Електронний каталог
пакування
Документи:
- Forum ware [Текст] : Die Ware und Bedeutung fur Mensch, Wirtschaft und Natur. № 29. Nr.1-4. – Wien : IGWT, 2001. – 170 s.
- Forum ware [Текст] : Die Ware und Bedeutung fur Mensch, Wirtschaft und Natur. №30. Nr.1-4. – Wien : IGWT, 2002. – 116 s.
- Программа по курсу "Основы маркетинга" [Текст] / Сост.В.М.Тарасевич. – СПб. : Экономическая школа, 1994. – 40с. – (Экономическая школа). – 5.00.
- Прогресивні технології та удосконалення процесів харчових виробництв [Текст] : Збірник наукових праць:У 2-х ч. Ч.1 / Відповід.ред.О.І.Черевко. – Х., 2000. – 386с. : іл.;табл. – ISBN 966-7885-03-8 : 10.00.
- Тара і пакування товарів [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів товарознавчого факультету всіх спеціальностей / Уклад.В.О.Осика. – К. : КНТЕУ, 2001. – 88с. – 7.50.
- Тара, упаковка, транспортирование грузов.Терминология [Текст] : Справочное пособие. В.10 / ВНИИКИ. – М. : изд-во Стандартов, 1991. – 148с. – ISBN 5-7050-0202-5 : 4.80.
- Smith, P. R. Marketing communications [Текст] : An integrated approach. / P. R. Smith. – London : Kogan Page, 1997. – 403 p. – ISBN 0-7494-0775-1.
- Технология упаковочного производства [Текст] : Учебник для вузов / Т. И. Аксенова, В. В. Ананьев, Т. В. Иванова, Е. Г. Любешкина ; Под общ.ред.Э.Г.Розанцева. – М. : Колос, 2002. – 184с. : ил. – ISBN 5-10-003749-0 : 46.80.
- Справочник товароведа продовольственных товаров [Текст] : В 2-х т. Том 1 / Б. В. Андрест, И. Л. Волкинд, В. З. Гарнецков, С. Н. Ерохин. – 2-е изд.,перераб. – М. : Экономика, 1987. – 368с. – 4.00;87.900;8.80.
- Губанов, В. С. Тара [Текст] : Практическое пособие / В. С. Губанов, И. Я. Золотаревский, А. В. Сапрыкин. – М. : Изд-во торговой литературы, 1961. – 224с. – 0.58.
- Доманцевич, Н. І. Методологічні підходи до формування та оцінювання якості інгібіторомістких консерваційно-пакувальних матеріалів для захисту виробів із металів [Текст] [Текст] : автореферат дис...д-ра техн.наук / Доманцевич Н. І. ; 05.19.08-товарознавство пром. товарів. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 42 с.
- Доманцевич, Н. І. Методологічні підходи до формування та оцінювання якості інгібіторомістких консерваційно-пакувальних матеріалів для захисту виробів із металів [Текст] [Текст] : дис. ...д-ра техн.наук / Доманцевич Н. І. ; 05.19.08-товарознавство пром. товарів; наук.кер.О.І.Аксіментьєва. – Львів, 2007. – 392 с. – (ЛКА). – Бібліогр.: с.258-301. - Дод.
- Дубровин, И. А. Организация производства на предприятии торговли [Текст] : Учеб.пособие для студентов высших учеб.заведений,обучающихся по специальностям "Коммерция (торговое дело)","Маркетинг" / И. А. Дубровин. – 2-е изд.,перераб.и доп. – М. : Кнорус, 2007. – 303с. – Библиогр.303с. – ISBN 978-5-85971-612-8;9785859716128 : 37,80.
- Завгородня, В. М. Тара і упакування продовольчих товарів [Текст] : Навч.посібник для студентів кооперативних вузів / В. М. Завгородня, І. В. Сирохман, Л. І. Демкевич. – Л. : ЛКА, 2001. – 253с. – 7.70.
- Зайчик, Ц. Р. Упаковывание тихих напитков в бутылки [Текст] / Ц. Р. Зайчик, В. А. Трунов. – М. : ДеЛи, 2000. – 205с. – ISBN 5-93314-011-2 : 51.84.
- Кривошей, В. М. Упаковка в нашому житті [Текст] / В. М. Кривошей. – К. : Упаковка, 2001. – 159с. – 21.00.
- Куркин, В. П. Фасовка и упаковка продовольственных товаров в торговле [Текст] / В. П. Куркин. – М. : Экономика, 1970. – 102с. – 0.27.
- Куркчи, А. С. Заготовка, упаковка и перевозка плодов [Текст] / А. С. Куркчи, И. О. Шапиро. – М. : Экономика, 1964. – 104с. – 0.19.
- Кучеренко, В. Д. Маркетингова товарна політика [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра зі спеціальності "Маркетинг" / В. Д. Кучеренко, Н. Б. Ткаченко. – К. : КНТЕУ, 2005. – 184с. – ISBN 966-629-201-7 : 15.50; 21.00.
- Мельничук, В. М. Механізм формування споживчої цінності продукції поліграфічних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Мельничук В. М. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КПІ, 2014. – 20 с.
- Монтицкий, Р. И. Упаковочные материалы для расфасовки продовольственных товаров [Текст] / Р. И. Монтицкий, М. С. Василишина, Р. Г. Естафьева. – М. : Госторгиздат, 1963. – 84с. – 0.15.
- Мэнли, Д. Мучные кондитерские изделия [Текст] = Tecnology of biscuits,crackers and cookies / Д. Мэнли ; Пер.с англ. – СПб. : Профессия, 2003. – 558с. : илл. – (Научные основы и технологии). – ISBN 5-93913-046-1 : 270.00.
- Окландер, М. А. Маркетингова товарна політика [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, М. В. Кірносова. – Київ : Центр учбової літератури, 2014. – 207 с. – Бібілогр.: c. 204-207. – ISBN 978-617-673-314-0 : 100.00.
- Окландер, М. А. Маркетингова товарна політика [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, М. В. Кірносова. – Київ : Центр учбової літератури, 2017. – 207 с. – Бібліогр.: c. 204-207. – ISBN 978-611-01-1026-6 : 140.00.
- Осика, В. А. Формування якості паперових пакувальних матеріалів [Текст] [Текст] : дис. ...д-ра техн. наук / Осика В. А. ; 05.18.15 - товарознавство непрод. товарів; наук. консультант Л.А. Коптюх. – Київ, 2018. – 235 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 210-235. - Дод.
- Осика, В. А. Формування якості паперових пакувальних матеріалів [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...д-ра техн. наук / Осика В. А. ; 05.18.15 - товарознавство непрод. товарів. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 45 с.
- Семенов, О. М. Удосконалення процесів пастерізаційної і стерилізаційної обробки харчової продукції і напоїв [Текст] [Текст] : автореферат дис...канд.техн.наук / Семенов О. М. ; 05.1812-процеси та обладання харчових, мікробіологічних та фармацевтичних виробництв. – Київ : НУХТ, 2011. – 21 с.
- Сидоренко, О. В. Товарознавчі складові ринкознавства [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. В. Сидоренко. – К. : КНТЕУ, 2001. – 89с. – ISBN 966-29-005-7 : 6.71;8.00; 6.70.
- Сирохман, І. В. Товарознавство пакувальних матеріалів і тари [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / І. В. Сирохман, В. М. Завгородня. – К. : ЦНЛ, 2005. – 614с. – ISBN 966-364-147-9 : 44.00.
- Сирохман, І. В. Товарознавство м'яса і м'ясних товарів [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / І. В. Сирохман, Т. М. Раситюк. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 382с. – Бібліогр.:С.377-379. – ISBN 966-8365-70-4 : 57.50; 40.00.
- Смит, П. Р. Маркетинговые коммуникации:комплексный подход [Текст] = Marketing communications an integrated approach / П. Р. Смит. – Пер.со 2-го англ.изд. – К. : Знання-Прес, 2003. – 796с. – (Европейский маркетинг). – ISBN 966-7767-64-7;9789667767648 : 110,00;108,00;90,00.
- Ткаченко, Н. Б. Маркетингова товарна політика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Н. Б. Ткаченко. – К. : КДТЕУ, 2000. – 148с. – Бібліогр.:С.142-145. – ISBN 966-7376-74-5 : 7.50.
- Хваткин, Н. Г. Прием и определение качества плодов [Текст] / Н. Г. Хваткин. – М. : Колос, 1974. – 143с. – (Библиотека заготовителя). – 0.19.
- Холодний, Г. О. Маркетингова товарна політика [Текст] : Навч.посібник / Г. О. Холодний. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 323с. – Бібліогр.:С.296-299. – ISBN 966-676-163-7 : 30.00.
- Чернов, М. Е. Упаковка сыпучих продукдов [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / М. Е. Чернов. – М. : ДеЛи, 2000. – 163с. : илл. – ISBN 5-93314-003-1 : 34.44;25.70.
|