Електронний каталог
імідж країни
Документи:
- Як нас сприймають у світі [Текст] = "Шляхи забезпечення позитивного міжнародного іміджу України" // Політика і час. – К., 2002. – №3. – С.3-22.
- Абдуліна, І. Імідж України - втрачені шанси, або чи є в Україні сьогодні [Текст] / І. Абдуліна // Інтелектуальна власність. – Київ, 2013. – № 4. – С. 5-7.
- Антонюк, О. В. Сучасний стан стратегії просування бренда держави в Україні [Текст] / О. В. Антонюк // Економіка та держава. – Київ, 2011. – № 8. – С. 64-67.
- Блинов, А. Формирование имиджа России как инструмент управления ее развитием [Текст] / А. Блинов // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2013. – № 7. – С. 28-34.
- Васильева, О. Национальный брендинг России [Текст] / О. Васильева // Маркетинг. – Москва, 2014. – № 1 (134). – С. 54-59.
- Жозе, Торрес Странный брендинг стран [Текст] / Торрес Жозе // Компаньон. Стратегии. – Київ, 2013. – № 3 (134). – С. 16-19.
- Заячковська, Г. Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку [Текст] / Г. Заячковська // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 171-178.
- Заячковська, Г. Туристичний імідж країни: суть та проблеми формування [Текст] / Г. Заячковська // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 16-22.
- Кравченко, О. В. Міжнародне стратегічне економічне партнерство в сучасних умовах глобалізації [Текст] / О. В. Кравченко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 4 (68). – С. 61-65.
- Кулеба, О. В. Періодизація процесу формування та становлення іміджу України [Текст] / О. В. Кулеба // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 4. – С. 146-149.
- Мартинюк, П. І. Військовий імідж України: теоретико-концептуальні та парксеологічні засади дослідження [Текст] / П. І. Мартинюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – К., 2008. – № 1(8). – С. 17-19.
- Новохатько, Л. Проблеми та перспективи формування позитивного міжнародного іміджу України [Текст] / Л. Новохатько // Зовнішні справи / Політика і час. – Київ, 2017. – № 3. – С. 30-35.
- Піпченко, Н. О. Імідж України у блогосфері [Текст] / Н. О. Піпченко // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2014. – № 1-2. – С. 7-10.
- Плуме, Лазарте М. Екологія та просування туризму: приклад Іспанії [Текст] / Лазарте М. Плуме, Беррозпе Т. Інігуес, Мартінес М.П. Латторре // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 6 (156). – С. 123-131.
- Старостіна, А. О. Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу [Текст] / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко, Г. В. Личова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 3 (67). – С. 47-56.
- Ярошко, О. З. Проблеми практичного наповнення та втілення зовнішньої політики України [Текст] / О. З. Ярошко // Стратегічні пріоритети. – К., 2007. – № 3. – С. 148-153.
|