Електронний каталог
маркетинговые технологии. маркетингові технології
Документи:
- Действенные шаги для оптимизации ретаргетинговых компаний [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 11-12. – С. 52-54.
- Кейс ребрендинга: ОАЗИС спокойствия в море шопинга и развлечений [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ : КНЕУ ім.В.Гетьмана, 2021. – № 5. – С. 28-31.
- Маркетинг в искусстве или как измерить творчество? [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 6. – С. 11-21.
- Современные маркетинговые технологии: в поисках смысла [Текст] // Рекламные идеи" YES!". – СПб., 2008. – № 4. – С. 76-86.
- Бакушевич, І. Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон'юнктури транскордонних ринків [Текст] / І. Бакушевич, І. Мартиняк // Маркетинг в Україні. – Київ, 2013. – № 1 (76). – С. 24-33.
- Бакушевич, І. Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон'юнктури транскордонних ринків [Текст] / І. Бакушевич, І. Мартиняк // Маркетинг в Україні. – Київ, 2013. – № 3 (78). – С. 18-27.
- Бовш, Л. Інноваційні маркетингові технології готельних підприємств [Текст] / Л. Бовш // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2017. – № 5. – С. 61-72.
- Бойко, В. І. Методичні підходи щодо оцінки маркетингу культурної діяльності [Текст] / В. І. Бойко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 5. – С. 78-81.
- Гладунов, О. Бренд майдану в чотирьох вимірах [Текст] / О. Гладунов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2013. – № 6 (81). – С. 20-21.
- Горелова, А. Управление контент-маркетингом [Текст] / А. Горелова // Маркетинг. – Москва, 2014. – № 2 (135). – С. 61-68.
- Данніков, О. Дослідження ринку нерухомості: Україна, 2014 рік [Текст] / О. Данніков // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 6. – С. 42-50.
- Двуліт, З. П. Контент-маркетинг як інструмент успішного функціонування вітчизняних компаній [Текст] / З. П. Двуліт, С. І. Наумчук // Економіка та держава. – Київ, 2018. – № 10. – С. 10-13.
- Дигун, О. Управління лояльністю споживачів на пркладі програм лояльності [Текст] / О. Дигун // Маркетинг в Україні. – Київ : КНЕУ ім.В.Гетьмана, 2021. – № 5. – С. 32-36.
- Залізнюк, В. Прогнозування експортних можливостей українських підприємств на основі аналізу світових ринків продукції сільського господарства [Текст] / В. Залізнюк // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 2. – С. 46-53.
- Зозульов, О. Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 2. – С. 39-45.
- Зозульов, О. Ринкові форми торгової марки [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 1. – С. 35-39.
- Зозульов, О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогоднення та майбутнє [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 5-6. – С. 64-72.
- Кандалинцев, В. Баланс ради роста: (технологии: маркетинг/ менеджмент) [Текст] / В. Кандалинцев // Новости торговли. – М., 2004. – №02(72). – С.52-54.
- Ковальчук, С. Розвиток клієнтоорієнтованості засобами краудсорсингу [Текст] / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 5. – С. 34-48.
- Ковальчук, С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [Текст] / С. Ковальчук, К. Добровольська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 5. – С. 36-50.
- Ковінько, О. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств [Текст] / О. Ковінько // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 4. – С. 32-47.
- Козлова, І. Процес управління асортиментом телеканалу [Текст] / І. Козлова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 4 (85). – С. 63-70.
- Кривещенко, В. Переваги і недоліки впровадження систем управління складом [Текст] / В. Кривещенко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 6. – С. 51-58.
- Кулаковський, К. Тренінги як ключ до успішної конуренції [Текст] / К. Кулаковський // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 5 (86). – С. 38-39.
- Ларіна, Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [Текст] / Я. Ларіна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 5. – С. 27-35.
- Мальчик, М. Сучасні тренди переробки сироватки операторами ринку молока та молочної продукції: світовий досвід [Текст] / М. Мальчик, О. Попко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 2. – С. 10-19.
- Монтрін, І. Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг [Текст] / І. Монтрін, А. Коротєєва // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 5. – С. 17-22.
- Новикова, І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах [Текст] / І. Новикова, О. Баранова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 6. – С. 26-35.
- Офицеров, П. Внедрение ІТ-технологий в продажах [Текст] / П. Офицеров // Отдел маркетинга. – К., 2005. – №7-8. – С.51-55.
- Пащук, Л. Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів [Текст] / Л. Пащук // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 3 (84). – С. 16-26.
- Поліщук, Т. В. Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні [Текст] / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2009. – № 7. – С. 129-137.
- Пономаренко, І. Діджиталізація фінансового сектиру [Текст] / І. Пономаренко, Л. Рудюк // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 3. – С. 48-52.
- Примак, Т. Маркетингові шляхи реформування медицини в Україні [Текст] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. – Київ, 2013. – № 3 (78). – С. 28-32.
- Принько, М. Методика оцінки маркетингової ефективності комплексу маркетингу некомерційної організації [Текст] / М. Принько // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 4. – С. 44-54.
- Пустотин, В. Бренд компании на B-to-B ринке строится на основе сервиса [Текст] / В. Пустотин // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 4. – С. 34-37.
- Пустотин, В. Будущее украинских брендов [Текст] / В. Пустотин // Компаньон. – 2002. – №45. – С.40-43.
- Романовская, А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? [Текст] / А. Романовская // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 2. – С. 37-45.
- Ромат, Е. Роль реклами в реализации маркетинговіх технологий [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 1. – С. 40-49.
- Саніна, О. Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста [Текст] / О. Саніна, М. Пирч // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 5 (86). – С. 29-37.
- Серпухов, М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств [Текст] / М. Серпухов, А. Нестеренко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 5. – С. 63-69.
- Скоробогатова, Т. Персональный маркетинг [Текст] / Т. Скоробогатова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2010. – № 2 (162). – С. 40-43.
- Собчик, Г. Умови та звички домогосподарств в Польші та Україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку [Текст] / Г. Собчик, Є. Крикавський, Н. Глинський // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 32-41.
- Сокол, М. Обзор автобусного рынка Украины за 2019 год [Текст] / М. Сокол // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 3. – С. 32-43.
- Сокол, М. Украинская Ассоциация Маркетинга (УАМ) на рынке легковых автомобилей [Текст] / М. Сокол // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 19-23.
- Степанюк, А. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) [Текст] / А. Степанюк // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 5-6. – С. 22-24.
- Субот, О. Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? [Текст] / О. Субот, О. Гладунов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 6. – С. 36-41.
- Танасійчук, А. Вивчення попиту на мінеральну воду [Текст] / А. Танасійчук, А. Габрид // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 6. – С. 42-49.
- Тарасенко, О. Процес вибору атрибутів позиціонування товару [Текст] / О. Тарасенко, О. Черненко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 3. – С. 34-43.
- Тультаєв, Т. Етапи маркетингу аудиторських послуг [Текст] / Т. Тультаєв // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 3 (72). – С. 33-38.
- Федоришина, И. Системный анализ потребителя и сегментация рынка [Текст] / И. Федоришина // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 5-6. – С. 16-21.
1
2
|