Електронний каталог
рекламная деятельность. рекламна діяльність
Документи:
- Хорошо быть маленьким: Три бренда, которые покоряют рынок своими идеями и динамизмом [Текст] // Маркетолог. – Москва, 2009. – № 7. – С. 13-16.
- Konstanty, W. Relations in between country of origin and brand [Text] [Текст]. Part I : Contemporary tendencies and problems of the world economy / W. Konstanty // Developmental challenges of contemporary economies [Text] : management - finance - restructuring / edited by Ryszard Borowiecki, Tomasz Rojek; Cracow University of Economics, Department of Economics and Organization of Enterprises. – Cracow : Fundation of the Cracow University of Economics, 2011. – P. 129-135.
- Stasyk, Y. O. Unfair advertising and Unfair Competition [Text] [Текст] / Y. O. Stasyk // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ПрАТ "Юридична практика", 2012. – Vol. 10, № 3 : In focus: Unfair competition. – P. 18-20.
- Taranyk, D. P. Parasitic copying [Text] [Текст] : Ukraine in comparison to its EU counterparts / D. P. Taranyk, P. Krupez // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ПрАТ "Юридична практика", 2012. – Vol. 10, № 3 : In focus: Unfair competition. – P. 26-28.
- Tkachenko, S. V. New game rules for advertising in Ukraine [Текст] / S. V. Tkachenko // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ЗАТ "Юридична практика", 2004. – Vol. 2, № 5. – С. 24-25.
- Антипов, К. В. Реклама как отрасль. Рекламные рынки [Текст] / К. В. Антипов // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2010. – № 3 (39). – С. 130-137.
- Баутов, А. Н. Оценка рисков рекламодателя и управление ими [Текст] / А. Н. Баутов // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2002. – №5. – С.13-23.
- Безверхий, К. Сучасні підходи до вдосконалення обліку непрямих витрат на збут, рекламу і маркетинг [Текст] / К. Безверхий // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2010. – № 12. – С. 14-19.
- Бородина, И. П. Модель оптимального поведения фирмы с учетом влияния рекламы [Текст] / И. П. Бородина // Экономическая наука современной России. – М., 2004. – №3. – С.80-87.
- Ведмідь, Н. І. Бізнес-семінари та рекламні тури як специфічні види туристичної рекламної діяльності [Текст] / Н. І. Ведмідь, Ю. Коваль // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.242-246.
- Вершинина, К. Как повысить продажи творчеством [Текст] / К. Вершинина // Marketing media review. – Київ, 2015. – №3-4. – С. 34-35.
- Граніш, С. Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій [Текст] / С. Граніш // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 6 (64). – С. 36-41.
- Граніш, С. А. Прикладні аспекти організації і розвитку процесу рекламної діяльності на споживчому ринку [Текст] / С. А. Граніш // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2010. – № 3 (47). – С. 212-218. – (Економічні науки).
- Данишевская, О. Г. Баннерная реклама: для чего, почему и как? [Текст] / О. Г. Данишевская // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2010. – № 1 (37). – С. 20-39.
- Дубовик, О. В. Управління рекламною діяльністю як форма впливу на поведінку споживачів [Текст] / О. В. Дубовик, О. В. Босак // Регіональна економіка. – Львів, 2007. – № 3. – С. 258-264.
- Лазебник, М. Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины в 2010 году и прогноз развития рынка в 2011 году [Текст] / М. Лазебник // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ, 2010. – № 6 (43). – С. 30-37.
- Негородов, В. С. Организационные принципы и формы рекламной деятельности на предприятиях холдинга [Текст] / В. С. Негородов // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2009. – № 4. – С. 51-62.
- Носач, Л. Вплив виставкової діяльності на розвиток бізнесу [Текст] / Л. Носач // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 4. – С. 38-45.
- Пацалюк, К. О. Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2015. – № 1 (26). – С. 75-77.
- Примак, Т. О. Аналіз українського ринку маркетингових комунікацій [Текст] / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №2. – С.8-13.
- Романов, А. Концепции современной рекламной деятельности [Текст] / А. Романов // Маркетинг. – М., 2004. – №5(78). – С.62-67.
- Ромат, Е. В. Оценка эффективности рекламной деятельности компании [Текст] / Е. В. Ромат, Д. В. Сендеров // Маркетинг и реклама. – Київ, 2014. – № 6 (213). – С. 23-28.
- Скрицька, Н. Принципи рекламної діяльності на телебаченні [Текст] / Н. Скрицька // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2010. – № 12 (180). – С. 20-23.
- Тацишин, І. Б. Еволюція розвитку рекламної діяльності в Україні [Текст] / І. Б. Тацишин // Митна справа. – К., 2007. – № 5. – С. 50-56.
- Тимошенко, Д. Визначення розміру рекламного бюджету підприємства [Текст] / Д. Тимошенко // Вісник КНТЕУ. – К., 2007. – № 4. – С. 107-115.
- Федькина, Ю. Особенности маркетинговой и рекламной деятельности телекоммуникационной компании [Текст] / Ю. Федькина // Маркетинговые коммуникации. – М., 2003. – №2(14). – С.8-11.
- Хамініч, С. Ефективність рекламної діяльності компанії та мотивація персоналу [Текст] / С. Хамініч, С. Касян // Отдел маркетинга. – Київ, 2009. – № 3. – С. 6-11.
- Шведун, В. О. Інституційний механізм державного регулювання в сфері рекламної діяльності [Текст] / В. О. Шведун // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 12. – C. 80-82.
- Шведун, В. О. Розробка механізму впровадження концепції державного регулювання в сфері рекламної діяльності [Текст] / В. О. Шведун // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 11. – С. 74-76.
- Шведун, В. О. Сучасний стан і перспективи державного регулювання інноваційної реклами [Текст] / В. О. Шведун // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 17. – С. 112-115.
|