Електронний каталог
маркетинг у видавництві
Документи:
- Видавець майбутнього:маркетинг і менеджмент у видавництві [Текст] / Г. Бем, Й. Вернер, Г. Гардт, Г. Шульц ; Пер.з нім. – К. : Основи, 1994. – 175с. – ISBN 5-86248-250-4 : 22500.00.
- Тимошик, М. Книга для автора, редактора, видавця [Текст] [Текст] : практ. посіб. / М. Тимошик. – вид. 2-ге, стер. – Київ : Наша культура і наука, 2006. – 559 с. – (Бібліотека видавця, редактора, автора). – Бібліогр.: с. 550 - 554. – ISBN 966-7821-35-8 : 50.40.
- Тимошик, М. Книга для автора, редактора, видавця [Текст] [Текст] : практ. посіб. / М. Тимошик. – Київ : Наша культура і наука, 2005. – 560 с. – (Бібліотека видавця, редактора, автора). – ISBN 966-7821-34-Х : 85,00.
- Маркетинг [Текст] = Marketing : Учебник для вузов / Н. Д. Эриашвили, К. Ховард, Ю. А. Цыпкин, Б. А. Соловьев ; Под ред. Н.Д.Эриашвили. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 623с. – ISBN 5-238-00088-Х : 44-40; 37.70.
|