Електронний каталог
маркетинговая деятельность. маркетингова діяльність
Документи:
- Авторинок України: прогноз на 2012 рік [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 5-6 (69). – С. 34-38.
- Тема номера: Директ-маркетинг на предприятиях, в Украине и в мире [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2010. – № 6 (166). – С. 16-64.
- Тема номера: Социальная ответственность бизнеса [Текст] // Маркетинг и реклама. – К., 2007. – № 11. – С. 4-61. – (Маркетинг-комплект).
- Алексеев, А. А. Маркетинговый аудит [Текст] / А. А. Алексеев // Маркетинг и маркетинговые исследования в России. – М., 2002. – №5. – С.26-33.
- Арипов, А. Н. Маркетинг в сфере телекоммуникаций [Текст] / А. Н. Арипов, А. М. Данилова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2016. – № 3. – С. 71-75.
- Артімонова, І. В. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства [Текст] / І. В. Артімонова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 4 (106). – С. 94-101.
- Банщиков, П. Можливості використання інтернет-технологій у маркетинговій діяльності компаній [Текст] / П. Банщиков, В. Паздрій, І. Ващенко // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2018. – № 6. – С. 20-31.
- Безверхий, К. Сучасні підходи до вдосконалення обліку непрямих витрат на збут, рекламу і маркетинг [Текст] / К. Безверхий // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2010. – № 12. – С. 14-19.
- Безкоровайна, С. В. Дослідження цілей цінової політики підприємств [Текст] / С. В. Безкоровайна // Актуальні проблеми економіки. – К., 2002. – №11. – С.38-40.
- Ботнарюк, М. В. Оценка эффективности маркетинговой деятельности экспедиторской компании в контексте теории трансакционных издержек [Текст] / М. В. Ботнарюк // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2013. – № 4 (96). – С. 119-125.
- Галіцин, В. К. Модель ціноутворення інформаційних продуктів в системі маркетингу фірми [Текст] / В. К. Галіцин, Н. І. Вовчук // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №3. – С.30-32.
- Грошева, И. Роль маркетинга в управлении инновационной деятельностью малых и средних промышленных предприятий [Текст] / И. Грошева // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2011. – № 6. – С. 95-104.
- Гут, І. О. Орієнтація сучасних стратегій збуту [Текст] / І. О. Гут // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №6. – С.37-39.
- Длігач, А. Захисні цінові рішення у цінових війнах [Текст] / А. Длігач // Маркетинг в Україні. – К., 2005. – №4(32). – С.41-47.
- Доронін, В. Основні задання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні [Текст] / В. Доронін // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 5 (74). – С. 62-66.
- Егоров, Е. Евгений Егоров: "Предназначение В2В-маркетинга - помогать клиентам делать их бизнес более успешным" [Текст] / Е. Егоров // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 4 (176). – С. 48-50.
- Жуков, С. А. Міжнародна маркетингова діяльність прикордонних регіонів України в євроінтеграційних процесах [Текст] / С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 10 (112). – С. 78-84.
- Зозульов, О. В. Система показників рівня попиту на ринку та її зв"язок з маркетинговою стратегією компанії [Текст] / О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №2. – С.22-24.
- Имшинецкая, Ия. Как разгрузить продавца: маркетинговые инструменты [Текст] / Ия. Имшинецкая // Art of sales / Искусство продаж. – Київ : НПП "Интэрсервис", 2021. – № 4. – С. 46-47.
- Карпенко, Н. Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації [Текст] / Н. Карпенко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 4 (62). – С. 25-29.
- Кобернюк, С. О. Розвиток аграрного маркетингу в Україні [Текст] / С. О. Кобернюк // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 5. – С. 45-48.
- Кодацкий, В. П. Направления улучшения деятельности субьектов хозяйствования [Текст] / В. П. Кодацкий // Економіка, фінанси, право. – К., 2005. – №9. – С.6-10.
- Козін, С. В. Організаційна схема збутової мережі торговельного підприємства [Текст] / С. В. Козін // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №3. – С.26-29.
- Коноплянникова, М. А. Відділ маркетингу в структурі організації: призначення, функції і завдання [Текст] / М. А. Коноплянникова // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №1. – С.44-48.
- Корінєв, В. Л. Обгрунтування прибутку підприємства з урахуванням рівня ціни на продукцію [Текст] / В. Л. Корінєв // Актуальні проблеми економіки. – К., 2005. – №3(45). – С.97-103.
- Ладиченко, К. Управління відносинами готельних підприємств зі споживачами: проблеми та перспективи розвитку [Текст] / К. Ладиченко // Маркетинг в Україні. – К., 2007. – № 3. – С. 45-48.
- Ларреше, Ж. Система оценки эффективности маркетинговой деятельности [Текст] / Ж. Ларреше // Менеджмент и менеджер. – К., 2007. – № 12. – С. 32-40.
- Лебедько, С. Выставки как маркетинговый инструмент продвижения продукции на внешние рынки [Текст] / С. Лебедько // Економічний часопис-ХХІ. – М., 2002. – №10. – С.48-52.
- Липинская, А. Есть ли у вас план? В поиске лучшей маркетинговой практики [Текст] / А. Липинская // Новый маркетинг. – К., 2004. – №10. – С.26-31.
- Ліманський, А. Класифікація ризиків у маркетинговій діяльності [Текст] / А. Ліманський // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2001. – Вип.17. – С.30-33.
- Лошенюк, І. Р. Актуальні аспекти використання маркетингових програм на ринку будівельних матеріалів [Текст] / І. Р. Лошенюк // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №2(24). – С.37-42.
- Мадзігон, В. М. Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [Текст] / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 3 (129). – С. 101-109.
- Максимова, Т. С. Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу [Текст] / Т. С. Максимова, О. Є. Шапран // Актуальні проблеми економіки. – К., 2007. – № 8. – С. 124-131.
- Максимова, Т.С.. Шаприн О.Є. Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу [Текст] / Т.С.. Шаприн О.Є. Максимова // Актуальні проблеми економіки. – К., 2007. – № 8. – С. 124-131.
- Нестеренко, Ж. К. Концепція застосування стратегічного менеджменту маркетингової діяльності металургійних підприємств [Текст] / Ж. К. Нестеренко, Т. В. Мордвінцева // Інвестиції: практика та досвід. – К., 2009. – № 6. – С. 38-41.
- Норіцина, Н. Маркетингове цінотворення як чинник прибуткової діяльності підприємства [Текст] / Н. Норіцина // Маркетинг в Україні. – К., 2007. – № 5. – С. 41-43.
- Норіцина, Н. І. Створення прибуткового малого бізненсу на засадах сучасного маркетингу [Текст] / Н. І. Норіцина // Актуальні проблеми економіки. – К., 2002. – №8. – С.39-44.
- Обозна, А. О. Аналіз сучасного ринку ресторанних послуг та ефективність їх застосування на підприємстві [Текст] / А. О. Обозна, Н. М. Шабельник, І. А. Федотов // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 13. – С. 17-23.
- Павелеукая, С. Верю в историю управления эмоциями [Текст] / С. Павелеукая // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 5. – С. 48-49.
- Петушков, А. В. Организация службы маркетинга на предприятии [Текст] / А. В. Петушков // Маркетинг и маркетинговые исследования. – М., 2008. – № 6. – С. 468-477.
- Пилипчук, В. П. Контроль, оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства [Текст] / В. П. Пилипчук // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №1(23). – С.29-32.
- Пилипчук, В. П. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу [Текст] / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков // Маркетинг в Україні. – К., 2008. – № 3. – С. 40-45.
- Попадинець, Н. М. Сутність маркетингової діяльності в системі організації забезпечення споживчими товарами внутрішнього ринку [Текст] / Н. М. Попадинець // Регіональна економіка. – Львів, 2019. – № 4. – С. 127-136.
- Проненко, Г. С. Відділ маркетингу - каталізатор упровадження загального управління якістю (ТQМ) [Текст] / Г. С. Проненко // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №2. – С.57-59.
- Пчелінська, Г. О. Стратегічні напрями маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища [Текст] / Г. О. Пчелінська, Ю. О. Головчук, Л. В. Дибчук // Економіка та держава. – Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2021. – № 3. – С. 88-93.
- Рибачук, Н. В. Підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності в історичному конспекті [Текст] / Н. В. Рибачук, Лю. Ліцзянь, Т. О. Журко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 6. – С. 48-53.
- Рудая, И. Аутсорсинг маркетинговой деятельности [Текст] / И. Рудая // Маркетинг. – М., 2008. – № 1. – С. 59-66.
- Савельєв, В. В. Стратегія глобальної маркетингової діяльності та етапи її формування [Текст] / В. В. Савельєв // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2011. – № 9. – С. 70-72.
- Семенюк, О. В. Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності [Текст] / О. В. Семенюк, Л. К. Яцишина // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 6. – С. 135-136.
- Сиваєв, С. В. Роздрібний аудит [Текст] / С. В. Сиваєв // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №2. – С.20-21.
1
2
|