Електронний каталог
рынок услуг. ринок послуг
Документи:
- Dossier [Текст] : Enquete sur l'economie low-cost // Capital. – Paris : Prisma Press, 2006. – № 173. – C. 58-88.
- На рынке телекоммуникационных услуг стран СНГ [Текст] // Бюллетень иностранной коммерческой информации (БИКИ). – Москва, 2011. – № 34. – С. 11.
- На рынке телекоммуникационных услуг Узбекистана [Текст] // Бюллетень иностранной коммерческой информации (БИКИ). – Москва, 2012. – № 29. – С. 10.
- Brax, S. The "Kibsification" of architectural services - case study [Текст] / S. Brax // Marketing uslug profesjonalnych. – Poznan : Infomila, 2006. – Tom 6. – C. 77-90.
- Melnyk, J. International services market in the early 21st century [Текст] : Tendencies and prospects of development / J. Melnyk // Journal of European economy. – Ternopil : Economichna Dumka, 2006. – № 4. – C. 349-366.
- Sidorenko, K. A. Unfair competition on the legal services market [Text] [Текст] / K. A. Sidorenko // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ПрАТ "Юридична практика", 2012. – Vol. 10, № 3 : In focus: Unfair competition. – P. 30-32.
- Богославець, Г. М. Особливості вивчення кон"юнктури ринків товарів та послуг у сучасних умовах [Текст] / Г. М. Богославець, М. М. Скотнікова // Економіка і підприємництво:стан та перспективи: Зб.наук.праць. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.103-107.
- Галаченко, О. О. Кластерний аналіз регіонів України за рівнем розвитку ринку послуг санаторіїв [Текст] / О. О. Галаченко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2017. – № 11. – С. 117-122.
- Данилин, А. Мобильный контент - 2005 [Текст] / А. Данилин // Сети и телекоммуникации. – К., 2006. – № 3. – С. 28-33.
- Данилова, Л. Значение и основные особенности маркетинговых услуг [Текст] / Л. Данилова // Маркетинг и реклама. – К., 2008. – № 1. – С. 31-33.
- Дудар, А. Основні напрямки розвитку системи управління фінансовими результатами діяльності тоговельно-виробничої фірми [Текст] / А. Дудар // Банківська справа. – К., 2003. – №5. – С. 36-50.
- Жданенко, И. Дата-центры: (Серверы под присмотром) [Текст] / И. Жданенко // Сети и телекоммуникации. – К., 2006. – № 9. – С. 28-33.
- Кельдер, Т. Л. Особливості функціонування ринку послуг у Китаї в контексті співпраці з Україною [Текст] / Т. Л. Кельдер, Ю. О. Шевченко // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2011. – № 6. – С. 18-23.
- Корокошко, Ю. В. Маркетинговые исследования на рынке услуг: особенности, методы и практика организации [Текст] / Ю. В. Корокошко // Маркетинг услуг. – Москва, 2010. – № 3 (23). – С. 194-213.
- Кратт, О. Методика аналізу кон`юктури ринку послуг вищої освіти [Текст] / О. Кратт // Економіст. – К., 2004. – №3. – С.69-71.
- Кухарская, Н. Диагностика рынка услуг Украины и его региональные приоритеты [Текст] / Н. Кухарская // Економіст. – Київ, 2010. – № 3 (281). – С. 51-54.
- Лісовський, С. А. Інтеграція України до світової економіки як фактор сталого розвитку [Текст] / С. А. Лісовський // Український географічний журнал. – К., 2003. – №2. – С.26-32.
- Міжнародна економічна інтеграція України та її можливі наслідки для переходу країни до збалансованого розвитку [Текст] / С. А. Лісовський, І. В. Гукалова, Є. О. Маруняк [et al.] // Український географічний журнал. – Київ, 2011. – № 4 (76). – С. 34-41.
- Лутчин, Н. П. Наукові підходи до визначення і структури товарного ринку [Текст] / Н. П. Лутчин, Я. Ю. Карпова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2011. – № 3 (117). – С. 63-67.
- Малюков, В. Моделирование процедуры спроса и предложения на рынке продуктов и услуг [Текст] / В. Малюков // Финансовые риски. – К., 2007. – № 3. – С. 60-64.
- Мельник, А. Національний та регіональні ринки послуг України: чи наближаємось ми до Європи? [Текст] / А. Мельник, Ю. Мельник // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2015. – № 4. – С. 456-475.
- Мельник, Л. Основні методи формування цін на телекомунікаційні послуги в умовах регульованого ринку [Текст] / Л. Мельник, Д. Горобченко // Економіка України. – К. : Преса України, 2009. – № 4. – С. 44-51.
- Мікловда, В. П. Ефективність діяльності малих підприємств на регіональному ринку послуг (на прикладі Закарпатської області) [Текст] / В. П. Мікловда, К. С. Товт // Регіональна економіка. – Львів, 2009. – № 4 (54). – С. 33-39.
- Николайчук, В. Конкурентные стратегии на рынке услуг [Текст] / В. Николайчук // Менеджмент и менеджер. – Київ : Менеджмент - XXI, 2009. – № 4. – С. 2-6.
- Попова, И. Бум 2 (спутниковая связь) [Текст] / И. Попова // Сети и телекоммуникации. – К., 2006. – № 3. – С. 18-26.
- Романків, І. Я. Розвиток ринку послуг в Україні [Текст] / І. Я. Романків // Фінанси України. – К., 2005. – № 11. – С. 38-45.
- Ткаченко, Т. І. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку [Текст] / Т. І. Ткаченко, Т. П. Дупляк // Маркетинг в Україні. – К., 2008. – № 2. – С. 44-49.
- Ткачук, Т. Міжнародні туристичні підприємства на внутрішньому ринку франчайзингу [Текст] / Т. Ткачук // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2017. – № 2(91). – С. 95-107. – (Економічні науки).
- Уніят, А. Перспективи розвитку ринку готельних послуг в Україні: світовий досвід та вітчизняна практика [Текст] / А. Уніят, О. Альховіцька // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – Тернопіль, 2005. – Випуск 5-2. – С.257-265. – (Економічні науки).
- Хохленко, О. Освітній ринок як ринок послуг: стан, перспективи розвитку [Текст] / О. Хохленко // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2013. – № 2 (206). – С. 135-136.
- Христальова, В. В. Ринок послуг мобільного зв'язку України: тенденції та перспективи розвитку [Текст] / В. В. Христальова, Є. В. Кононенко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 1. – С. 37-41.
- Шевелева, Т. Создание национальных брендов в Украине - важнейший фактор в завоевании внутреннего и внешнего рынков товаров и услуг [Текст] / Т. Шевелева // Інтелектуальна власність. – Київ, 2010. – № 9. – С. 12-16.
|