Електронний каталог
распределение продукции. розподіл продукції
Документи:
- Біловодська, О. А. Логістичне обслуговування у каналі розподілу інноваційної продукції як чинник його оптимальної структури [Текст] / О. А. Біловодська, Н. В. Гайдабрус, Л. Ю. Сагер // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 11 (161). – С. 147-153.
- Бугаєнко, С. А. Формування механізмів маркетингової політики розподілу продовольчих товарів харчових підприємств в Україні [Текст] / С. А. Бугаєнко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 15. – С. 91-93.
- Гончарук, А. Про ефективність розподілу електроенергії в Україні [Текст] / А. Гончарук // Економіка України. – К. : Преса України, 2007. – № 4. – С. 28-35.
- Инвестгазета, . Нормативна база Угоди про розподіл продукції [Текст] / . Нормативна база Инвестгазета // Инвестгазета (повний комплект). – К., 2008. – № 1-2. – С. 4-34. – Приложение к "Инвестгазете".
- Калужский, М. Л. Логистическая инфраструктура электронной коммерции [Текст] / М. Л. Калужский // Менеджмент в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 3. – С. 45-53.
- Коморний, О. Правова природа угод про розподід продукції [Текст] / О. Коморний // Право України. – К., 2002. – №4. – С.43-46.
- Музиченко, О. В. Організаційно-методологічні характеристики спеціального податкового режиму заміни сукупності податків розподілом продукції [Текст] / О. В. Музиченко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2010. – № 2. – С. 110-113.
- Рябчик, А. В. Формування ефективних систем розподілу продукції вітчизняних молокопереробних підприємств на зовнішніх ринках [Текст] / А. В. Рябчик // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2009. – № 2. – С. 172-176.
- Сиваненко, Г. Оргацізаційно-економічний механізм формування каналів розподілу продовольчих товарів на засадах створення підприємницьких мереж [Текст] / Г. Сиваненко // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2009. – № 6. – С. 164-168.
- Тяпухин, А. Потоки логистические и не логистические. Логистизация хозяйственной деятельности российских промышленных и коммерческих предприятий [Текст] / А. Тяпухин // РИСК: Ресурсы. Информация. Снабжение. Конкуренция. – 2004. – №1. – С.15-21.
- Хованов, А. А. Управление каналами распределения в оптовой торговле [Текст] / А. А. Хованов // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2004. – №3. – С.52-60.
|