України. – Київ, 2016. – № 4. – С. 34-38.
1
2
|