Електронний каталог
туристический продукт. туристичний продукт
Документи:
- Лечебный вирус: [рынок туруслуг] [Текст] // Бизнес. – Київ : Блиц-Информ, 2012. – № 11. – С. 71-72.
- Туристична діяльність: основні юридичні правила [Текст] // Податки та бухгалтерський облік. – Харків, 2009. – № 49. – С. 8-15.
- Украинский туристический рынок. Перезагрузка? [Текст] // Новости турбизнеса. – Київ, 2009. – № 23-24. – С. 6-7.
- Chang, J. C. Tourists' satisfaction judgments [Текст] : An investigation of emotion, equity, and attribution / J. C. Chang // Journal of Hospitality & Tourism Research. – Thousand Oaks : CRIE Int., 2008. – № 1. – C. 108-134.
- Golembski, G. The role of the public sector in developing tourism product strategies for tourism destinations [Текст] / G. Golembski // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2004. – Vol. 4, № 1. – C. 5-18.
- Абдулхаіров, А. З. Роль Міністерства курортів і туризму АР Крим у рекламно-інформаційному просуванні кримського туристського продукту [Текст] / А. З. Абдулхаіров // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2011. – № 4. – С. 7-9.
- Абдулхаіров, А. З. Соціальні мережі як інструмент просування кримського туристичного продукту та готельно-ресторанних послуг [Текст] / А. З. Абдулхаіров // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2013. – № 8. – С. 3-6.
- Антоненко, І. Я. Використання сучасних методів продажу в збутовій стратегії теристичних підприємств [Текст] / І. Я. Антоненко, Є. О. Музичка // Економіка та держава. – Київ, 2012. – № 3. – С. 36-39.
- Антонюк, К. Провідні напрямки підвищення міжнародної конкурентоспроможності вітчизняної туристичної сфери [Текст] / К. Антонюк // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2014. – № 8. – С. 19-24.
- Балашова, Р. І. Розробка методу визначення собівартості туристичних послуг за повними витратами [Текст] / Р. І. Балашова // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 136-143. – (Економічні науки).
- Басюк, Д. Кластерна модель як фактор підвищення конкурентоспроможності туристичного продукту міста Кам"янця-Подільського [Текст] / Д. Басюк // Економіст. – К., 2008. – № 10. – С. 40-42.
- Баумгартен, Л. В. Влияние соотношения стоимости и ценности туристского продукта на удовлетворенность потребителей [Текст] / Л. В. Баумгартен // Маркетинг услуг. – Москва, 2009. – № 3. – С. 194-199.
- Біланюк, О. П. Напрями розвитку українсько-польського транскордонного туристичного ринку в умовах євроінтеграції [Текст] / О. П. Біланюк // Регіональна економіка. – Львів, 2019. – № 1. – С. 39-47.
- Бобрышев, А. Н. Особенности поставки и ведения системы управленческого учета в экономических субъектах сферы туризма [Текст] / А. Н. Бобрышев, Р. В. Дебелый, А. А. Саркисова // Международный бухгалтерский учет. – Москва, 2014. – № 24 (318). – С. 31-40.
- Бойко, М. Диференціація туристичних продуктів [Текст] / М. Бойко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2012. – № 5 (85). – С. 18-26.
- Бондаренко, М. Стан та перспективи туристичного сектору України [Текст] / М. Бондаренко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2010. – № 5-2. – С. 284-294.
- Бондаренко, М. П. Туристичний сектор економіки України: реалії та перспективи [Текст] / М. П. Бондаренко // Економіка і прогнозування. – Київ, 2011. – № 1. – С. 104-119.
- Братюк, В. П. Аналіз досвіду західних країн щодо формування державної політики сприяння розвитку туризму [Текст] / В. П. Братюк // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 9 (135). – С. 63-71.
- Важинський, Ф. А. Перспективні напрями використання інформаційних технологій в діяльності туристичних підприємств в Україні [Текст] / Ф. А. Важинський, А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2019. – № 2. – С. 64-68.
- Вайтекунас, П. Исторические корни как основа туристического продукта [Текст] / П. Вайтекунас // Украинский туризм. – Київ, 2012. – № 1. – С. 78-80.
- Горб, К. М. Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб'єктів ринку [Текст] / К. М. Горб, М. В. Корнєєв // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 6. – С. 5-8.
- Данило, С. І. Особливості формування конкурентостійкості підприємств сільського зеленого туризму на засадах маркетингу [Текст] / С. І. Данило // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 11. – С. 49-58.
- Данильчук, В. Ф. Формування національного туристичного продукту [Текст] / В. Ф. Данильчук // Вісник ДІТБ (Донецький інститут туристичного бізнесу). – 2002. – №6. – С.31-36.
- Дедученко, Е. А. Маркетинг национального продукта и государственная политика в отношении туристического бизнеса. Опыт Великобюритании, России и Китая [Текст] / Е. А. Дедученко, Е. А. Блинова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2007. – № 5. – С. 92-96.
- Дементьев, С. Мореходка набирает менеджеров: [морские круизы] [Текст] / С. Дементьев // Туристический бизнес. – Москва, 2012. – № 5 (259). – C. 64-68.
- Денисенко, А. Ризик-контроль формування туристичного продукту [Текст] / А. Денисенко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2014. – № 4 (96). – С. 67-78.
- Денисенко, М. П. Сучасні принципи і методи управління готелями для створення якісного продукту [Текст] / М. П. Денисенко, З. В. Юринець // Економіка та держава. – Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2021. – № 3. – С. 28-33.
- Євтушенко, О. В. Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту [Текст] / О. В. Євтушенко // Економіка та держава. – Київ, 2015. – № 9. – С. 55-59.
- Євтушенко, О. В. Визначення особливості впливу реклами на споживчів туристичного продукту на основі методу семантичного диференціалу [Текст] / О. В. Євтушенко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 18. – С. 43-47.
- Іванова, О. Роль інформаційних потоків у діяльності туристичних підприємств [Текст] / О. Іванова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 8 (146). – С. 130-133.
- Кифяк, О. Ціноутворення як складова маркетингової стратегії розвитку туристичних дестинацій в західноукраїнських прикордонних областях [Текст] / О. Кифяк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2019. – № 1 (91). – С.51-60.
- Ковешніков, В. С. Винний та гастрономічний туризм: важливий потенціал розвитку економіки [Текст] / В. С. Ковешніков // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 4. – С. 32-37.
- Коросташивець, Ю. Спільні та відмінні риси понять "туристична послуга" та "туристичний продукт" за законодавством України та інших держав [Текст] / Ю. Коросташивець // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2010. – № 7 (175). – С. 105-108.
- Мельниченко, С. Формування бренда туристичних підприємств [Текст] / С. Мельниченко, О. Авдан // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2012. – № 6 (86). – С. 35-43.
- Морозов, В. А. Дестинация как инструмент формирования конкурентных преимуществ туристского региона [Текст] / В. А. Морозов, Т. В. Львова // Современная конкуренция. – Москва, 2012. – № 4 (34). – С. 100-104.
- Наявко, І. І. Формування туристичного продукту [Текст] / І. І. Наявко, І. М. Блащак // Підприємництво і торгівля. – Львів : Львівського ТЕУ, 2017. – № 21. – С. 158-161.
- Оливко, О. Оцінка якості комплексного туристичного продукту [Текст] / О. Оливко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2015. – №2 (100). – С. 58-63.
- Платонова, Н. А. Особенности спроса на туристские продукты, основанные на искусственной аттракции [Текст] / Н. А. Платонова, О. И. Вапнярская, О. А. Артемьева // Маркетинг услуг. – Москва, 2010. – № 3 (23). – С. 214-225.
- Попова, О. Ю. Застосування когнітивного моделювання для виявлення основних інструментів стимулювання попиту на туристичний продукт [Текст] / О. Ю. Попова // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2015. – № 3. – С. 122-129.
- Поротникова, Н. А. Разработка и оценка концепции нового для компании туристического продукта [Текст] / Н. А. Поротникова // Маркетинг услуг. – Москва, 2010. – № 2 (22). – С. 114-127.
- Рєзнікова, В. Туристичний продукт: товар чи послуга [Текст] / В. Рєзнікова // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2010. – № 10 (178). – С. 64-69.
- Роскладка, Н. О. Експертні методи формування ціни на туристичний продукт [Текст] / Н. О. Роскладка // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 22. – С. 10-16.
- Сагалакова, Н. О. Експертиза система формування ціни на туристичний продукт [Текст] / Н. О. Сагалакова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 14. – С. 34-40.
- Сагалакова, Н. О. Характеристика туристичного продукту як специфічного об'єкту ціноутворення [Текст] / Н. О. Сагалакова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 17. – С. 27-33.
- Сірик, А. Є. Особливості прийняття стратегічних рішень щодо розвитку ринку туристичних послуг України [Текст] / А. Є. Сірик // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2017. – № 2. – С. 9-13.
- Чобаль, Л. Ю. Фактори формування попиту в сільському туризмі [Текст] / Л. Ю. Чобаль // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2017. – № 4. – С. 68-71.
- Чобаль, Л. Ю. Ефективність впровадження сучасних інформаційних технолдогій в діяльность українських туристичних підпроиємств [Текст] / Л. Ю. Чобаль, К. Ю. Сімех, Л. І. Тороній // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2019. – № 9. – С. 63-67.
- Шкарлет, С. М. Тенденції і перспективи розвитку туристичної галузі України у складі національної та світової економіки [Текст] / С. М. Шкарлет, О. М. Кальченко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2009. – № 10. – С. 36-43.
- Школа, І. Принципи розвитку туристичної галузі на основі формування туристичного продукту [Текст] / І. Школа, О. Корольчук, Т. Незвещук-Когут // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2010. – № 5-2. – С. 367-372.
- Шульгіна, Л. Моделі поведінки макросегментів споживачів туристичного продукту [Текст] / Л. Шульгіна // Вісник КНТЕУ. – К., 2005. – № 5. – С.44-51.
1
2
|