Електронний каталог
кон'юнктура ринку
Документи:
- Wspolczesna polityka stabilizacji koniunktury w gospodarce polskiej i swiatowej [Текст] / Studia i przyczynki na Jubileusz Profesora Zygmunta Kowalczyka; Red. nauk. R. Barczyk. – Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2001. – 176 s. – (Zeszyty naukowe; №15). – ISBN 83-88760-26-2.
- Кон'юнктура товарного ринку [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. В.В. Черепов; КНТЕУ, Каф. торговельного підприємництва. – 617/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 30 c. – 12,00.
- Кон`юнктура міжнародного ринку готельних та туристичних послуг [Текст] : Збірник тестових завдань для студентів спеціальності 050201 "Менеджмент організацій", спеціалізації 050201.02"Менеджмент туристичної індустрії" освітньо-кваліфікаційних рівнів "Спеціаліст", "Магістр" / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; уклад. М.Г.Бойко. – 425/04 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2004. – 30 c. – 2,59.
- Маркетинг [Текст] : Учебник / Под ред.Уткина Э.А. – М. : ЭКМОС, 1998. – 320с. – ISBN 5-88124-010-3 : 10.00;7.10.
- Розвиток секторів і товарних ринків України [Текст] / За ред.В.О.Точиліна. – К.;Ужгород : ІВА, 2001. – 398с. – ISBN 966-02-1587-8 : 30.00; 26.00.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" спеціальності 8.050107 "Економіка підприємства" / Уклад.:Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – К. : КНТЕУ, 2007. – 96с. : табл. – Бібліогр.:96с. – 8,77.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" спеціальності 8.050107 "Економіка підприємства" / Уклад.:Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – К. : КНТЕУ, 2008. – 96с. : табл. – Бібліогр.:96с. – 11.71.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій для студ. освіт.-кваліфікац рівня "магістр" напряму підгот. "Економіка і підприємництво" спеці.8.050107 "Економіка підприємства" / уклад.: Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 96с. : табл. – Бібліогр.: с.96. – 7.02.
- Hallier, B. Praxisorientierte Handelsforschung [Текст] / B. Hallier. – Koln : EHI - EuroHandelsinstitut GmbH, 2001. – 318 s. : ill. – ISBN 3-87257-238-5.
- Бакалінський, О. В. Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізницями [Текст] [Текст] : монографія / О. В. Бакалінський, Т. С. Мельник. – Київ : Центр навчальної літератури, 2018. – 286 с. – Бібліогр.: с. 259-276. – ISBN 978-617-7696-20-8 : 120.00.
- Бланк, І. О. Інвестиційний менеджмент [Текст] : Підручник / І. О. Бланк, Н. М. Гуляєва ; За ред.А.А.Мазаракі. – К. : КНТЕУ, 2003. – 398с. – ISBN 966-629-063-4 : 20.04; 20.00.
- Ілляшенко, С. М. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Баскакова. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 192с. – Бібліогр.:С.176-177. – ISBN 966-364-282-3 : 23.00.
- Карпов, В. А. Маркетинг:прогнозування кон'юнктури ринку [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко. – 2-ге вид.,випр.і доп. – К. : Знання, 2003. – 284с. – ISBN 966-620-185-2 : 39.90.
- Карпов, В. А. Маркетинг:прогнозування кон'юнктури ринку [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко. – К. : Знання, 2001. – 215с. – Бібліогр.:С.213-215. – ISBN 966-620-013-9 : 17.00;20.00;18.20.
- Карпов, В. А. Маркетинг:прогнозування кон'юнктури ринку [Текст] : Навч.посібник / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко. – К. : Знання, 2001. – 215с. : іл. – ISBN 966-620-013-9 : 17.00.
- Статистика ринку товарів та послуг [Текст] : Опорний конспект лекцій / В. І. Карпов, О. П. Грикун, А. І. Корнієнко, В. М. Склонний. – К. : КНТЕУ, 2007. – 73с. – Бібліогр.:С.69-70. – 8,59.
- Курганська, Б. М. Організаційно-економічні механізми забезпечення конкурентоздатності підприємства (на прикладі швейної промисловості) [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Курганська Б. М. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами. – Л. : НАНУ ін-т регіональних досліджень, 2002. – 21с.
- Марван, Алі Саламех Аль-Салаймех Кон'юнктура ринку і маркетингове планування на підприємстві [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Марван Алі Саламех Аль-Салаймех ; 08.06.01-економіка,організація та управління підприємствами. – Х. : ХДЕУ, 2002. – 19с.
- Мельник, Т. М. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобальної конкуренції [Текст] [Текст] : монографія / Т. М. Мельник. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 395 с. – ISBN 966-629-293-9 : 39,49.
- Осадчук, В. І. Кон"юктура ринку насіння соняшнику та продуктів його переробки [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Осадчук В. І. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами. – К. : НАУ, 2002. – 19с.
- Пилипчук, В. П. Промисловий маркетинг [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Пилипчук, О. Ф. Оснач, Л. П. Коваленко. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 364с. : іл. – Бібліогр.:с.359-361. – ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00.
|