Електронний каталог
словник маркетингових термінів
Документи:
- Информационные технологии в бизнесе [Текст] : Познавательная энциклопедия. – 2001. – 25.00.
- Маркетинг [Текст] / Упоряд.А.И.Кредисов. – К. : Україна, 1994. – 399с. – ISBN 5-319-00922-4 : 6.75 ;5.00;6.01;6.70;4.20;6.50;5.80;5.50;4.80;5.10;6.08.
- Маркетинг [Текст] / Сост.А.И.Кредисов. – К. : Україна, 1995. – 399с. – ISBN 5-319-01352-3 : 1.65;6.00;4.50;4.80;5.90;5.80.
- Маркетинг у банку [Текст] : Тлумачний словник термінів для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" спеціальності "Банківська справа",спеціальності "Фінанси" / Уклад.:Н.О.Маслова,О.В.Валюх. – К. : КНТЕУ, 2006. – 52с. – Бібліогр.:С.51-52. – 4.45.
- Словарь маркетинговых терминов [Текст] : Содержит около 3000 терминов. – 2002. – 25.00.
- Энциклопедия начинающего бизнесмена [Текст] : Познавательная энциклопедия. – 2001. – 27.00.
- Ivanovic, A. Dictionary of marketing [Текст] : Over 6500 terms clearly defined / A. Ivanovic. – 2nd ed. – Middlesex : Peter Collin Publ., 2000. – 224 p. – ISBN 0-948549-73-4 : 48.40.
- Бичик, С. В. Словарь экономических терминов [Текст] / С. В. Бичик, А. С. Даморацкая. – Мн. : Універсітэцкае, 1998. – 237с. – ISBN 985-09-0237-Х : 3.00.
- Годін, А. М. Маркетинг [Текст] : Учебник / А. М. Годін. – 2005. – 96.00.
- Русско-английский толковый словарь маркетинговых терминов и понятий [Текст] / В. Л. Грейниман, И. Г. Курбатов, А. Л. Чернявская, Л. Б. Чернявский. – М. : Партнер, 1991. – 107с. – 0.05.
- Коноплицкий, В. А. Маркетинг,рынок,финансы [Текст] : Терминологический словарь-справочник / В. А. Коноплицкий, А. И. Филина. – К. : Имэкс, 1992. – 184с. – 480.00;3.00;3.50.
- Ромат, Е. В. Реклама в системе маркетинга [Текст] : Учебник для студентов экономических специальностей вузов / Е. В. Ромат. – Х. : Студцентр, 1995. – 229 с. : илл. – Библиогр.:С.206-208. – ISBN 5-7763-2582-Х : 220 000.00;4.40;3.90;675 000.00.
- Ромат, Е. В. Реклама в системе маркетинга [Текст] [Текст] : учеб. изд. / Е. В. Ромат. – Київ : Студцентр, 2008. – 605с. : илл. – ISBN 966-7530-44-2 : 50,00.
- Тоффлер, Б. Э. Словарь маркетинговых терминов [Текст] = Dictionary of marketing terms : Содерж.3 000 терминов / Б. Э. Тоффлер, Дж. Имбер ; Пер.с 2-го англ.изд. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 430с. – (Библиотека словарей"Инфра-М"). – ISBN 5-86225-759-4(русск.) : 38.16.
|