Електронний каталог
організація вищої освіти
Документи:
- Кредитно-модульна система в навчальному процесі [Текст] // Освіта України. – 2003. – №34. – С.3.
- Становление и развитие образовательного комплекса в условиях молого города России [Текст] // Альма Матер/Вестник высшей школы. – М., 2003. – №5. – С.5-60.
- Арженовский, С. Об оценке стоимости подготовки специалиста в вузе [Текст] / С. Арженовский // Альма Матер/Вестник высшей школы. – М., 2002. – №10. – С.59-60.
- Безгодов, Д. Концептуальные основания организационной культуры вуза [Текст] / Д. Безгодов // Высшее образование в России. – М., 2008. – № 7. – С. 125-129.
- Березюк, Р. Національна модель розвитку науки й освіти у контексті Європейської інтеграції [Текст] / Р. Березюк // Журнал Європейської економіки. – К., 2003. – Том 2 (№4). – С.486-497.
- Боголіб, Т. М. Модель фінансування й організація діяльності вищого навчального закладу [Текст] / Т. М. Боголіб // Фінанси України. – Київ, 2009. – № 8. – С. 40-50.
- Буга, Н. Становлення наукової та інноваційної діяльності у вищих навчальних закладах [Текст] / Н. Буга, Т. Науменко // Економіст. – К., 2006. – № 9. – С. 60-63.
- Вакарчук, І. Якість освіти і вільна траєкторія студента [Текст] / І. Вакарчук // Освіта України. – К., 2009. – № 33-34. – С. 1, 7.
- Величко, О. Вплив застосування "лідер-груп" на якість освіти у вищій школі [Текст] / О. Величко, А. Должанський, О. Бондаренко // Вища школа. – Київ, 2011. – № 7-8. – С. 19-30.
- Винницкий, Д. В. Проблемы финансирования и налогообложения в системе государственного высшего образования [Текст] / Д. В. Винницкий // Финансы. – М., 2003. – №3. – С.28-31.
- Віткін, Л. Управління якістю у вищих навчальних закладах [Текст] / Л. Віткін // Стандартизація, сертифікація, якість. – К., 2002. – №4. – С.47-50.
- Воловець, Я. Обгрунтування вартості навчання у ВНЗ [Текст] / Я. Воловець // Економіка України. – К., 2003. – №4. – С.68-71.
- Грудзинский, А. О. Универсистет как предпринимательская организация [Текст] / А. О. Грудзинский. – С.113-120. – (Социологические исследования).
- Джуринский, А. Интернационализация высшего образования [Текст] / А. Джуринский // Альма Матер/Вестник высшей школы. – М., 2002. – №9. – С.44-50.
- Донских, О. А. Образование должно освобождать или порабощать? [Текст] / О. А. Донских // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2009. – № 10. – С. 15-21.
- Дульзон, А. А. Опыт проблемно-ориентированного и проектно-организованного обучения [Текст] / А. А. Дульзон // Высшее образование в России. – Москва, 2010. – № 10. – С. 42-48.
- Жовта, І. Українські вищі навчальні заклади впроваджують кредитно-модульну систему підготовки студентів [Текст] / І. Жовта // Освіта України. – 2004. – №7(502). – С.5-6.
- Жорнова, О. Сучасна вища школа: to be or not to bu? [Текст] / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа. – Київ, 2011. – № 7-8. – С. 74-83.
- Жураковский, В. и др. Управление самостоятельной работой: мировой опыт [Текст] / В. и др. Жураковский // Высшее образование в России. – М., 2003. – №2. – С.45-49.
- Заблоцька, О. Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів [Текст] / О. Заблоцька // Шлях освіти. – Київ : Педагогічна преса, 2009. – № 4. – С. 23-27.
- Калашнікова, С. Механізми забезпечення інноваційного організаційного розвитку сучасного університету [Текст] / С. Калашнікова // Вища школа. – Київ, 2009. – № 11. – С. 17-22.
- Каленюк, І. Освіта в ринковому середовищі та неекономічні цінності [Текст] / І. Каленюк // Економіка України. – К., 2003. – №7. – С.67-73.
- Кликунов, Н. ГИФО : плюсы и минусы [Текст] / Н. Кликунов, Г. Окорокова // Высшее образование в России. – М., 2002. – №2. – С.37-42.
- Конащук, В. Регіоналізація вищої школи: проблеми і перспективи [Текст] / В. Конащук // Вища освіта України. – К., 2003. – №1. – С.36-38.
- Кучма, Р. Фінансовий механізм системи вищої освіти [Текст] / Р. Кучма // Вища освіта України. – К., 2002. – №4. – С.57-59.
- Лукашенко, М. Вуз в системе открытого образования: особенности экономики [Текст] / М. Лукашенко // Высшее образование в России. – М., 2002. – №5. – С.55-61.
- Макарова, Л. С. Опыт участия вуза в реализации проектов программы Темпус [Текст] / Л. С. Макарова, Н. В. Ковалева // Высшее образование в России. – Москва, 2011. – № 2. – С. 65-71.
- Матвиенко, В. Высшей школе - новые импульсы [Текст] / В. Матвиенко // Высшее образование в России. – М., 2003. – №1. – С.19-21.
- Мельниченко, Т. Ю. Сучасні фактори териториальної організації вищої освіти України [Текст] / Т. Ю. Мельниченко // Український географічний журнал. – К., 2003. – №3. – С.56-62.
- Міністерство, освіти і науки України Про затвердження Примірного положення про приймальну комісію вищого навчального закладу: Наказ №169 від 25 березня 2003р. [Текст] / освіти і науки України Міністерство // Вища школа. – К., 2003. – №2-3. – С.79-83.
- Наказ, Міністерства освіти і науки України №450 від 07 серпня 2002 р. Про затвердження норм часу для планування і обліку навчальної роботи та переліків основних видів методичної, наукової й організаційної роботи педагогічних і науково-педагогічних працівників вузів [Текст] / Міністерства освіти і науки України №450 від 07 серпня 2002 р. Наказ // Вища школа. – К., 2003. – №1. – С.114-122.
- Окулич-Казарин, В. Об унификации содержания первой ступени высшего образования [Текст] / В. Окулич-Казарин // Альма Матер/Вестник высшей школы. – М., 2003. – №6. – С.13-14,17.
- Падалка, О. С. Готуємо студента до реального життя! [Текст] / О. С. Падалка // Гуманітарні науки. – 2001. – №2. – С.66-71.
- Попов, О. Электронный университет [Текст] / О. Попов // Альма Матер/Вестник высшей школы. – М., 2002. – №3. – С.41-42.
- Рыжкин, А. Единый государственный экзамен : опыты и перспективы [Текст] / А. Рыжкин, Н. Ефремова, Л. Ковалев // Высшее образование в России. – М., 2002. – №3. – С.3-9.
- Сазонов, Б. А. Индивидуально-ориентированная организация учебного процесса как условие модернизации высшего образования [Текст] / Б. А. Сазонов // Высшее образование в России. – Москва, 2011. – № 4. – С. 10-24.
- Сенаторова, Н. Дополнительные квалификации в аспекте гуманизации [Текст] / Н. Сенаторова // Высшее образование в России. – М., 2002. – №6. – С.8-15.
- Сенашенко, В. Многоуровневая структура : проблемы совершенствования [Текст] / В. Сенашенко // Высшее образование в России. – М., 2002. – №2. – С.28-36.
- Сенашенко, В. Система зачетных образовательных единиц [Текст] / В. Сенашенко, В. Чистохвалов // Высшее образование в России. – М., 2002. – №5. – С.19-25.
- Сергеев, В. Игры в высшей школе [Текст] / В. Сергеев // Экономист. – Москва, 2009. – № 9. – С. 79-87.
- Сергиевский, В. В. Развитие креативности при изучении фундаментальных дисциплин [Текст] / В. В. Сергиевский // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2009. – № 10. – С. 22-29.
- Скаржинская, Е. Статусная рента в образовании [Текст] / Е. Скаржинская, В. Чекмарев // Альма Матер/Вестник высшей школы. – М., 2002. – №9. – С.12-17.
- Смолінська, О. Організаційна культура вишу і знання як результат його діяльності та вияв цілісності [Текст] / О. Смолінська // Вища школа. – Київ, 2010. – № 3-4. – С. 51-58.
- Стрекалова, Н. Гендерная асимметрия в системе высшей школы : проблемы и решения [Текст] / Н. Стрекалова // Высшее образование в России. – М., 2002. – №5. – С.62-64.
- Сычев, Н. Г. Основные направления подготовки специалистов финансовой системы [Текст] / Н. Г. Сычев // Финансы. – М., 2002. – №9. – С.7-10.
- Сьомкіна, Т. В. Формування цільової функції суб`єкта підприємницької діяльності у сфері освіти [Текст] / Т. В. Сьомкіна // Проблеми науки. – 2002. – №4. – С.53-60.
- Тихомирова, Н. В. Образовательный процесс в электронном университете: условия и направления трансформации [Текст] / Н. В. Тихомирова, В. Г. Минашкин, Л. Н. Дубейковская // Высшее образование в России. – Москва, 2011. – № 2. – С. 3-11.
- Ткачук, В. Інформаційні технології в системі вищої освіти: етапи впровадження [Текст] / В. Ткачук // Вища освіта України. – К., 2002. – №4. – С.43-47.
- Чжан, Лили Состояние китайского высшего образования [Текст] / Лили Чжан // Высшее образование в России. – М., 2002. – №5. – С.133-136.
- Чинаева, Т. Студенческая мобильность : мировые тенденции [Текст] / Т. Чинаева // Высшее образование в России. – М., 2002. – №3. – С.93-100.
1
2
|