Електронний каталог
рекламні агентства
Документи:
- Організація роботи рекламної та пр-агенції [Текст] [Текст] : програма / авт. О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 16/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 18 c. – 11,00.
- Організація роботи рекламної та пр-агенції [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1176/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 22 c. – 23,00.
- Ведмідь, Н. І. Основи рекламної діяльності в туризмі [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / Н. І. Ведмідь, С. В. Мельниченко, В. В. Білик. – К. : КНТЕУ, 2007. – 103с. – Бібліогр.:С.100-102. – ISBN 966-629-280-7 : 15,04.
- Викентьев, И. Л. Приемы рекламы [Текст] : Методика для рекламодателей и рекламистов. 14 практических приложений и 200 примеров / И. Л. Викентьев. – Новосибирск : ЦЭРИС, 1993. – 140с. – 3,80.
- Викентьев, И. Л. Приемы рекламы и Publik Relations [Текст] : 215 примеров,130 учебных задач и 18 практических приложений. Ч.1 / И. Л. Викентьев. – 4-е изд.,доп. – СПб. : Триз-Шанс;Бизнес-Пресса, 1999. – 255с. : илл. – ISBN 5-8110-0024-3 : 19.20.
- Гермогенова, Л. Ю. Эффективная реклама в России.Практика и рекомендации [Текст] / Л. Ю. Гермогенова. – М. : РусПартнер Лтд, 1994. – 252с. – (Практика бизнеса ; Вып.1).
- Добробабенко, Е. В. Выставка "под ключ" [Текст] / Е. В. Добробабенко, Н. С. Добробабенко. – 2007.
- Кутыркина, Л. В. Рекламный медиарынок России XX- начала XXI века [Текст] [Текст] : учеб. пособие для студентов,обучающихся по специальности 032401.65- Реклама / Л. В. Кутыркина. – Москва : МГУ печати, 2009. – 449 с. – Библиогр.: с. 448-449. – 60.00.
- Музыкант, В. Л. Реклама [Текст] : Международный опыт и российские традиции / В. Л. Музыкант. – М. : Право и Закон, 1996. – 222с. : ил. – ISBN 5-7858-0009-8 : 9,70.
- Наймушин, А. Д. Основы организации рекламы.На опыте продукции лесопромышленного комплекса [Текст] / А. Д. Наймушин. – М : Внешторгидат, 1992. – 215с. – 400000.00.
- Нестеренко, І. В. Організація обліку та аналізу виробничих витрат в підприємствах рекламної діяльності [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Нестеренко І. В. ; 08.06.04-бухгалтерський облік,аналіз і аудит. – Х. : ХДУХТ, 2003. – 18с.
- Пазуха, М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 172с. – Бібліогр.:С.128-129. – ISBN 966-364-268-8 : 22.00.
- Сахаров, В. Є. Реклама [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей / В. Є. Сахаров, Т. В. Сахарова. – К. : Національна акдемія управління, 1998. – 79с. – (Економіст). – Бібліогр.:79с. – ISBN 966-95193-6-5 : 4.80.
- Смит, П. Р. Маркетинговые коммуникации:комплексный подход [Текст] = Marketing communications an integrated approach / П. Р. Смит. – Пер.со 2-го англ.изд. – К. : Знання-Прес, 2003. – 796с. – (Европейский маркетинг). – ISBN 966-7767-64-7;9789667767648 : 110,00;108,00;90,00.
|