Електронний каталог
Мельникович О.М.
Документи:
- Ділові переговори [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик, О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1060/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 26 c. – 12,00.
- Копірайтинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.М. Мельникович, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 512/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 30 c. – 13,00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : методичні рекомендації до виконання курсових робіт / авт. Є.В. Ромат, О.М. Мельникович, В.В. Ортинська [та ін.]; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 265/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 38 c. – 17,00.
- Маркетингова політика комунікацій [Текст] [Текст] : програма / авт. Є.В. Ромат, В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 970/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 18 c. – 12,00.
- Маркетингові дисципліни [Текст] [Текст] : методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт / авт. О.М. Мельникович, І.О. Бучацька, О.В. Підлісна [та ін.]; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 469/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 34 c. – 16,00.
- Маркетингові дослідження [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1252/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 23 c. – 20,00.
- Маркетингові дослідження в рекламі та зв'язках з громадськістю [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. В.В. Ортинська, І.О. Бучацька, О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1169/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 30 c. – 12,50.
- Маркетингові дослідження [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 796/10 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 26 c. – 11,00.
- Маркетингові комунікації [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" напрямів "Економіка і підприємництво","Менеджмент","Торгівля" / Уклад.О.М.Мельникович. – К. : КНТЕУ, 2005. – 115с. – 12.92.
- Маркетингові комунікації [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: О.М.Мельникович, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 114 с. – Бібліогр.: с. 110-114. – 37.00.
- Маркетингові комунікації [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. Є.В. Ромат, О.М. Мельникович, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1056/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 36 с. – 16,00.
- Медіапланування [Текст] [Текст] : методичні рекомендації до виконання курсових робіт / авт. О.М. Мельникович, Т.В. Дубовик, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 47/19 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2019. – 30 c. – 20,00.
- Медіапланування [Текст] [Текст] : тематика та методичні рекомендації до виконання курсових робіт / авт. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, Т.В. Дубовик, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 470/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 30 c. – 13,00.
- Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни "Маркетинг" [Текст] : для студентів спеціальності 050108 "Маркетинг" спеціалізацій "Маркетинг на ринку товарів та послуг" та "Рекламний бізнес", спеціальності 050107 "Економіка підприємництва" спеціалізації "Економіка підприємництва на ринку товарів та послуг" / уклад.: Н.О.Голошубова, О.М. Мельникович, Л.М. Гурч; Каф. маркетингу. – 717/01 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2001. – 19 c. – 1.89.
- Методичні рекомендації щодо написання дипломних магістерських робіт [Текст] [Текст] / авт. Є.В. Ромат, О.М. Мельникович, В.В. Ортинська [та ін.]; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 230/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 58 с. – 20,00.
- Методичні рекомендації до виконання випускної кваліфікаційної роботи [Текст] [Текст] / авт.Є.В.Ромат, О.М.Мельникович, Т.В.Дубовик, І.Л.Федоришина, О.В.Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 216/18[замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 47 с. – 21,00.
- Організація зв'язків із громадськістю [Текст] : програма та робоча програма ОКР "магістр" напрям підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" спеціальність 8.050108 "Маркетинг" / уклад.: О.М.Мельникович, Т.В.Дубовик; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 891/07 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 24 с. – 6.01.
- Організація роботи рекламної та ПР-агенції [Текст] [Текст] : тематика та методичні рекомендації до виконання курсових робіт / авт. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, Т.В. Дубовик, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 469/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 30 c. – 12,00.
- Організація роботи рекламної та пр-агенції [Текст] [Текст] : програма / авт. О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 16/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 18 c. – 11,00.
- Організація роботи рекламної та пр-агенції [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1176/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 22 c. – 23,00.
- Організація та проведення ділових переговорів [Текст] : програма дисципліни для студентів ОКР "бакалавр" професійного спрямування 6.050113 "Комерційна діяльність" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" / уклад.:О.М.Мельникович, І.О.Бучацька; Каф. маркетингу. – 103/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 11 с. – 7.67.
- Програма державного комплексного екзамену з базової освіти [Текст] [Текст] : ОКР "бакалавр", галузь знань 0303 "Журналістика та інформація", напрям підготовки 030302 "Реклама і зв'язки з громадськістю" / авт. О.М. Мельникович, Є.В. Ромат, Д.В. Яцюк [та ін.]; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1193/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 14 c. – 10,50.
- Програма державного екзамену з базової освіти [Текст] [Текст] / авт. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, І.О. Бучацька [та ін.]; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 534/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 14 c. – 10,00.
- Програма кваліфікаційного екзамену [Текст] [Текст] : програма / авт. Є.В.Ромат, О.М.Мельникович, М.В.Корж, І.О.Бучацька, Л.Л.Данілова, Н.Б.Ткаченко, М.Ю. Чікусова ; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1028/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 12 c. – 12,00.
- Програма курсу "Реклама в системі маркетингу" [Текст] : для студентів спеціальності 6.050108 "Маркетинг", ОКР "бакалавр", напряму підготовки "Економіка і підприємництво" всіх форм навчання / уклад. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, І.О. Бучацька; Каф. маркетингу. – 773/04 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2004. – 16 c. – 6,02.
- Реклама в системі маркетингу [Текст] : Методичні рекомендації до виконання курсових робіт / Каф. маркетингу та комерц. діяльності; уклад. В.В.Ортинська, О.М.Мельникович. – 426/08 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 18 c. – 4,22.
- Рекламний бізнес [Текст] [Текст] : методичні рекомендаціі до виконання курсових робіт / авт.О.М. Мельникович, Т.В. Дубовик, О.В.Голік; КНТЕУ, Каф. журналістики та реклами. – 871/19 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2019. – 32c. – 25,00.
- Рекламний креатив [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 898/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 18 c. – 21,00.
- Рекламний креатив [Текст] [Текст] : програма / авт. О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 970/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 14 c. – 14,00.
- Робоча програма комплексної практики [Текст] : для студентів ОКР "бакалавр" всіх спеціальностей напряму "Торгівля" / уклад.: Л.О. Лігоненко, Т.М. Коломієць, О.М. Мельникович [та ін.]; Каф. товарознавства та експертизи непродовольчих товарів. – 151/06 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 18 с. – 2,44.
- Робоча програма курсу "Реклама в системі маркетингу" [Текст] : для студентів спеціальності 6.050108 "Маркетинг", ОКР "бакалавр", напряму підготовки "Економіка і підприємництво" всіх форм навчання / уклад. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, І.О. Бучацька; Каф. маркетингу. – 774/04 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2004. – 20 c. – 4,32.
- Система маркетингових комунікацій [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Т.В. Дубовик, В.В. Ортинська, О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 241/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 38 c. – 13,00.
- Система маркетингових комунікацій [Текст] [Текст] : тематика та методичні рекомендації до виконання курсових робіт / авт. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, Т.В. Дубовик, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 468/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 30 c. – 12,00.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.студ.денн.форми навч.,які здобувають освіт.-кваліф.рівень магістра за напрям.підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам.бізнес". Ч.2 / ред.кол.:В.В.Ортинська, І.О. Бучацька, О.М. Мельникович. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 378 с. – 59.51.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] : Збірник наук.ст.студ.,які здобувають освіт.-кваліфікац.рівень магістра спец."Маркетинг" / Каф.маркетингу та реклами.Ред.кол.:В.В.Ортинська,Н.О.Голошубова,І.О.Бучацька,Є.В.Ромат,О.М.Мельникович. – К. : КНТЕУ, 2008. – 225с. – 33.07.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. форми навч.,які здобувають освіт.-квал.рівень магістра за напрямом підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам. бізнес". Ч.2 / ред.кол.:В.В.Ортинська,Н.О.Голошубова,І.О.Бучацька,О.М.Мельникович; Каф.маркетингу та реклами. – К. : КНТЕУ, 2009. – 316с. – 41.15.
- Маркетинг [Текст] : Опорний конспект лекцiй для студентів усіх спеціальностей денної та заочної форм навчання / I. I. Корольков, В. В. Ортинська, О. М. Мельникович, О. П. Корольчук ; За заг.ред.І.І.Королькова. – К. : КДТЕУ, 1999. – 189с. : табл. – Бібліогр.:С.186-189. – 6.00.
- Маркетинг [Текст] : Опорний конспект лекцій / І. І. Корольков, Л. М. Шульгіна, О. М. Мельникович, В. В. Ортинська ; За ред.І.І.Королькова. – К. : КНТЕУ, 2003. – 177с. – 12.84.
- Мельникович, Е. Исследование тенденций развития рекламных агенств в Украине [Текст] / Е. Мельникович // Маркетинговые исследования в Украине. – К., 2009. – № 1. – С. 62-67.
- Мельникович, Е. Как определить размер маркетингового бюджета предприятия [Текст] / Е. Мельникович // Маркетинг и реклама. – К., 2005. – №2. – С.24-26.
- Мельникович, О. М. Маркетинг підприємств рекламної галузі [Текст] [Текст] : дис. ...канд.екон.наук / Мельникович О. М. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. А.А. Мазаракі. – Київ, 2009. – 467 с. – (КНТЕУ). – Дод.
- Мельникович, О. М. Маркетинг підприємств рекламної галузі [Текст] [Текст] : Автореферат дис...д-ра екон.наук / Мельникович О. М. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНТЕУ, 2009. – 39с.
- Мельникович, О. М. Організація роботи рекламного та PR-агенства [Текст] [Текст] : підручник / О. М. Мельникович. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 460 с. – ISBN 978-966-918-102-2 : 280.00.
- Мельникович, О. М. Рекламний бізнес:менеджмент маркетингу [Текст] [Текст] : монографія / О. М. Мельникович. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 358 с. – Бібліогр. в кінці розд. – ISBN 978-966-629-406-0 : 55.12.
- Мельникович, О. М. Виставковий бізнес в Україні: стан, проблеми та тенденції розвитку [Текст] / О. М. Мельникович, Т. В. Бугрімова // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2004. – С.197-203.
- Мельникович, О. М. Організація функціонування товарних виставок в Україні [Текст] / О. М. Мельникович, Т. В. Бугрімова // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.156-160.
- Мельникович, О. М. Ефективність маркетингових спостережень на підприємствах [Текст] / О. М. Мельникович, В. В. Ортинська // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2001. – С.292-297.
- Мельникович, О. М. Ситуаційна вправа. Метаморфози Жиллет [Текст] : Для активного навчання студентів спеціальності "Маркетинг" денної та заочної форм навчання дисциплінам "Маркетингові комунакації" або "Рекламний креатив" / О. М. Мельникович, В. В. Ортинська ; Каф. маркетингу. – 637/02 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2002. – 19 с. – 2.26.
- Мельникович, О. М. Рекламний та медіаменеджмент [Електронний ресурс] [Текст] = Advertising and Mediamanagement : програма/Course Summary / О. М. Мельникович, К. О. Федоришина ; каф. журналістики та рекл. – 19-36/П23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 13 с.
- Мельникович, О. М. Значення стимулювання продажів у досягненні стратегічних цілей роздрібної торгівлі [Текст] / О. М. Мельникович, О. В. Юсупова // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2015. – №1. – С. 70-76.
1
2
|