Електронний каталог
теорія маркетингу
Документи:
- Rogozinski, K. Contextualization of professional service knowledge : from self- to referential- knowledge [Текст] / K. Rogozinski // Marketing uslug profesjonalnych. – Poznan : Infomila, 2006. – Tom 6. – C. 188-194.
- Васильев, Г. О развитии макромаркетинга в России [Текст] / Г. Васильев, Л. Осипова // Маркетинг. – 2001. – №5. – С.10-15.
- Головкіна, Н. В. Теоретична спадщина сучасних маркетингових комунікацій [Текст] / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №3. – С.54-58.
- Голодец, Б. М. Современная концепция социального маркетинга [Текст] / Б. М. Голодец // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №6. – С.3-9.
- Голубков, Е. П. О некоторых понятиях и терминологии маркетинга [Текст] / Е. П. Голубков // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №5. – С.3-21.
- Дееніна, О. М. Ретроспективний та перспективний аспект концепцій контролінгу [Текст] / О. М. Дееніна // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №4. – С.55-58.
- Диба, М. І. Механізм взаємодії держави та ринку: проблеми планування [Текст] / М. І. Диба // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №4. – С.59-60.
- Диба, М. І. Регулювання та його основні функції в економічній системі [Текст] / М. І. Диба // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №1(23). – С.41-44.
- Зозулев, А. В. Экономические логики маркетинговых действий [Текст] / А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. – Київ, 2013. – № 12 (207). – С. 66-70.
- Карпова, Н. С. Очерк развития российского маркетинга [Текст] / Н. С. Карпова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 2 (88). – С. 4-18.
- Кендюхов, А. Общество потребления как национальная трагедия Украины [Текст] / А. Кендюхов // Фондовый рынок. – Київ, 2011. – № 2. – С. 2-7.
- Киров, И. К. Теоретические аспекты геомаркетинга [Текст] / И. К. Киров // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2002. – №4. – С. 8-12.
- Корінєв, В. Л. Тактичне спрямування цінової політики [Текст] / В. Л. Корінєв // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №1(23). – С.45-48.
- Котляревская, И.В. и др. Маркетинговая парадигма в менеджменте продуктовых инноваций [Текст] / И.В. и др. Котляревская // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2002. – №2. – С.3-8.
- Лилик, І. Маркетинг: виклики ХХІ століття [Текст] / І. Лилик, І. Сайчук // Маркетинг в Україні. – К., 2007. – № 3. – С. 49-51.
- Мадзігон, В. Вивчення в загальноосвітніх школах, ліцеях, гімназіях і коледжах сутності маркетингу та історії його формування і розвитку [Текст] / В. Мадзігон // Вища школа. – К., 2008. – № 10. – С. 24-32.
- Момот, В. Є. Маркетингова орієнтація підприємств в умовах невизначеності середовища господарювання [Текст] / В. Є. Момот // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №6(22). – С.26-30.
- Окландер, М. А. Макромаркетинг: маркетинг в секторі загального державного управління [Текст] / М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №6(22). – С.31-37.
- Онищенко, В. П. Онтологія маркетингу [Текст] / В. П. Онищенко // Економічна теорія. – Київ, 2010. – № 2. – С. 87-97.
- Романина, Н. Маркетинг - функция или профессия? Оценка роли маркетолога [Текст] / Н. Романина // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 3 (175). – С. 34-36.
- Ромат, Є. В. Маркетинг у державному управлінні [Текст] / Є. В. Ромат // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №4(20). – С.32-35.
- Самостроенко, Г. М. Стратегический приоритет развития - маркетинговые системы распределения [Текст] / Г. М. Самостроенко // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2002. – №2. – С.9-13.
- Унинець, О. М. Фінансовий маркетинг: теоретичні аспекти [Текст] / О. М. Унинець // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 6 (108). – С. 255-259.
- Циганкова, Т. М. Сучасні моделі та тенденції розвитку стратегічного маркетингу [Текст] / Т. М. Циганкова // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №2(24). – С.31-36.
- Чернозуб, О. Конец маркетинга, каким мы его все еще знаем [Текст] / О. Чернозуб // Отдел маркетинга. – К., 2005. – №2. – С.2-6.
|