Електронний каталог
психология потребителя. психологія споживача
Документи:
- Hanrieder, D. Food quality from the view of the consumers [Текст] / D. Hanrieder // Forum Ware. – Wien, 1994. – № 1-4. – C.70-71.
- Meyer, C. Understanding customer experience [Текст] / C. Meyer, a. Schwager // Harvard Business Review. – Boston : Harvard Business School PC, 2007. – Vol. 85, № 2. – C. 117-126.
- Nicholls, R. Service design : incorporating customer B [Текст] / R. Nicholls // Marketing uslug profesjonalnych. – Poznan : Infomila, 2006. – Tom 6. – C. 210-217.
- Salerno-Kochan, R. Consumer models of quality structure for clothes [Текст]. Part VI : Science of non-foods / R. Salerno-Kochan // Global safety of commodity and environment. Quality of life. – Київ : ТОВ"Вид-во "Книга", 2006. – Vol.II. – C. 1020-1024.
- Глибовицкий, Е. Ценности среднего класса как основа для бизнеса [Текст] / Е. Глибовицкий // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2012. – № 6. – С. 21-26.
- Громова, О. "Сытно - вкусно - быстро" Особености психологической мотивации выбора и потребления колбасных изделий в Украине [Текст] / О. Громова // Food & Drinks. Продукты и напитки. – Київ : Рема-Принт, 2009. – № 7. – С.58-61.
- Євсейцева, О. С. Психологічні аспекти вивчення поведінки споживача [Текст] / О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 10. – С. 30-34.
- Євтушевська, О. В. Внутрішні чинники поведінки споживачів на ринку [Текст] / О. В. Євтушевська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 3. – С. 42-45.
- Зозульов, О. В. Ринкові форми торговельної марки, їх соціально-психологічна природа та сутність активів [Текст] / О. В. Зозульов // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 7-8. – С. 52-55.
- Попова, Ж. Г. Психологические аспекты восприятия рекламы потребителем [Текст] / Ж. Г. Попова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2002. – №5. – С.63-66.
- Потппова, Н. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами [Текст] / Н. Потппова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 7-8. – С. 24-26.
|