Електронний каталог
вивчення іноземних мов
Документи:
- Андрусяк, О. Д. Easter [Text] [Текст] / О. Д. Андрусяк ; О.Д. Андрусяк // Іноземні мови. – Київ, 2010. – № 1. – С. 65-66.
- Бідасюк, Н. Використання паралельних текстів для вивчення іноземної мови [Текст] / Н. Бідасюк // Вища школа. – Київ, 2018. – № 3. – С. 18-29.
- Ветохов, А. М. Психологические условия самостоятельного овладения иностранным языком [Текст] / А. М. Ветохов // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №4. – С.26-27. – Продолжение, Начало 2002, №4.
- Ветохов, А. М. Психологические условия самостоятельного овладения иностранным языком [Текст] / А. М. Ветохов // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №4. – С.62-64.
- Вочканова, Т. В. Англійська у світі інформаційних технологій [Текст] [Текст] : програма спецкурсу / Т. В. Вочканова ; Т.В. Вочканова // Іноземні мови в навчальних закладах. – Київ, 2010. – № 5 (45). – С. 11-19.
- Гапонова, С. В. Огляд зарубіжних методів викладання іноземних мов ХХ століття [Текст] [Текст] / С. В. Гапонова ; С.В. Гапонова // Іноземні мови. – Київ, 2010. – № 2. – С. 18-22. – Закінчення. Початок статті див. у № 1 за 2010 рік.
- Гапонова, С. В. Огляд зарубіжних методів викладання іноземних мов у ХХ столітті [Текст] [Текст] / С. В. Гапонова ; С.В. Гапонова // Іноземні мови. – Київ, 2010. – № 1. – С. 11-15.
- Добра, О. Й. Ефективні прийоми навчання правопису на уроці іноземної мови [Текст] [Текст] / О. Й. Добра ; О.Й. Добра // Іноземні мови. – Київ, 2010. – № 1. – С. 8-10.
- Иванова, Л. Ф. Педагогический мониторинг процесса развития профессиональной компетентности учителя иностранного языка [Текст] / Л. Ф. Иванова // Стандарты и мониторинг в образовании. – М., 2004. – №3. – С.20-24.
- Козлакова, Г. Сучасні аспекти європейської політики вивчення іноземних мов в університетах [Текст] / Г. Козлакова, Г. Копил // Вища освіта України. – К., 2004. – №2. – С.83-87.
- Коновалова, Л. Per aspera ad astra! [Текст] [Текст] : конспект білінгвального заняття з латини із використанням знань англійської мови / Л. Коновалова ; Лариса Коновалова // Іноземні мови в навчальних закладах. – Київ, 2010. – № 2 (42). – С. 77-84.
- Корейба, І. В. Формування вмінь професійного читання німецькомовних Інтернет-текстів у майбутніх учителів [Текст] [Текст] / І. В. Корейба ; І.В. Корейба // Іноземні мови. – Київ, 2010. – № 1. – С. 25-30.
- Корсак, О. Аналіз негативної спадщини у вивченні англійської мови [Текст] / О. Корсак // Вища школа. – Київ, 2016. – № 11-12. – С. 54-63.
- Коряченко, Ю. Як запом'ятовувати слова іншомовного походження, або метод подвійної асоціації [Текст] [Текст] / Ю. Коряченко ; Юрій Коряченко // Іноземні мови в навчальних закладах. – Київ, 2010. – № 5 (45). – С. 106-111.
- Кукуленко-Лук'янець, І. В. Особистісно-креативний підхід у навчанні студентов іноземній мові [Текст] / І. В. Кукуленко-Лук'янець // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №7. – С.66-68.
- Лазарук, Г. Комп`ютерне тестування як засіб перевірки якості знань з іноземної мови студентів ВТНЗ [Текст] / Г. Лазарук // Вища освіта в Україні. – К., 2008. – № 3. – С. 43-47.
- Майєр, Н. В. Система вправ для самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій [Текст] [Текст] / Н. В. Майєр ; Н.В. Майєр // Іноземні мови. – Київ, 2010. – № 1. – С. 19-24.
- Гіди-перекладачі (ангійська, німецька, французька, іспанська мови) [Текст] [Текст] : програма спецкурсу / Н. М. Нікішина, Т. В. Вочканова, А. В. Чередниченко [et al.] // Іноземні мови в навчальних закладах. – Київ, 2010. – № 5 (45). – С. 26-33.
- Орищин, І. Розвиваємо мислення за... професійним спрямуванням [Текст] [Текст] : засвоєння фахової лексики англійською мовою майбутніми фахівцями з комп'ютерних технологій / І. Орищин ; Іван Орищин // Іноземні мови в навчальних закладах. – Київ, 2010. – № 2 (42). – C. 90-93.
- Першукова, О. Реформи навчання іноземних мов у Європі - відповідь на виклики сучасності [Текст] / О. Першукова // Шлях освіти. – К., 2007. – № 3. – С. 21-24.
- Поляков, О. Принципы профильно-ориентированного обучения английскому языку и факторы, способствующие их организации [Текст] / О. Поляков // Альма Матер/Вестник высшей школы. – М., 2004. – №3. – С.23-26.
- Рогова, І. Я. Сценарий открытого заседания клуба "Лингва" Бериславского педучилища к 250 годовщине со дня рождения Роберта Бёрнса [Текст] [Текст] / І. Я. Рогова, Є. С. Рогова ; І.Я. Рогова, Є.С. Рогова // Іноземні мови. – Київ, 2010. – № 1. – С. 67-70.
- Розум, А. Вивчення новогрецької мови в Україні: від давнини до сучасності [Текст] / А. Розум // Гуманітарні науки і сучасність. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.163-169.
- Семенчук, Ю. О. Використання технологій інтерактивного навчання студентів-економістів термінологічної лексики [Текст] [Текст] / Ю. О. Семенчук ; Ю.О. Семенчук // Іноземні мови. – Київ, 2010. – № 1. – С. 31-35.
- Ткаченко, Н. Психологічні особливості запам'ятовування [Текст] / Н. Ткаченко // Вища школа. – Київ, 2013. – № 12 (114). – С. 39-46.
- Чайковська, Н. Латина з моди вийшла нині? [Текст] [Текст] : з досвіду впровадження міжмовної інтеграції в процес вивчення англійської та латинської мов / Н. Чайковська ; Наталія Чайковська // Іноземні мови в навчальних закладах. – Київ, 2010. – № 2 (42). – С. 70-76.
- Чала, К. Використання інформаційних систем та електронних видань у процесі вивчення іноземної мови у ВНЗ [Текст] / К. Чала, О. Черник // Вища школа. – Київ, 2009. – № 7. – С. 47-51.
- Щур, С. М. До питання навчання медіації майбутніх філологів [Текст] [Текст] / С. М. Щур ; С.М. Щур // Іноземні мови. – Київ, 2010. – № 1. – С. 3-7.
- Янів, Р. Комунікативна спрямованість - передумова успіху [Текст] [Текст] : складники лінгвістичної компетенції учнів із німецької мови, види та методи роботи над ними / Р. Янів ; Раїса Янів // Іноземні мови в навчальних закладах. – Київ, 2010. – № 2 (42). – С. 56-63.
|