Електронний каталог
Класифікатори
М
маркетинг мікс
Документи:
Morden, A. R.
Elements of marketing [Текст] / A. R. Morden. – 3rd ed. – London : PD Publications, 1996. – 435 p. – (The complete cource text.). – ISBN 1-85850-021-9.
Smith, P. R.
Marketing communications [Текст] : An integrated approach. / P. R. Smith. – London : Kogan Page, 1997. – 403 p. – ISBN 0-7494-0775-1.
Березин, И.
Маркетинг сегодня [Текст] / И. Березин. – М. : Менеджер, 1996. – 128с. – ISBN 5-87457-055-1 : 4.20;3,50.
Петецький, І.
Формування та розвиток систем управління підприємствами з виготовлення машинобудівної продукції індивідуального замовлення [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Петецький І. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (машинобудування та приладобудування). – Львів : НУЛП, 2009. – 24с.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'