Електронний каталог
рекламна діяльність підприємства
Документи:
- Brand management [Text] [Текст] = Бренд-менеджмент: опор. конспект лекцій : lecture notes; academic degree "Master"; field of science 0306 "Management and Administration"; field of study 030601 "Management"; Specializations 306010101 "Trade Organizations Manag."; "; 0306010102 "Management of Tourism Business" / authors: E.V. Romat M.U.Chykusova;Trade and Economics Marketing and Advertising Department. – Kyiv : KNUTE, 2015. – 111 p. – Bibliography: p. 110-112. – 36.00.
- Brand management [Text] [Текст] = Бренд-менеджмент: опор. конспект лекцій : lecture notes;academic degree "Master"; field of science 0306 "Management and Administration"1401"Service arеа"; 03060101 "Management of organizat"; Specializations "Trade Management."; "Management of Hotel and Restaurant business"Tourism activity" / authors: M.U.Chykusova;Trade and Economics Marketing and Advertising Department. – Kyiv : KNUTE, 2015. – 109 p. – Bibliography: p. 107-109. – 36.00.
- Brand management [Text] [Текст] = Бренд-менеджмент: опор. конспект лекцій : lecture notes;academic degree "Master"; fields of science 07 "Management and Administration", 24"Service arеа"; specialties 073 "Management ",241" Hotel and Restaurant Business"; specializations "Trade Management", "Hotel and Restaurant Managem... / authors: M.U.Chykusova; Marketing and Advertising Department. – Kyiv : KNUTE, 2017. – 110 p. – Bibliography: p. 108-109. – 43.00.
- Brands Point. Международная конференция по брендингу 2004 [Текст] : Видеозапись конференции. – 2004. – 14.85.
- Бренд-менеджмент [Текст] : програма та робоча програма / авт. Є.В.Ромат, М.Ю. Чикусова; Каф. маркетингу та реклами. – 607/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 18 с. – 19,00.
- Бренд-менеджмент [Текст] : програма та робоча програма / авт. Є.В.Ромат, Д.В Яцюк, М.Ю. Чикусова; Каф. маркетингу та реклами. – 427/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 30 с. – 47,00.
- Бренд-менеджмент [Текст] : робоча програма / уклад. Є.В.Ромат, Д.В Яцюк; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 983/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 27 с. – 15,00.
- Бренд-менеджмент [Текст] : програма / авт. Є.В.Ромат, Д.В Яцюк; Каф. маркетингу та реклами. – 331/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 7 с. – 8,00.
- Бренд-менеджмент [Текст] : програма та робоча програма / авт. Є.В.Ромат, Д.В Яцюк, М.Ю. Чикусова; Каф. маркетингу та реклами. – 415/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 22 с. – 15,00.
- Бренд-менеджмент [Текст] : програма і робоча програма ОКР "магістр", напрям підготовки 0501 "Економіка та підприємництво", спеціальність 8.050108 "Маркетинг" / уклад. Є.В.Ромат; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 1059/07 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 19 с. – 3.80.
- Бренд-менеджмент [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.Є.В.Ромат. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 90 с. – 24.00.
- Бренд-менеджмент [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.:Є.В.Ромат, М.Ю. Чикусова ; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 108 с. – Бібліогр.: с. 107-108. – 39.00.
- Бренд-менеджмент [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.:Є.В.Ромат, М.Ю. Чикусова ; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 101с. – Бібліогр.: с. 99-101. – 39.00.
- Готель, де усім добре, як удома. Г/к "Братислава" [Електронний ресурс] [Текст]. – 2002.
- Де знайти своє місце: поради бізнесменам-початківцям [Текст] [Текст] / [упоряд. та відп. за вип.: А Куліш]. – Київ : [б.в.], 2002. – 112 с. : іл. – 12.00.
- Економіка та організація рекламного бізнесу [Текст] : Опорний конспект лекцій дисципліни для студентів окр "бакалавр" напряму підгот. "Економіка та п-во"проф. спрямування 6.050108 "Маркетинг" із варіатив. компонентою 6.050108.02"Реклам. бізнес" / Уклад.:Л.М.Шульгіна,О.П.Корольчук,О.А.Чижевська. – К. : КНТЕУ, 2005. – 131с. – 10.97.
- Збірник наукових праць.Міжнародна економіка [Текст] = International economics. Вип.39 / Відп.ред.В.Є.Новицький. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2003. – 400с. – 10.00.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] : Професійне спрямування (спеціальність) "Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2007. – 102с. – (European credit transfer system (ECTS)). – 23,06.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" [Текст] : Професійне спрямування (спеціальність) "Маркетинг" ("Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес") / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2006. – 99с. – (European credit transfer system (ECTS)). – 15.90.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки "Реклама і зв'язки з громадськістю" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 82с. – 20.76.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Професійне спрямування "Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес".Освітньо-професійний рівень "бакалавр" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 79с. – 19.71.
- Історія реклами та зв'язків з громадськістю [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Є.В. Ромат, Т.О. Суслова; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 96 с. – Бібліогр.: с. 87-89. – 38.00.
- Конкурс "Бренд року" [Текст]. – 2002.
- Маркетинг [Текст] : Учеб.пособие для учащихся колледжей / Авт.-сост. С.Н.Белоусова,А.Г.Белоусов. – Ростов на/Д : Феникс, 2001. – 224с.. – (Учебники ХХI века). – ISBN 5-222-01628-5 : 14.80.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад. В.М.Торопков. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 136 с. – Бібліогр.: с.135-136. – 7.33.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад. В.М.Торопков. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 136 с. – Бібліогр.: с. 135-136. – 9.50.
- Організація зв'язків з громадськістю [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / уклад. Т.В. Дубовик; Каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 93с. – Бібліогр.:89-90. – 17.04.
- Продакт плейсмент [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.: Є.В. Ромат, О.І. Микало. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 62 с. – Бібліогр.: с. 61-62. – 22.00.
- Психология и психоанализ рекламы [Текст] : Личностно-ориентированный подход. – К. : Бахрах-М, 2001. – 752с. – ISBN 5-89570-019-5 : 40.80.
- Реклама [Текст] : Словник термінів / Підготував Р.Г. Іванченко. – К., 1998. – 206с. – ISBN 966-7288-43-9 : 12,00.
- Реклама в системі маркетингу [Текст] : Опорний конспект лекцій / Уклад.:В.В.Мова,І.О.Бучацька,Т.В.Дубовик. – К. : КНТЕУ, 2004. – 118с. – 20.56.
- Реклама та зв'язки з громадськістю [Текст] [Текст] : Огляди. Дослідження: монографія. – Київ : Академвидав, 2017. – 203 с. – Бібліогр. в кінці розд. – ISBN 978-617-572-103-2 : 90.00.
- Реклама: інтеграція теорії та практики [Текст] [Текст] : тези доп. Х Міжнар. наук.-практ. конф., 18 листоп. 2016 р., м. Київ. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 124 с. – ISBN 978-966-629-802-0 : 50.00.
- Рекламная деятельность [Текст] : Конспект лекций / Авт.А.А.Оганесян. – М. : ПРИОР, 2002. – 160с. – ISBN 5-7990-0702-6 : 16.80.
- Робоча програма комплексної практики [Текст] [Текст] / авт. В.В. Ортинська, Т.В. Дубовик, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 568/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 22 с. – 11,00.
- Робоча програма комплексної з фаху та переддипломної практики [Текст] [Текст] / авт. Є.В. Ромат, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 323/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 30 с. – 13,00.
- Торговельні марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Вип.4. / Відпов.за вип.:І.В.Болгов. – К. : Укр.акад.геральдики,товарного знаку та логотипу, 2005. – 176с. – ISBN 966-7953-68-8 : 30.00.
- Торговельні марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Кн.3. / Відпов.за вип.:І.В.Болгов. – К. : Укр.акад.геральдики,товарного знаку та логотипу, 2004. – 224с. – ISBN 966-7953-38-6 : 30.00.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.студ.,які здобувають освіт.-кваліфікац.рівень магістра за напрямом підгот."Економіка та підприємництво" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Рекл.бізнес"у 2-х ч. ч.2 / редкол.: Є.В.Ромат (відп.ред.), А.І.Зіміна, Д.В.Яцюк та ін. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 297 с. – 70.00.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.студ.ден.форми навч.,які здобувають освіт.-кваліфікац.рівень магістра за напрямом підгот."Економіка та підприємництво" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Рекл.бізнес". ч.1 / редкол.: В.В.Ортинська (відп.ред.) ,І.О.Бучацька,О.В.Голік та ін. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 300с. – 67.00.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. форми навч.,які здобувають освіт.-квал.рівень магістра за напрямом підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам. бізнес". Ч.2 / ред.кол.:В.В.Ортинська,Н.О.Голошубова,І.О.Бучацька,О.М.Мельникович; Каф.маркетингу та реклами. – К. : КНТЕУ, 2009. – 316с. – 41.15.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. форми навч.,які здобувають освіт.-кваліф.рівень магістра за напрям.підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам.бізнес". Ч.1 / ред.кол.:В.В.Ортинська, А.І. Зіміна, О.О. Кавун; Каф.маркетингу та реклами. – К. : КНТЕУ, 2009. – 301с. – 33.24.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. заоч.форми навч.,які здобувають освіт.-кваліф.рівень магістра за напрям.підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам.бізнес". Ч.1 / ред.кол.:В.В.Ортинська, А.І. Зіміна,С.Р.Камілова. – К. : КНТЕУ, 2010. – 352с. – 55.51.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.студ.денн.форми навч.,які здобувають освіт.-кваліф.рівень магістра за напрям.підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам.бізнес". Ч.2 / ред.кол.:В.В.Ортинська, І.О. Бучацька, О.М. Мельникович. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 378 с. – 59.51.
- Торгові марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Кн.2 / Авт.-упоряд.В.Болгов;Відп.за вип.І.Болгов. – К. : Українська академія геральдики,товарного знаку та логотипу, 2002. – 198с. – (Оксамитова книга). – ISBN 966-7953-18-1 : 29.95.
- Школа маркетинга Келлога [Текст] = Kellogg on Marketing / Под ред. Д.Якобуччи/Пер. с англ. – СПб. : Питер, 2004. – 398с. – ISBN 5-318-00790-2 : 59.50.
- Southall, B. The A-Z of record labels [Text] [Текст] / B. Southall ; foreword by Chris Wright. – London : Sanctuary Publ. Ltd., 2000. – 206 p. – ISBN 1-86074-281-5 : 160,00.
- Аакер, Д. Как обойти конкурентов. Создаем сильный бренд [Текст] [Текст] = Brand Relevance / Д. Аакер ; пер. с англ. [В. Кузина]. – Санкт-Петербург : Питер, 2012. – 352 с. : ил. – ISBN 978-5-459-00751-0 : 120.00.
- Аакер, Д. А. Создание сильных брендов [Текст] = Bulding strong brands / Д. А. Аакер ; Пер. с англ. – М. : Издательский дом Гребенникова, 2003. – 440с. – (Бренд менеджмент). – ISBN 5-938-90003-4;0-029-00151-Х : 130.80.
- Самое главное в РR [Текст] = Essentials of Public Relations / У. Аги, Г. Кэмерон, Ф. Олт, Д. Уилкокс ; Пер. с англ. – СПб. : Питер, 2004. – 558с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-170-0 : 80.52.
1
2
3
4
|