Електронний каталог
С59 Региональная социология.Регіональна соціологія
Документи:
- Социальные ориентиры обновление: общество и человек [Текст] / Под ред.Т.И.Заславской. – М. : Политиздат, 1990. – 448с. – ISBN 5-250-00464-4 : 0.50.
- Аитов, Н. А. Социальное развитие регионов [Текст] / Н. А. Аитов. – М. : Мысль, 1985. – 220с. – (Социология и жизнь). – 1.00.
- Брунецкене, Ю. и др. Опыт оценки конкурентоспособности регионов [Текст] / Ю. и др. Брунецкене // Социологические исследования. – М., 2009. – № 2. – С. 79-85.
- Вишняк, О. Історичні регіони України: критерії типологізації соціокультурні відмінності та політична свідомість [Текст] / О. Вишняк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2015. – №2. – С. 24-37.
- Водичка, К. Раздел Чехословакии - десять лет спустя [Текст] / К. Водичка // Социологические исследования. – М., 2003. – №10. – С.129-133.
- Гаврилишин, Б. Дороговкази в майбутнє [Текст] : До ефективніших суспільств;Доповідь Римському клубові / Б. Гаврилишин ; Пер.з англ.Л.Л.Лещенко. – К. : Основи, 1993. – 238с. – ISBN 5-7707-2019-0 : 1300.00.
- Зоткін, А. Автономізм в Україні як механізм реалізації політичних інтересів [Текст] / А. Зоткін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2010. – № 3. – С. 84-110.
- Кандричин, С. Злочинність в ареалі "зіткнення цивілізацій": приклад України та Білорусі [Текст] / С. Кандричин // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2010. – № 3. – С. 71-83.
- Кандричин, С. Регіональна диференціація рівня виробничого травматизму в Україні та Білорусі: соціоісторична інтерпритація явища [Текст] / С. Кандричин // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2011. – № 1. – С. 67-78.
- Карсон, Р. Б. Что знают экономисты. Основы экономической политики на 1990-е годы и в перспективе. [Текст] : Учеб.пособие / Р. Б. Карсон ; Отв.ред.В.Р.Евстигнеев. – М. : КВАДРАТ, 1993. – 320 с. – ISBN 5-8498-0035-2 : 6000.00.
- Лейн, Д. Динаміка регіональної нерівності в Російській Федерації: циркуляційна та кумулятивна причинність [Текст] / Д. Лейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2015. – № 1. – С. 44-55.
- Олійник, Я. Б. Вступ до соціальної географії [Текст] : Навч.посібник / Я. Б. Олійник, А. В. Степаненко. – К. : Знання, 2000. – 204с. – (Вища освіта ХХІ століття). – ISBN 966-620-035-Х : 17.00.
- Патракова, А. Соціально-класові позиції та ціннісні орієнтації [Текст] / А. Патракова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2009. – № 1. – С. 169-185.
- Платонов, С. После коммунизма: Книга, не предназначенная для печати [Текст] / С. Платонов. – М. : Молодая гвардия, 1990. – 255с. – ISBN 5-235-01280-1 : 0.85.
|