Електронний каталог
асортиментна політика
Документи:
- Tihonova, N. Modern measures of the range of goods management [Текст] / N. Tihonova, N. Kislyak, N. Bessarab // Global safety of commodity and environment. Quality of life. – Київ : ТОВ"Вид-во "Книга", 2006. – Vol.II. – C. 1129-1133.
- Асаул, А. Концептуальная значимость ассортиментной политики в интегративном управлении [Текст] / А. Асаул, В. Грахов // Маркетинг. – М., 2004. – №6. – С.35-40.
- Боровинский, Д. Что продавать? Формализация ассортиментной политики торговых предприятий [Текст] / Д. Боровинский // Маркетолог. – М., 2004. – №2(53). – С.6-10.
- Бузукова, Е. Принятие решений об оптимизации ассортимента [Текст] / Е. Бузукова // Отдел маркетинга. – Київ, 2010. – № 10-11. – С. 70-72.
- Ващенко, В. К. Ассортиментная политика [Текст] / В. К. Ващенко, Л. С. Волкова // Текстильная промышленность. – М., 2008. – № 7-8. – С. 54-56.
- Веселов, А. И. Товарная политика предприятий: анализ основных взглядов и методов оценки [Текст] / А. И. Веселов // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2009. – № 1. – С. 103-114.
- Головина, Т. А. Менеджмент интеграции зарубежных методик управленческого анализа для оценки эффективности ассортиментной политики [Текст] / Т. А. Головина // Менеджмент в России и за рубежом. – М., 2009. – № 1. – С. 22-32.
- Данилова, Л. Л. Оптимізація асортиментної політики вітчизняних торговельних підприємств [Текст] / Л. Л. Данилова // Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі. – 2001. – №4. – С.192-196.
- Заикин, А. А. Маркетинг в розничной торговле [Текст] / А. А. Заикин // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №1. – С.60-70.
- Зубко, Т. Л. Обгрунтування асортиментної політики підприємства за допомогою засобів теорії нечіткої логіки [Текст] / Т. Л. Зубко, С. В. Бєляєва // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2010. – № 6. – С. 166-170.
- Козлова, І. Процес управління асортиментом телеканалу [Текст] / І. Козлова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 4 (85). – С. 63-70.
- Козлова, І. Специфіка управління асортиментною політикою телевізійного каналу [Текст] / І. Козлова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 3 (84). – С. 10-15.
- Магомедов, Ш. Ассортиментная политика торгового предприятия [Текст] / Ш. Магомедов // Маркетинг. – М., 2009. – № 1. – С. 51-60.
- Пигунова, О. Ассортиментная стратегия предприятия розничной торговли [Текст] / О. Пигунова // Маркетинг. – 2001. – №6. – С.50-53.
- Письменная, Е. Б. Ассортиментная политика: работа над ошибками [Текст] / Е. Б. Письменная // Маркетинг и маркетинговые исследования. – М., 2009. – № 2. – С. 152-158.
- Пономарьова, Ю. В. Методичний підхід до аналізу асортиментного потрфеля підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Ю. В. Пономарьова // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Економічні науки. – Д., 2007. – № 3(35). – С. 98-104. – (Економічні науки).
- Пшеслінський, Д. Формування асортиметної політики в магазинах продовольчої торгівлі [Текст] / Д. Пшеслінський // Вісник КНТЕУ. – Київ : КНТЕУ, 2009. – № 2. – С. 72-79.
- Смольянина, А. Методы анализа ассортиментного потртфеля организации [Текст] / А. Смольянина // Отдел маркетинга. – К., 2007. – № 11-12. – С. 76-79.
- Соловйов, І.А. та ін. Асортиментна політика підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / І.А. та ін. Соловйов // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №2(24). – С.17-20.
- Тунік, А. Г. Формування асортиметної політики в ТОВ "Амстор" при дослідженні попиту на продукцію [Текст] / А. Г. Тунік // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2014. – № 1 (76). – С. 119-122.
- Харитонова, О. Секрет успешных продаж: баланс ассортимента [Текст] / О. Харитонова // Новости торговли. – Москва, 2011. – № 12 (154). – С. 70-74.
- Чернов, И. В. Эффективные складские технологии и ассортиментная политика как факторы повышения объема продаж [Текст] / И. В. Чернов // Управление продажами. – М., 2008. – № 1. – С. 42-53.
- Швец, А. Анализ ассортиментной политики предприятия [Текст] / А. Швец, М. Швец // Маркетинг. – М., 2007. – № 2. – С. 50-60.
|