Електронний каталог
стратегічний маркетинг
Документи:
- Strategic marketing [Text] [Текст] = Стратегічний маркетинг : curriculum and syllabus / auth. M.G. Boyko, D.V. Say, L.D. Romanchuk, O.B. Babenko; KNUTE, Hotel, restaurant and tourism business department. – 75/13 [замовл.]. – Kyiv : KNUTE, 2013. – 34 p. – 14,00.
- Strategic marketing [Text] [Текст] = Стратегічний маркетинг: опорний конспект лекцій : lecture notes; academic degree "Master"; field of science 0306 "Management and Administration"; field of study 030601 "Management"; field of specialism 0306010102 "Tourism Business Management" / author: D.V. Say; Hotel, Restaurant and Tourism Business Department. – Kyiv : KNUTE, 2013. – 124 p. – Bibliography: p. 124. – 30.00.
- Strategic marketing [Text] [Текст] = Стратегічний маркетинг : curriculum and syllabus / авт. М.Г. Бойко, Д.В. Сай, Л.Д. Романчук, О.В. Бабенко; KNUTE, Hotel, restaurant and tourism business department. – 874/14 [замовл.]. – Kyiv : KNUTE, 2014. – 34 p. – 36,00.
- Strategic marketing [Text] [Текст] = Стратегічний маркетинг : curriculum and syllabus / авт. М.Г. Бойко, Д.В. Сай, Л.Д. Романчук, І.М. Севрук; KNUTE, Hotel, restaurant and tourism business department. – 17/17 [замовл.]. – Kyiv : KNUTE, 2017. – 26 p. – 27,00.
- Strategic marketing [Text] [Текст] = Стратегічний маркетинг: опор. конспект лекцій : lecture notes; academic degree "Master"; fields of science 07 "Management and Administration", 24 "Servis Industry"; fields of specialty 073 "Management", 241 "Hotel and Restaurant Business",242 "Tourism"; fields of specialization"Tourism Management" / author: D.V. Say; Hotel and Restaurant Department. – Kyiv : KNUTE, 2017. – 132 p. – Bibliography: p. 129-131. – 37.00.
- Вы или Вас. Стратегии с которыми побеждают III [Текст] [Текст] / сост. А. Мальцева. – Киев : Максимум, 2005. – 352 с. – ISBN 966-96426-2-0 : 85,00.
- Классика маркетинга [Текст] = Marketing Classics : Сборники работ,оказавших наибольшее влияние на маркетинг / Пер. с англ.;Сост.:Б.М.Эванс,К.Т.Кокс,М.П.Моква. – СПб. : Питер, 2001. – 746с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-272-00231-8;0-205-15988-5(англ.) : 77.40;55.56.
- Маркетинг [Текст] : Учебник / Под ред.Уткина Э.А. – М. : ЭКМОС, 1998. – 320с. – ISBN 5-88124-010-3 : 10.00;7.10.
- Стратегічний маркетинг [Текст] : робоча програма дисципліни ОКР "спеціаліст" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" спеціальності 7.050108 "Маркетинг", напряму підготовки "Менеджмент" спеціальності 7.050201 "Менеджмент організацій" / уклад .Н.В. Ортинська; Каф. маркетингу. – 816/04 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2004. – 24 c. – 2,84.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Н.В.Ортинська; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 584/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 22 c. – 11,00.
- Стратегічний маркетинг у готельному та ресторанному господарстві [Текст] : Програма та робоча програма / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; уклад. М.Г. Бойко, О.В. Полтавська. – 849/08 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 18 c. – 5,55.
- Стратегічний маркетинг у ресторанному бізнесі [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: М.Г. Бойко, О.В. Полтавька, Л.Д. Романчук; каф. готел.-ресторан. бізнесу. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 83 с. – Бібліогр.: с. 81-83. – 43.00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Л.К. Яцишина, О.І. Лабурцева; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1771/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 28 c. – 55.00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Л.К. Яцишина; каф. маркетингу. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 108 с. – Бібліогр.: с. 139-140. – 45.00.
- Стратегічний маркетинг у ресторанному бізнесі (Текст) [Текст] : робоча програма / авт. М.Г. Бойко, Л.Д. Романчук; КНТЕУ, Каф. гот.-рест. бізнесу. – 1245/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 15 c. – 16,00.
- Стратегічний маркетинг в готельному і ресторанному бізнесі [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: М.Г. Бойко, О.В. Полтавська, Л.Д. Романчук; каф. готел.-ресторан. бізнесу. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 108 с. – Бібліогр.: с. 106-108. – 38.00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : програма / авт.В.В. Ортинська; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1102/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 10 c. – 10,00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : зб. тестових завдань / авт.Л.К. Яцишина; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1146/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 53 c. – 20,00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт.В.В. Ортинська; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 354/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 21 c. – 15,00.
- Стратегічний маркетинг у готельному і ресторанному бізнесі (Текст) [Текст] : Програма / авт. М.Г. Бойко, Л.Д. Романчук; КНТЕУ, Каф. гот.-рест. бізнесу. – 611/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 14 c. – 14,00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : робоча програма / авт.В.В. Ортинська; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 208/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 19 c. – 20,00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: В.В. Ортинська. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 68 с. – Бібліогр.: с. 66-68. – 28.00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : програма / авт. М.Г. Бойко, Л.В. Романчук; КНТЕУ, Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – 359/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 14 c. – 14,00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. М.Г. Бойко, Л.В. Романчук; КНТЕУ, Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – 463/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 30 c. – 28,00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: М.Г. Бойко, Л.Д. Романчук. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 116 с. – Бібліогр.: с. 115-116. – 33.00.
- Alexander, J. Consumer-related determinants in product bundling - an empirical study [Text] [Текст] / J. Alexander, R. Wilken. – Berlin : ESCP Europe, 2009. – 47 p. – (ESCP-Europe Working Paper). – References: p. 44-47.
- Marketing strategy [Текст] / O. C. Ferrell, M. D. Hartline, G.H.Jr. Lucas, D. Luck. – Fort Worth, Ph. : The Dryden Press, 1998. – 407 p. – ISBN 0-03-024801-9.
- Kotler, P. Kotler on Marketing [Text] [Текст] : how to create, win, and dominate markets / P. Kotler. – New York : The Free Press, 1999. – 258 p. – ISBN 0-684-86038-4 : 130,00.
- Meissner, H. G. Strategic international marketing [Текст] / H. G. Meissner. – Berlin : Springer-Verlag, 1990. – 178 p. – ISBN 3-540-52254-9.
- Morden, A. R. Elements of marketing [Текст] / A. R. Morden. – 3rd ed. – London : PD Publications, 1996. – 435 p. – (The complete cource text.). – ISBN 1-85850-021-9.
- Pride, M. W. Marketing [Текст] : Concepts and strategies : Instructor's resource manual / M. W. Pride, O. C. Ferrel. – 8th ed. – Boston : Houghton Mifflin, 1993. – 719 p. – ISBN 0-395-63886-0.
- Pride, W. M. Marketing [Текст] : Concepts and strategies : Study guide / W. M. Pride, O. C. Ferrel. – 8th ed. – Boston : Houghton Mifflin Company, 1993. – 381 p. – ISBN 0-395-63889-5.
- Pride, W. M. Marketing [Текст] : Concepts and strategies : Video guide / W. M. Pride, O. C. Ferrel, D. Thorne. – 8th ed. – Boston : Houghton Mifflin Company, 1993. – 90 p. – ISBN 0-395-63887-9.
- Rosenthal, D. Cases in strategic marketing [Текст] / D. Rosenthal, L. G. Brown. – Upper Saddle River : Prentice Hall, 2000. – 610 p. – ISBN 0-13-086359-9.
- Rosenthal, D. Cases in strategic marketing [Текст] : Instructor's manual / D. Rosenthal, L. G. Brown. – Upper Saddle River : Prentice Hall, 2000. – 320 p. – ISBN 0-13-087069-2.
- Абрамова, Г. П. Маркетинг:вопросы и ответы [Текст] / Г. П. Абрамова ; Ред.Н.П.Мурзаева. – М. : Агропромиздат, 1991. – 159с. – (Рыночная экономика для всех). – ISBN 5-10-002751-7 : 197.64;1,00.
- Алдер, Г. Маркетинг будущего: диалог сознаний [Текст] = Mind to mind marketing : Общение с потребителями в ХХI веке / Г. Алдер ; Пер. с англ. – М. : Фаир-Пресс, 2003. – 448с. – (Университеты бизнеса). – ISBN 5-8183-0574-0 : 34.80.
- Алексунин, В. А. Международный маркетинг [Текст] : Учеб.пособие для студ.вузов / В. А. Алексунин. – 2-е изд. – М. : Дашков и К, 2001. – 159с. – ISBN 5-8316-0013-0 : 7.56.
- Андреасен, Алан Р. Стратегічний маркетинг для неприбуткових організацій [Електронний ресурс] [Текст] / Алан Р. Андреасен, Ф. Котлер ; Українська асоціація маркетингу. – перше укр. вид. за 5-м америк. вид. 2008 р.; 1 (CD-ROM). – 2012. – 978-966-8537-87-5.
- Білик, В. В. Маркетинг спорту та рекреації (Електронний ресурс) [Текст] = Marketing of Sport and Recreation : програма/Course Summary / В. В. Білик ; каф. туризму та рекреації. – 10-42/П23. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 23 с.
- Білик, В. В. Стратегічний маркетинг в спорті та рекреації (Електронний ресурс) [Текст] = Strategic Marketing in Sports and Resreation : робоча програма/Course Outline / В. В. Білик ; каф. туризму та рекреації. – 15-42/РП22. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 33 с.
- Білик, В. В. Стратегічний маркетинг в туризмі (Електронний ресурс) [Текст] : метод. рек. до самост.роботи студ. / В. В. Білик ; каф. туризму та рекреації. – ПП 03-42 / 22. – Київ : ДТЕУ, 2022. – 26 с.
- Білик, В. В. Стратегічний маркетинг в спорті та рекреації (Електронний ресурс) [Текст] = Strategic Marketing in Sports Resreation : програма/ Course Summary / В. В. Білик ; Каф. туризму та рекреації. – 16-42 / 20П. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Білик, В. В. Стратегічний маркетинг в туризмі (Електронний ресурс) [Текст] : збірник тестових завдань / В. В. Білик ; Каф. туризму та рекреації. – ПП 23-42 / 21. – Київ : ДТЕУ, 2022.
- Близнюк, С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [Текст] [Текст] / С. В. Близнюк. – 2-ге вид.,виправл.,допов. – Київ : Політехніка, 2004. – 400с. : іл. – ISBN 966-622-122-5 : 43.20;42.90.
- Близнюк, С. В. Методичні та організаційні засади стратегічного маркетингу торговельного підприємства [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Близнюк С. В. ; 08.06.02-пiдприїмництво,менеджмент та иаркетинг. – К. : КДТЕУ, 1997. – 23с.
- Близнюк, С. В. Методичні та організаційні засади стратегічного маркетингу торговельного підприємства [Текст] : Дис...канд.екон.наук / Близнюк С. В. ; 08.06.02-пiдприїмництво,менеджмент та иаркетинг. – К., 1997. – 211с. – (КДТЕУ).
- Близнюк, С. В. Стратегічний маркетинг торговельної фірми [Текст] : Методичні i органiзацiйнi аспекти управлiння / С. В. Близнюк. – К. : Логос, 1998. – 150с. : іл. – Бібліогр.:С.137-144. – ISBN 966-581-067-7 : 7.00.
- Блэкуэлл, Р. Поведение потребителей [Текст] [Текст] = Consumer behavior / Р. Блэкуэлл, П. Миниард, Дж. Энджел ; пер.с англ.под ред. Л.Волковой. – 9-е междунар. изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2002. – 621 с. : ил. – (Теория и практика менеджмента). – Библиогр.: с. 553-607. – ISBN 5-94723-267-7 : 51.00.
- Бляхман, Л. С. Основы функционального и антикризисного менеджмента [Текст] : Учеб.пособие / Л. С. Бляхман. – СПб. : Изд-во Михайлова В.А., 2000. – 380 с. – ISBN 5-8016-0039-6 : 22.92;22.94.
1
2
3
|