Електронний каталог
товар в маркетинзі
Документи:
- Маркетингова товарна політика [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів спеціальності 7.050108 "Маркетинг" / Уклад.Н.Б.Ткаченко. – К. : КДТЕУ, 1999. – 98с. – 8.60.
- Программа по курсу "Основы маркетинга" [Текст] / Сост.В.М.Тарасевич. – СПб. : Экономическая школа, 1994. – 40с. – (Экономическая школа). – 5.00.
- Антонченко, М. Ю. Маркетинговий механізм формування товарного асортименту [Текст] : Дис...канд.екон.наук / Антонченко М. Ю. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент та маркетинг;Наук.кер.А.Г.Кальченко. – К., 2002. – 202с. – (КНЕУ). – Дод.
- Антонченко, М. Ю. Маркетинговий механізм формування товарного асортименту [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Антонченко М. Ю. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент та маркетинг. – К. : КНТЕУ, 2002. – 20с.
- Балабанова, Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. – К. : Професіонал, 2006. – 330с. – Бібліогр.:С.288-298. – ISBN 966-370-022-Х : 29.00.
- Как создаются успешные товары и услуги-маркетинг и нововведение- [Текст] / Д. И. Баркан, С. В. Валдайцев, В. А. долбежкин, А.Э. и др. Федотова. – Л : АКВИЛОН, 1991. – 94с. – (Практический маркетинг). – ISBN 5-85940-002-0 : 400.00.
- Барышев, А. Ф. Маркетинг [Текст] : Учебник для студ.сред.проф.учеб.завед. / А. Ф. Барышев. – М. : Академия, 2002. – 208с. – (Среднее профессиональное образование). – ISBN 5-7695-0991-0;5-294-00142-Х : 31.20.
- Березин, И. Маркетинг сегодня [Текст] / И. Березин. – М. : Менеджер, 1996. – 128с. – ISBN 5-87457-055-1 : 4.20;3,50.
- Березин, И. С. Маркетинг и исследования рынков [Текст] / И. С. Березин. – М. : Русская Деловая Литература, 1999. – 416с. – Библиогр.:С.414-416. – ISBN 5-89247-028-8 : 48.36;18.00.
- Гірченко, Т. Д. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик. – К. : Інкос;Центр навчальної літератури, 2007. – 254с. – ISBN 966-8347-46-3 : 28.00.
- Голошубов, О. В. Збутова діяльність промислового підприємства в системі маркетингу [Текст] : Дис...канд.техн.наук / Голошубов О. В. ; 08.06.02-пiдприємництво,менеджмент та маркетинг;Наук.кер.Ком`яков О.О. – К., 1998. – 261с. – (НТУ України"Київський політехнічний інститут").
- Голошубов, О. В. Збутова діяльність промислового підприємства в системі маркетингу [Текст] : Автореферат дис...канд.техн.наук / Голошубов О. В. ; 08.06.02-пiдприємництво,менеджмент та маркетинг. – К. : КДТЕУ, 1998. – 21с.
- Корольков, И. И. Маркетинг [Текст] : Учеб.пособие / И. И. Корольков. – К. : КТЭИ, 1990. – 92с. – ISBN 5-7707-0034-3 : 0,30.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер.с англ./ под общ.ред.Е.М.Пеньковой. – Москва : Прогресс, 1991. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 12.60;4.50;9.20;10.00;11.50;12.00.
- Лагода, Т. В. Формування ринку продовольчих товарів України (на прикладі кондитерської промисловості) [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Лагода Т. В. ; 08.07.01-економіка промисловості. – К. : НАН України,ін-т економіки, 2000. – 18с.
- Маркетинг [Текст] / У. Руделиус, М. В. Авдюхина, Н. И. Ивашкова, Р. А. Керин. – 1-е рос.изд. – М. : ДеНово, 2001. – 706с. : ил. – ISBN 5-9336-008-Х : 289.26;216.00;152.89.
- Святненко, В. Ю. Маркетинг [Текст] : Навч.-методичний комплекс / В. Ю. Святненко. – К. : Інститут післядипломної освіти;Економічний факультет Київського національного ун-ту ім.Т.Шевченка, 2002. – 188с. – ISBN 966-7863-16-6 : 17.00.
- Слєпушкіна, А. С. Державне регулювання інвестиційної взаємодії економічних суб'єктів України і міжнародних інвестиційних інститутів [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Слєпушкіна А. С. ; 08.02.03-організація управління,планування і регулювання економікою. – К. : НАН України,ін-т екон.прогнозування, 2000. – 19с.
- Троценко, В. В. Теория и практика маркетинга и менеджмента [Текст] : Учеб.пособие / В. В. Троценко. – К. : Европейский университет финансов,информационных систем,менеджмента и бизнеса, 2000. – 230с. – Библиогр.228с. – ISBN 966-75-08-60-9 : 19.20.
- Хардинг, Г. Маркетинг промышленных товаров [Текст] : Пер. с англ. / Г. Хардинг. – М. : Сирин, 2002. – 272с. – (Классика маркетинга). – ISBN 5-86567-052-х : 21.60.
- Харрис, Г. Как заставить говорить о вашем деле: 101 простой и недорогой способ продвинуть свой бизнес [Текст] / Г. Харрис, Дж. Харрис ; Пер. с англ. – Ленинград : Финансы и статистика, 1999. – 144с. – ISBN 5-279-02065-6 : 20.88.
- Хлусов, В. П. Введение в маркетинг [Текст] / В. П. Хлусов. – М. : ПРИОР, 1997. – 160с. – (Экспертное бюро Стрикс). – ISBN 5-85572-184-1 : 5.00;4.90.
|