Електронний каталог
ярмарка. ярмарок
Документи:
- Торгівля на Україні 14-середина 17 століття:Волинь і Наддніпрянщина [Текст] : Актові джерела / Відповід.редактор М.Ф.Котляр. – К : Наукова думка, 1990. – 408с. – ISBN 5-12-001238-8 : 1.70.
- Торгові марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Кн.2 / Авт.-упоряд.В.Болгов;Відп.за вип.І.Болгов. – К. : Українська академія геральдики,товарного знаку та логотипу, 2002. – 198с. – (Оксамитова книга). – ISBN 966-7953-18-1 : 29.95.
- Экспонаты для ярмарок и выставок.Система стандартизации экспортной продукции [Текст] : Основные требования.ГОСТ 20519-75Э. – М. : Государственный комитет СССР по стандартам, 1984. – 5с. – (Государственный стандарт Союза ССР). – Б/ц.
- Акулич, И. Л. Маркетинг [Текст] : Учеб.пособие / И. Л. Акулич, И. З. Герчиков. – Мн. : Интерпрессервис,Мисанта, 2003. – 397с. – ISBN 985-482-028-9,985-6080-78-9 : 38.40.
- Бевз, О. П. Економіка і організація біржової торгівлі [Текст] : Навч.посібник / О. П. Бевз, М. М. Скотнікова. – К. : КДТЕУ, 1998. – 48с. – Бібліогр.:48с. – ISBN 5-7763-1643-Х : 2.50.
- Голова, А. Г. Выствочно-ярмарочная деятельность [Текст] / А. Г. Голова // Маркетинг и маркетинговые исследования. – М., 2004. – №3. – С.64-67.
- Критсотакис, Я. Г. Торговые выставки и ярмарки.Техника участия и коммуникации [Текст] / Я. Г. Критсотакис ; Пер.с греч. – Афины : Hepo, 1995. – 227с. – Библиогр.:С.226-227. – ISBN 960-220-484-2 : 7.00.
- Критсотакис, Я. Г. Торговые выставки и ярмарки.Техника участия и коммуникации [Текст] / Я. Г. Критсотакис ; Пер.с греч. – М. : Ось-89, 1997. – 224с. – ISBN 960-220-484-2;5-86894-152-7.
- Основы выставочно-ярмарочной деятельности [Текст] : Учеб.пособие для студентов высших учеб.заведений,обучающихся по специальностям 061500 "Маркетинг" и 350700 "Реклама" / Л. Е. Стровский, Е. Д. Фролова, Д. Л. Стровский, Ю. В. Осинцев ; Под ред.Л.Е.Стровского. – М. : Юнити-Дана, 2005. – 288с. : табл. – ISBN 5-238-00821-Х;9785238008219 : 34,44;20,46.
- Федько, В. П. Инфраструктура товарного рынка [Текст] [Текст] : учеб.пособие для вузов / В. П. Федько, Н. Г. Федько. – Ростов на/Д : Феникс, 2000. – 511с. – (Учебники,учебные пособия). – ISBN 222-00926-2 : 21.60;20.70.
- Швальбе, Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий [Текст] / Х. Швальбе ; Пер.с нем. – М. : Республика, 1995. – 317с. – ISBN 5-250-02551-Х : 590000.00;4,80.
- Шканова, О. М. Інфраструктура товарного ринку [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. М. Шканова. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 319с. – Бібліогр.:С.314-316. – ISBN 966-364-203-3 : 33.00.
|