Електронний каталог
туристичний бізнес
Документи:
- Flying from the computer [Текст] : The travel industry : Special report // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8446, № 40. – С.65-67.
- Автоматизация: выбор за турбизнесом [Текст] // Туристический бизнес. – М., 2003. – №2. – С.52-53.
- Германия - европейский лидер делового туризма [Текст] // Туризм: практика, проблемы, перспективы. – Москва, 2009. – № 9 (147). – С. 50-51.
- Как разработать правильную стратегию маркетинга [Текст] // Ресторанный и гостиничный бизнес. – Київ, 2012. – № 2. – С. 34-37.
- Операторы страхования в туризме [Текст] // Туристический бизнес. – М., 2008. – № 10. – С. 15-21.
- Розвиток сільського туризму на Рівненщині [Текст] // Новости турбизнеса. – Київ, 2009. – № 5. – С. 23.
- Тема номера: Аэропорты [Текст] // Туристический бизнес. – Москва, 2010. – № 8 (224). – С. 8-21.
- Тема номера: Гостиницы в России [Текст] // Туристический бизнес. – Москва, 2010. – № 17 (233). – С. 15-25.
- Тема номера: Гостиничный бизнес [Текст] // Туристический бизнес. – Москва, 2011. – № 15 (250). – С. 16-25.
- Тема номера: Круизный бизнес [Текст] // Туристический бизнес. – Москва, 2012. – № 1 (252). – С. 14-27.
- Тема номера: Маркетинг отдыха в Украине [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2010. – № 7-8. – С. 20-35.
- Тема номера: Страхование [Текст] // Туристический бизнес. – Москва, 2009. – № 12. – С. 10-21.
- Тема номера: Турбизнес против кризиса [Текст] // Туристический бизнес. – Москва, 2009. – № 13. – С. 12-23.
- Тема номера: Турбизнес и Интернет [Текст] // Туристический бизнес. – М., 2003. – №12(82). – С.2-64.
- Тема номера: Туризм в России [Текст] // Туристический бизнес. – Москва, 2011. – № 13 (247). – С. 14-27.
- Туристичний бізнес: суб'єкти та правила [Текст] // Баланс. – Дніпропетровськ, 2014. – № 43 (1394). – С. 12-21.
- A comparison of tourist evaluation of beaches in Malta, Romania and Turkey [Текст] / B. F. Blakemore, A. T. Williams, C. Coman [et al.] // World Leisure Journal. – Warszawa : Polico-Druk, 2002. – Vol. 44, № 2. – C. 29-41.
- Chang, J. C. Tourists' satisfaction judgments [Текст] : An investigation of emotion, equity, and attribution / J. C. Chang // Journal of Hospitality & Tourism Research. – Thousand Oaks : CRIE Int., 2008. – № 1. – C. 108-134.
- Fuchs, M. Strategy development in tourism destinations [Текст] : a DEA (approach / M. Fuchs // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2004. – Vol. 4, № 1. – C. 52-73.
- Golembski, G. The role of the public sector in developing tourism product strategies for tourism destinations [Текст] / G. Golembski // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2004. – Vol. 4, № 1. – C. 5-18.
- Holderna-Mielcarek, B. Poland's tourism image - results of a survey conducted among Austrian students [Текст] / B. Holderna-Mielcarek // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2004. – Vol. 4, № 1. – C. 19-29.
- Niezgoda, A. Problems of implementing sustainable tourism in Poland [Текст] / A. Niezgoda // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2004. – Vol. 4, № 1. – C. 30-42.
- Patterson, I. Baby boomers and adventure tourism [Текст] : The importance of marketing the leisure experience / I. Patterson // World Leisure Journal. – Warszawa : Polico-Druk, 2002. – Vol. 44, № 2. – C. 4-10.
- Peters, M. Business planning processes in tourism family enterprises [Текст] / M. Peters // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2004. – Vol. 4, № 1. – C. 74-86.
- Pikkemaat, B. The measurement of destination image [Текст] : the case of Austria / B. Pikkemaat // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2004. – Vol. 4, № 1. – C. 87-102.
- Weiermair, K. Stuck in the middle [Текст] : strategies for improving the market position of SMEs in tourism / K. Weiermair, C. Kronenberg // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2004. – Vol. 4, № 1. – C. 103-112.
- Аримов, С. Идем в социальные сети [Текст] / С. Аримов // Туристический бизнес. – Москва, 2012. – № 11 (266). – С. 7-9.
- Басырова, А. Анатомия банкротства: [туроператорский бизнес] [Текст] / А. Басырова // Туристический бизнес. – Москва, 2012. – № 3 (255). – С. 12-19.
- Бігус, М. М. Науковий дискурс дефініції конкурентоспроможності туристичного бізнесу в регіоні [Текст] / М. М. Бігус // Регіональна економіка. – Львів, 2012. – № 2 (64). – С. 162-167.
- Бурнейко, О. Управленческий учет в турбизнесе [Текст] / О. Бурнейко // Туристический бизнес. – Москва, 2012. – № 4 (256). – С. 35.
- Ванюшин, І. Готельний бізнес Києва: проблеми та перспективи розвитку [Текст] / І. Ванюшин // Ділова панорама.Вісник Київської торгово-промислової палати. – 2003. – №6. – С.18-22.
- Гладинець, Н. І. Роль інноваційної складової системи стратегічного управління підприємством туристичного бізнесу [Текст] / Н. І. Гладинець // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 10. – С. 48-53.
- Гненний, О. М. Інструментарій антикризового управління туристичного та готельно-ресторанного бізнесу [Текст] / О. М. Гненний, Т. Ю. Чаркіна // Економіка та держава. – Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2021. – № 4. – С. 18-22.
- Дедученко, Е. А. Маркетинг национального продукта и государственная политика в отношении туристического бизнеса. Опыт Великобюритании, России и Китая [Текст] / Е. А. Дедученко, Е. А. Блинова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2007. – № 5. – С. 92-96.
- Денисенко, М. П. Сучасний стан та перспективи розвитку ділового туризму в Україні [Текст] / М. П. Денисенко, Д. Д. Геньбач // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 19. – С. 23-28.
- Дешевенко, Л. П. Економічна діяльність підприємств туристичної галузі [Текст] / Л. П. Дешевенко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 24. – С. 60-63.
- Довбенко, О. Спеціальні економічні зони туристично-рекреаційного типу: порівняльна характеристика [Текст] / О. Довбенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2007. – № 2. – С. 135-142.
- Евневич, М. Связанные одной сетью: [социальные сети] [Текст] / М. Евневич // Туристический бизнес. – Москва, 2012. – № 11 (266). – С. 5-6.
- Заячковська, Г. Туристичний імідж країни: суть та проблеми формування [Текст] / Г. Заячковська // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 16-22.
- Івонін, О. Готельно-туристичний "бізнес", або як ми готувалися до Євро-2012 [Текст] / О. Івонін // Фінансовий контроль. – Київ, 2011. – № 2 (63). – С. 32-33.
- Ільєнко, Ю. І. Особливості прогнозування економічних показників на підприємствах туристичного бізнесу [Текст] / Ю. І. Ільєнко, Г. В. Шершньова // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. – № 3 (59). – С. 83-89. – (Економічні науки).
- Капица, П. Электронная коммерция в туротрасли [Текст] / П. Капица // Туризм: практика, проблемы, перспективы. – М., 2003. – №08. – С.58-59.
- Карбівничий, О. П. Економічний аналіз сучасного стану туристично-рекреаційного потенціалу України [Текст] / О. П. Карбівничий // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2011. – № 2. – С. 64-67.
- Ковалик, О. А. Проблеми ведення малого бізнесу у сфері туризму [Текст] / О. А. Ковалик // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2018. – № 8. – С. 38-40.
- Кузьмін, О. Кооперування на світовому туристичному ринку [Текст] / О. Кузьмін, А. Гайдук // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2007. – Том 6 (№2). – С. 145-157.
- Курыленко, Т. Использование авиокомпаниями возможностей систем GDS и развитие туристического бизнесу [Текст] / Т. Курыленко // Транспорт. – К., 2016. – № 6. – С. 32-35.
- Кучин, С. П. Туристична діяльність в Україні як сфера розваг (проблеми та перспективи розвитку) [Текст] / С. П. Кучин, С. І. Асауленко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 1. – С. 67-74.
- Куярова, Л. Туристический бизнес и социальная ответственность [Текст] / Л. Куярова, Р. Габрилян // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2012. – № 6. – С. 44-49.
- Левицька, І. В. Стратегія ефективного використання і розвитку економічного потенціалу підприємств туристично-рекреаційної сфери [Текст] / І. В. Левицька // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 10. – С. 54-62.
- Лугова, О. В. Туристична галузь України як об'єкт іноземного інвестування [Текст] / О. В. Лугова // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.264-269.
1
2
|