Електронний каталог
маркетинговий план
Документи:
- Бейч, Э. Консалтинговый бизнес [Текст] = The business of consulting : Основы профессионализма / Э. Бейч ; Пер.с англ. – СПб. : Питер, 2007. – 272с. : илл. – (Консалтинг). – ISBN 978-5-91180-356-8;9785911803568 : 107.28.
- Вествуд, Дж. Маркетинговый план [Текст] / Дж. Вествуд ; Пер.с англ. – СПб. : Питер, 2001. – 254с. – (Наука делать деньги). – ISBN 5-272-00263-6;0-7494-2614-49англ.) : 16.56.
- Вуд, М. Б. Маркетинговый план [Текст] / М. Б. Вуд. – 2007.
- Вуд, М. Б. Маркетинговый план:практическое руководство по разработке [Текст] = The marketing plan:a handbook / М. Б. Вуд ; Пер.с англ. – М. : Вильямс, 2007. – 352с. : илл. + CD-ROM. – Библиогр.:С.278-287. – ISBN 5-8459-0731-4;9785845911148 : 83,10.
- Ландсбаум, М. Маркетинг.ХХI век [Текст] : Учеб.-практическое пособие для студентов вузов / М. Ландсбаум ; Пер.с англ. – М. : ТК Велби;Проспект, 2006. – 442с. – ISBN 5-482-00500-3;9785482005002 : 51.12.
- Пелих, А. С. Бизнес-план или как организовать собственный бизнес [Текст] : Анализ.Методика.Практикум / А. С. Пелих. – 2-е изд.,перераб. и доп. – М. : Ось-89, 2002. – 93с. – ISBN 5-86894-550-6 : 12.00.
- Пелих, А. С. Бизнес-план или как организовать собственный бизнес [Текст] : Анализ.Методика.Практикум / А. С. Пелих. – М. : Ось-89, 2000. – 96с. – Библиогр.:95с. – ISBN 5-86894-098-9 : 8.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч.закл. / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Е.Н.та інші Берковіць ; [ред.-упоряд. : О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова]. – 4-те вид. – Київ : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2009. – 646 с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-45-1 : 150.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник [для студ. вищ. навч.закл.] / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Е. Н. Берковіць ; [ред.-упоряд. : О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова]. – 3-тє укр.вид. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008. – 648с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-44-3 : 120.00; 100.00.
- Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освітньо-кваліфікаційною програмою бакалавра за напрямами підготовки "Економіка і підприємництво" та "Менеджмент" / В. Руделіус, О. М. Азарян, О. А. Виноградов, Т. В. Гавриленко ; Ред.-упоряд.:О.І.Сидоренко,П.С.Редько. – 1-ше укр.вид. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005. – 422с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-34-6;9789668487347 : 25,00.
- Терещенко, В. М. Маркетинг:новые технологии в России [Текст] / В. М. Терещенко. – СПб. : Питер, 2001. – 416с. : илл. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-318-00288-9 : 33.84.
- Циба, Т. Є. Маркетингове планування [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Т. Є. Циба, М. І. Сокур, В. І. Баюра. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 125с. – Бібліогр.:С.120-123. – ISBN 966-364-397-8 : 16.00.
|