Електронний каталог
Шульгіна Л.М.
Документи:
- Аналіз маркетингового середовища діяльності підприємства [Текст] : Конспект лекції для студентів ФГХГГіТ / Уклад.Л.М.Шульгіна. – К. : КДТЕУ, 1998. – 98с. – 5.45.
- Де межа стратегії "розширення меж марки", або Як корабель назвеш, так він і попливе... [Текст] : ситуаційна впрвва (кейс) / уклад. Л.М.Шульгіна; Каф. маркетингу. – 554/02 [замовл]. – Київ : КНТЕУ, 2002. – 27 с. – 2.66.
- Економіка та організація рекламного бізнесу [Текст] : програма / уклад. Л.М. Шульгіна; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 860/07 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 12 c. – 2.52.
- Економіка та організація рекламного бізнесу [Текст] : робоча програма / уклад. Л.М. Шульгіна; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 861/07 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 21 c. – 4.34.
- Економіка та організація рекламного бізнесу [Текст] : Опорний конспект лекцій дисципліни для студентів окр "бакалавр" напряму підгот. "Економіка та п-во"проф. спрямування 6.050108 "Маркетинг" із варіатив. компонентою 6.050108.02"Реклам. бізнес" / Уклад.:Л.М.Шульгіна,О.П.Корольчук,О.А.Чижевська. – К. : КНТЕУ, 2005. – 131с. – 10.97.
- Збірник завдань для практичних занять з курсу "Основи підприємництва" [Текст] : для студентів товарознавчого факультету і факультету громадського харчування, готельного господарства та туризму / уклад.: А.О.Чижевська, Л.М.Шульгіна; Каф. маркетингу. – 211/99 [замовл.]. – Київ : КДТЕУ, 1999. – 37 с. – 1.50.
- Маркетинг [Текст] : робоча програма з дисципліни для студентів ОКР "Бакалавр" професійного спрямування 6.050201 "Менеджмент організацій" варіативної компоненти 6.05020102 "Менеджмент туристичної індустрії" та 6.050201.04 "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" / уклад.: О.А.Чижевська, Л.М.Шульгіна, М.Р.Кириченко; Каф.маркетингу та комерційної діяльності. – 258/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 21 с. – 6.85.
- Маркетинг [Текст] : програма з дисципліни для студентів ОКР "Бакалавр" професійного спрямування 6.050201 "Менеджмент організацій" варіативної компоненти 6.05020102 "Менеджмент туристичної індустрії" та 6.05020104 "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" / уклад.: О.П.Корольчук, Л.М.Шульгіна, О.А.Чижевська; Каф.маркетингу та комерційної діяльності. – 259/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 13 с. – 4.37.
- Маркетинг у готельно-ресторанному господарстві [Текст] : Програма курсу для студентів професійного спрямування 6.050200 "Менеджмент організацій" варіативної компоненти "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" / Каф. економіки та менеджменту готельного гсподарства і туризму; уклад. Л.М. Шульгіна, Л.М.Гопкало, О.В.Сьомко. – 266/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 16 c. – 4,94.
- Маркетинг у готельно-ресторанному господарстві [Текст] : Робоча програма курсу для студентів професійного спрямування 6.050200 "Менеджмент організацій" варіативної компоненти "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" / Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу; уклад. Л.М. Шульгіна, Л.М.Гопкало, О.В.Сьомко. – 265/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 19 c. – 5,02.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.Л.М. Шульгіна; Каф.готельно-ресторанного та тур. бізнесу. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 99 c. – 24.35.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Програма дисципліни для студентів професійного спрямування "Менеджмент організацій" варіативної компоненти "Менеджмент туристичної індустрії" / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; уклад. В.В. Білик, Л.М. Шульгіна. – 838/06 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 10 c. – 2,58.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Збірник тестових завдань / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; авт. Л.М. Шульгіна, В.В. Білик, Л.М. Гопкало, О.В. Полтавська. – 851/09 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 38 c. – 10,53.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів факультету громадського харчування,готельного господарства і туризму денної та заочної форм навчання / Уклад.Л.М.Шульгіна. – К. : КНТЕУ, 2002. – 80с. – 4.91.
- Методичні вказівки до розв'язання ситуаційної вправи "Де межа стратегії "розширення меж марки", або Як корабель назвеш, так він і попливе..." [Текст] / уклад. Л.М.Шульгіна; Каф. маркетингу. – 661/02 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2002. – 26 с. – 2.62.
- Основи підприємництва [Текст] : тестові завдання / уклад.: О.А.Чижевська, Г.Л.Піратовський та ін.; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 790/06 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 54 с. – 6.12.
- Основи підприємництва [Текст] : Опорний конспект лекцій / Уклад.:О.А.Чижевська,Л.М.Шульгіна. – К. : КДТЕУ, 1999. – 55с. – 5.50;7.00.
- Основи підприємництва [Текст] : Опорний конспект лекцій з курсу "Основи підприємництва" для студентів денної та заочної форми навчання факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу зі спеціальностей / Уклад.:О.А.Чижевська,Л.М.Шульгіна. – К. : КНТЕУ, 2004. – 84с. – 7.79.
- Проблеми економічного розвитку підприємств у контексті глобалізації бізнесу [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.слухачів Ін-ту вищ.кваліф.,які здобув.освіт.-кваліф.рівень магістра за напрямами підготов.:"Економіка та п-во", "Менеджмент", "Торгівля", "Специф.категорії" спец.:"Маркетинг". Ч.1 / ред.кол.:Л.М. Шульгіна, Т.М. Артюх, В.В. Ортинська, С.І. Бай. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 216с. – 45.51.
- Проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності в Україні [Текст] : Матеріали бізнес-форуму (Київ,17 квітня 2008) / Відп.ред.Н.В.Притульська;Ред.кол.:К.С.Шклярук,Л.М.Шульгіна,Л.О.Лігоненко,С.І.Бай. – К. : КНТЕУ, 2008. – 67с. – 26.61;15.00.
- Робоча програма дисципліни "Маркетинг" [Текст] : для студентів ОКР "бакалавр", напряму підготовки "Менеджмент" / уклад. В.В. Ортинська, Н.А. Даниленко; Каф. маркетингу. – 23/04 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2004. – 15 c. – 1,93.
- Тести для контролю знань з курсу "Маркетинг" [Текст] : студентів денної та заочної форми навчання факультету економіки, менеджменту та права спеціальностей 7.050107 "Економіка підприємництва" і 7.050108 "Маркетинг" та факультету громадського харчування, готельного господарства і туризму усіх спец-тей / уклад.: Л.М. Шульгіна, О.А.Чижевська. – 667/01 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2001. – 50 c. – 4.07.
- Маркетинг [Текст] : Опорний конспект лекцій / І. І. Корольков, Л. М. Шульгіна, О. М. Мельникович, В. В. Ортинська ; За ред.І.І.Королькова. – К. : КНТЕУ, 2003. – 177с. – 12.84.
- Корольчук, О. П. Маркетинг. Ситуативні, творчі та контрольні завдання [Текст] : практикум / О. П. Корольчук, Л. М. Шульгіна. – 238/03 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2003. – 259 с. – 14.11.
- Корольчук, О. П. Маркетинг.Ситуативні творчі та контрольні завдання [Текст] : Практикум / О. П. Корольчук, Л. М. Шульгіна. – К. : КНТЕУ, 2003. – 259с. – ISBN 966-629-069-3 : 14.11;18.00.
- Шульгіна, Л. Маркетолог на підприємстві: стратег чи мішень? (Які знання та навички життєво необхідні) [Текст] / Л. Шульгіна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 5 (57). – С. 61-66.
- Шульгіна, Л. Моделі поведінки макросегментів споживачів туристичного продукту [Текст] / Л. Шульгіна // Вісник КНТЕУ. – К., 2005. – № 5. – С.44-51.
- Шульгіна, Л. Роль деяких видів суміжників у створенні якісного туристичного продукту [Текст] / Л. Шульгіна // Економіст. – К., 2005. – №2. – С.64-67.
- Шульгіна, Л. Тенденції розвитку українського туризму: географічний та мотиваційний аспекти динаміки попиту [Текст] / Л. Шульгіна // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – Тернопіль, 2005. – Випуск 5-2. – С.186-192. – (Економічні науки).
- Шульгіна, Л. М. Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства [Текст] / Л. М. Шульгіна // Проблеми науки. – К., 2005. – №10. – С.24-30.
- Шульгіна, Л. М. Макроекономічна ситуація як фактор розвитку туризму в Україні [Текст] / Л. М. Шульгіна // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №4(26). – С.15-22.
- Шульгіна, Л. М. Маркетинг підприємств туристичного бізнесу [Текст] : Монографія / Л. М. Шульгіна. – К. : КНТЕУ, 2005. – 596с. – Бібліогр.:С.561-596. – ISBN 966-629-193-2 : 39.76.
- Шульгіна, Л. М. Маркетингова теорія продажу туристичного продукту [Текст] / Л. М. Шульгіна // Проблеми науки. – К., 2005. – №4. – С.33-39.
- Шульгіна, Л. М. Методика розрахунку конкурентоспроможності туристського продукту [Текст] / Л. М. Шульгіна // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2004. – С.54-60.
- Шульгіна, Л. М. Мерчандайзинг - мистецтво перетворення відвідувача на покупця [Текст] / Л. М. Шульгіна, М. С. Молодоженя // Економіка і підприємництво:стан та перспективи: Зб.наук.праць. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.203-211.
|