Електронний каталог
У290-86 Цена.Издержки производства.Себестоимость.Стоимость.Прибыль.Рентабельность.Доходность.Ціна.Витрати виробництва.Собівартість.Вартість.Прибуток.Рентабельність.Дохідність
Підтеми:
- У290-86-21 Управление издержками производства,прибылью.Управління витратами виробництва,прибутком
- У290-86я7 Учебные издания по цене,издержкам производства,себестоимости,стоимости,прибыли,рентабельности.Учбові видання з ціни,витрат виробництва,собівартості,вартості,прибутку,рентабельністі
Документи:
- Readings in price theory [Text] [Текст] / selectad by a Committee of The American Economic Association. – Chicago : Richard D. Irwin, Inc., 1952. – 568 p. – 100,00.
- Value based management [Text] [Текст] = Управління вартістю підприємства: опорний конспект лекцій : lecture notes; academic degree "Master"; field of science 0305 "Economics and Enterpreneurship"; field of study 030508"Finance and Credit", 030504"Economy of an Enterprise"; field of specialization 03050801"Finance and Credit",03050401"Economy of.." / authors: L.L. Stasyuk, A.O. Kasianova; Economics and Finance of Enterprise Department. – Kyiv : KNUTE, 2013. – 100 p. – Bibliography: p. 94-100. – 32.00.
- Збірник задач з курсу "Оцінка бізнесу та майна" [Текст] : Для студентів спеціальностей "Фінанси","Економіка підприємства","Менеджмент антимонопольної діяльності","Банківська справа" всіх форм навчання / Уклад:Н.М.Ушакова,Л.В.Клоченок,О.О.Хіленко. – К. : КНТЕУ, 2004. – 259с. – 12.71;12.70.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад. В.М.Торопков. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 136 с. – Бібліогр.: с. 135-136. – 9.50.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад. В.М.Торопков. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 136 с. – Бібліогр.: с.135-136. – 7.33.
- Маркетингова цінова політика [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.: Л.Л. Данілова. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 96 с. – Бібліогр.: с. 94-96. – 28.00.
- Оцінка бізнесу та майна [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / каф.економіки підприємництва; уклад.: Л.В.Клоченок,О.О.Хіленко. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 94с. – Бібліогр.:с.88-94. – 13.42.
- Оцінка майна підприємства [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. І.Г. Ганечко. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 106 с. – Бібліогр.: с. 103-106. – 36.00.
- Управління вартістю підприємства [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.: Л.Л. Стасюк; Каф. економіки підприємництва. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 87 с. – Бібліогр.:с. 84-87. – 24.00.
- Управління вартістю підприємства [Текст] : Опорний конспект лекцій / Каф.економіки підприємництва.Уклад.:Л.Л.Стасюк. – К. : КНТЕУ, 2008. – 43с. – Бібліогр.:С.38-39. – 8.72.
- Ціноутворення [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.: С.М.Дайновська. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 103 с. – Бібліогр.: с. 101-103. – 26.00.
- Ціноутворення [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. І.В. Стояненко. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 150 с. – Бібліогр.: с. 147-150. – 38.00.
- Ціноутворення в системі маркетингу [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Л.Л. Данілова. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 102 с. – Бібліогр.: с. 100-102. – 35.00.
- Экономика предприятия [Текст] : Учебник для студентов вузов / Под ред.А.Е.Карлика,М.Л.Шухгальтера. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 432с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000560-9 : 30.00.
- Экономика предприятия [Текст] : Учебник для вузов / Под ред.Е.Л.Кантора. – СПб. : Питер, 2003. – 352с. – (Учебник для вузов). – ISBN 5-318-00610-8 : 32.52;25.38.
- The value adding web a multi-laval framework of competitive advantage realisation in firm-clusters [Text] [Текст] / K. Brown, J. Burgess, M. Festing [et al.] ; European School of Management. – Berlin : ESCP-EAP, 2007. – 74 p. – (ESCP-EAP Working Paper). – Referenc.: p. 60-68.
- Figgie, H. E. Cutting costs [Text] [Текст] / H. E. Figgie. – New York : AMACOM, 1990. – 240 p. – ISBN 0-8144-7720-8 : 85,00.
- Mikolajczyk, D. Key issues of costs quality in an enterprise [Text] [Текст]. Part III : Enterprise management - new trends, concepts and perspectives / D. Mikolajczyk, Z. Antczak // Developmental challenges of contemporary economies [Text] : management - finance - restructuring / edited by Ryszard Borowiecki, Tomasz Rojek; Cracow University of Economics, Department of Economics and Organization of Enterprises. – Cracow : Fundation of the Cracow University of Economics, 2011. – P. 295-302.
- Waldheim, H. -. Gewinn und Liquiditat als Unternehmensziele [Текст] / H. -. Waldheim. – 1.Aufl. – Berlin : Verlag Die Wirtschaft Berlin GmbH, 1990. – 164 s. – ISBN 3-349-00897-6 : 28,00.
- Zarzecki, D. Valuing Internet companies. Selected issues [Text] [Текст]. Part III : Enterprise management - new trends, concepts and perspectives / D. Zarzecki // Developmental challenges of contemporary economies [Text] : management - finance - restructuring / edited by Ryszard Borowiecki, Tomasz Rojek; Cracow University of Economics, Department of Economics and Organization of Enterprises. – Cracow : Fundation of the Cracow University of Economics, 2011. – P. 271-279.
- Абрютина, М. С. Ценообразование в рыночной экономике [Текст] : Учебник / М. С. Абрютина. – М. : Дело и сервис, 2002. – 256с. – ISBN 5-8018-0147-2 : 44.31.
- Аникеев, С. Методика разработки плана маркетинга [Текст] : Практическое руководство / С. Аникеев. – 2-е изд.,доп. – М. : Фолиум, 1996. – 128с. – (Практика маркетинга). – ISBN 5-900934-02-0 : 9.90.
- Анін, В. І. Моделювання ресурсної структури процесу бюджетування підприємства [Текст] / В. І. Анін, Є. Б. Гєллєр // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 19. – С. 59-60.
- Антонов, Д. И. Планирование эволюционных кризисов предприятия [Текст] / Д. И. Антонов // Управленческий учет и финансы. – Москва, 2011. – № 1 (25). – С. 32-40.
- Базалієва, Л. В. Науково-теоретичні та методичні основи управління трансакційними витратами підприємства. [Текст] [Текст] : монографія / Л. В. Базалієва. – Харків : Вид.ХНЕУ, 2009. – 164с. – ISBN 978-966-676-333-7 : 25.00.
- Баліцька, В. Вартість підприємств України в історичному та ринковому вимірі [Текст] / В. Баліцька // Вісник КНТЕУ. – К., 2007. – № 4. – С. 33-42.
- Барроу, К. Бизнес-планирование [Текст] = The Business Plan Workbook : Полное руководство / К. Барроу, П. Барроу, Р. Браун ; Пер.с англ. – М. : ФАИР-ПРЕСС, 2003. – 400с. – (Университеты бизнеса). – ISBN 5-8183-0585-6(рус.);0-7494-3499-6(англ.) : 33.60.
- Безкоровайна, С. В. Управління ціновою політикою підприємства [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Безкоровайна С. В. ; 08.06.01-економіка.організація і управління підприємствами. – К. : НУХТ, 2005. – 20с.
- Бєлянцев, М. І. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. І. Бєлянцев, І. В. Петенко, І. В. Прозорова. – К. : ЦНЛ, 2005. – 330с. – ISBN 966-364-037-5 : 26.00;34.00.
- Бланк, И. А. Управление прибылью [Текст] / И. А. Бланк. – 2-е изд.,расширен.и доп. – К. : Ника-Центр;Эльга, 2002. – 752с. – (Библиотека финансового менеджера). – ISBN 5-94773-002-2(Москва);66-521-136-6(Киев) : 50.00.
- Бланк, И. А. Управление прибылью [Текст] / И. А. Бланк. – К. : Ника-Центр;Эльга, 1998. – 544с. – (Библиотека финансового менеджера). – ISBN 5-89329-067 : 18.00;18.10;17.50;20.10.
- Божко, В. П. Оценка рыночной стоимости предприятия как бизнеса [Текст] / В. П. Божко, Г. С. Синько // Економіка, фінанси, право. – К., 2007. – № 12. – С. 3-7.
- Боярко, І. М. Роль нематеріальних активів у створенні цінності компанії [Текст] / І. М. Боярко, Я. В. Самусевич // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2011. – № 3 (117). – С. 86-94.
- Валдайцев, С. В. Оценка бизнеса и управление стоимостью предприятия [Текст] : Учеб.пособие для вузов / С. В. Валдайцев. – М. : Юнити-Дана, 2002. – 720с. – ISBN 5-238-00251-3 : 65.88.
- Вачевський, М. В. Промисловий маркетинг.Основи теорії і практики [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. – К. : ЦУЛ, 2004. – 254с. – ISBN 966-8568-18-4 : 31.00.
- Вініченко, І. І. Економічний зміст та формування витрат підприємства [Текст] / І. І. Вініченко, О. О. Кравченко // Економіка та держава. – Київ, 2015. – № 11. – С. 14-17.
- Воронкова, Т. Є. Шляхи підвищення прибутковості підприємства в умовах нестабільного середовища [Текст] / Т. Є. Воронкова, Н. Ю. Безпалько // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 19. – С. 42-.44.
- Воротина, Л. І. Раціональні управлінські рішення як ресурс підвищення ефективності операційної діяльності підприємства [Текст] / Л. І. Воротина, А. С. Пятигін // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 10 (136). – С. 90-94.
- Герасименко, В. В. Ценовая политика фирмы [Текст] : Европейский опыт.Российские перспективы.Модели и методы.Варианты и тесты / В. В. Герасименко. – М. : Финстатинформ, 1995. – 187с. – Библиогр.:С.184-185. – ISBN 5-7166-0120-0 : 670 000.00;5.90;4.00.
- Глазунов, В. Н. Управление доходом фирмы [Текст] : Практические рекомендации / В. Н. Глазунов. – М. : Экономика, 2003. – 285с. – ISBN 5-282-02239-7 : 30.55.
- Гончарук, Я. А. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник у тестах / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський. – 2-ге вид.,доп.і перероб. – К. : КНЕУ, 2004. – 392с. – ISBN 966-574-566-2 : 32.00.
- Грещак, М. Г. Управління витратами [Текст] : Навч.-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / М. Г. Грещак, О. С. Коцюба. – К. : КНЕУ, 2002. – 131с. – ISBN 966-574-390-2 : 15.00.
- Григорьев, В. В. Оценка предприятия: теория и практика [Текст] : Учеб.пособие / В. В. Григорьев, М. А. Федотова. – М. : ИНФРА-М, 1997. – 320с. – ISBN 5-86225-289-4 : 24.50;18,20.
- Оценка бизнеса [Текст] : Учебник для студентов высших учеб.заведений / А. Г. Грязнова, М. А. Федотова, С. А. Ленская, И. Ю. Беляева ; Под ред.:Грязновой А.Г.,Федотовой М.А. – М. : Финансы и статистика, 2000. – 509с. – ISBN 5-279-02013-3 : 63.72.
- Оценка бизнеса [Текст] : Учебник для студентов вузов, обучающихся по экономическим специальностям / А. Г. Грязнова, М. А. Федотова, С. А. Ленская, И. Ю. Беляева ; Под ред.А.Г.Грязновой,М.А.Федотовой. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Финансы и статистика, 2004. – 734с. – ISBN 5-279-02586-0 : 141.12.
- Губа, Є. Безоплатне передання ОЗ між підприємствами . Облік витрат та доходів [Текст] / Є. Губа // Справочник экономиста. – Київ, 2017. – № 8. – С. 44-53.
- Давыдов, Д. М. Финансовая служба как инструмент управления компании [Текст] / Д. М. Давыдов // Управленческий учет и финансы. – Москва, 2011. – № 2 (26). – С. 78-82.
- Данілова, Л. Л. Ціноутворення та маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за напрямами "Економіка і підприємництво","Торгівля" / Л. Л. Данілова, С. В. Петровська. – К. : КНТЕУ, 2006. – 130с. – Бібліогр.:С.127-129. – ISBN 966-629-204-1 : 11.20;12.00; 20.00.
- Демчук, Н. І. Теоретичні та методологічні засади управління рентабельністю підприємства [Текст] / Н. І. Демчук, І. І. Туболець // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 5. – С. 39-44.
- Дерев'янко, О. Г. До питання про нетотожність понять "репутація підприємства" та "гудвіл" [Текст] / О. Г. Дерев'янко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 5. – С. 52-55.
1
2
3
|