Електронний каталог
збутова політика
Документи:
- Маркетинг [Текст] : Учеб.пособие для учащихся колледжей / Авт.-сост. С.Н.Белоусова,А.Г.Белоусов. – Ростов на/Д : Феникс, 2001. – 224с.. – (Учебники ХХI века). – ISBN 5-222-01628-5 : 14.80.
- Маркетинг у банку [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / [уклад. Н.О. Маслова] ; Каф. банків. справи. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 88с. – Бібліогр.:с.87-88. – 16.30.
- Маркетинг у банку [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Н.О. Маслова; каф. банк. справи. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 82 с. – Бібліогр.: с. 81-82. – 33.00.
- Seltz, D. D. Industrial selling [Text] [Текст] : gateway to the million dollar sale! / D. D. Seltz. – New York : McGRAW-HILL Book Comp., 1976. – 212 p. – ISBN 0-07-056209-1 : 65,00.
- Алешина, И. В. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров [Текст] = Public Relations for managers and marketers / И. В. Алешина. – М. : Тандем;Гном-Пресс, 1997. – 256с. – Библиогр.:С.248-250. – ISBN 5-89334-004-7 : 9.00;7.00;3.00.
- Алешина, И. В. Паблик Рилейшнз для менеджеров [Текст] = Public Relations for managers : Курс лекций / И. В. Алешина. – М. : Экмос, 2002. – 479с. – ISBN 5-94687-010-6 : 30.00;36.12.
- Аллен, П. Продажи [Текст] = Selling / П. Аллен, Дж. Вуттен. – 5-е изд. – СПб. : Питер, 2003. – 288с. – (Теория и практика менеджмента). – ISBN 5-94723-349-5 : 34.80;28.90.
- Основы предпринимательского дела.Благородный бизнес [Текст] / В. А. Анташов, М. В. Кузнецов, Ю. М. Осипов, А. П. Пьянова ; Под ред.Ю.М.Осипова. – М. : Тригон, 1992. – 430с. – ISBN 5-211-02699-3 : 32 000.00;535 000.00;4.00.
- Власова, Н. О. Формування ефективної закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Н. О. Власова, Ю. В. Пономарьова. – Х. : ХПІ, 2003. – 144с. – Бібліогр.:С.134-140. – ISBN 966-7885-41 : 15.40.
- Гаркавенко, С. С. ===Маркетинг [Текст] / С. С. Гаркавенко. – К. : Лiбра, 1998. – 384с. – ISBN 966-7035-17-4.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] : Навч.посiбник / С. С. Гаркавенко. – К. : Лiбра, 1998. – 384с. – ISBN 966-7035-17-4 : 5.00;15.00;15.40.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] : Навч.посiбник для студентів вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – К. : Лiбра, 1996. – 384с. – Бібліогр.:С.375-379. – ISBN 5-7707-9574-3 : 5.00;15.00.
- Гірченко, Т. Д. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик. – К. : Інкос;Центр навчальної літератури, 2007. – 254с. – ISBN 966-8347-46-3 : 28.00.
- Голошубов, О. В. Збутова діяльність промислового підприємства в системі маркетингу [Текст] : Дис...канд.техн.наук / Голошубов О. В. ; 08.06.02-пiдприємництво,менеджмент та маркетинг;Наук.кер.Ком`яков О.О. – К., 1998. – 261с. – (НТУ України"Київський політехнічний інститут").
- Голошубов, О. В. Збутова діяльність промислового підприємства в системі маркетингу [Текст] : Автореферат дис...канд.техн.наук / Голошубов О. В. ; 08.06.02-пiдприємництво,менеджмент та маркетинг. – К. : КДТЕУ, 1998. – 21с.
- Доти, Д. И. Паблисити и паблик рилейшнз [Текст] / Д. И. Доти ; Пер.с англ. – 2-е изд.,стер. – М. : Филинъ, 1998. – 288с. – 10.00;7.80.
- Єрмошенко, М. М. Комерційна діяльність посередницьких організацій [Текст] : Навч.посібник / М. М. Єрмошенко. – К. : НАУ, 2003. – 345с. – ISBN 966-95193-1-6 : 27.00.
- Єрмошенко, М. М. Маркетинговий менеджмент [Текст] : Навч.посібник / М. М. Єрмошенко. – К. : НАУ, 2001. – 204с. – ISBN 966-95193-2-2 : 14.00.
- Завьялов, П. С. Формула успеха:маркетинг (сто вопросов-сто ответов о том,как эффективно действовать на внешнем рынке) [Текст] : Монография / П. С. Завьялов, В. Е. Демидов. – 2-е изд., перераб.и доп. – М. : Международные отношения, 1991. – 416с. – ISBN 5-7133-0328-4 : 5.00;11.00;4.30.
- Костоглодов, Д. Д. Маркетинг предприятия [Текст] / Д. Д. Костоглодов, И. И. Саввиди. – М. : Контур, 1998. – 112с. – Библиогр.:104с. – ISBN 5-86065-051-5 : 4.40.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Ростинтэр, 1996. – 698с. – ISBN 5-87484-025-7 : 7.50;50.00.
- Курочкин, А. С. Операционный менеджмент [Текст] : Учеб.пособие / А. С. Курочкин. – К. : МАУП, 2000. – 143с. : илл. – Библиогр.:С140-141. – ISBN 966-608-031-1 : 9.80.
- Лейн, У. Р. Реклама [Текст] = Advertising: A Framework / У. Р. Лейн, Дж.Т. Рассел. – СПб. : Питер, 2004. – 537с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-020-8;0-13-085220-1 (англ.) : 61.32.
- Магалецький, А. В. Формування маркетингової політики підприємств готельного господарства [Текст] [Текст] : автореферат дис...канд.екон.наук / Магалецький А. В. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНТЕУ, 2011. – 22 с.
- Магалецький, А. В. Формування маркетингової політики підприємств готельного господарства [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Магалецький А. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук.кер.С.В.Мельниченко. – Київ, 2011. – 204 с. – (КНТЕУ). – Дод.
- Ноздрева, Р. Б. Маркетинг:как побеждать на рынке [Текст] / Р. Б. Ноздрева, Л. И. Цыгичко. – М. : Финансы и статистика, 1991. – 304с. : ил. – ISBN 5-279-00861-3 : 1000.00;1,32.
- О'Шонесси, Д. Конкурентный маркетинг:стратегический подход [Текст] = Competitive marketing a strategic approach / Д. О'Шонесси ; Пер.с англ.под ред.Д.О.Ямпольской. – СПб. : Питер, 2001. – 857с. – ISBN 5-318-00030-4 : 109.20.
- О'Шонесси, Д. Конкурентный маркетинг :стратегический подход [Текст] = Competitive marketing a strategic approach / Д. О'Шонесси ; Пер.с англ. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2002. – 857с. – (Бизнес-класс). – ISBN 5-88782-305-4 : 138.72.
- Полторак, В. А. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. А. Полторак. – 2-ге вид.,перероб.і доп. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 386с. – ISBN 966-8253-64-7 : 33.00;22.00;28.00;29.00.
- Романченко, Т. В. Маркетингова збутова стратегія торговельної мережі [Текст] [Текст] : дис..... д-ра філософії / Романченко Т. В. ; 075 - маркетинг; наук. кер. Є.В. Ромат. – Київ, 2020. – 232 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 204-232.
- Россоха, В. В. Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств [Текст] [Текст] : монографія / В. В. Россоха, О. М. Шарапа. – Київ : Ннц "Ін-т аграр. політики", 2016. – 229 с. – Бібліогр.: с. 189-206. – ISBN 978-966-669-507-2 : 95.00.
- Стадник, В. В. Менеджмент [Текст] [Текст] : підручник / В. В. Стадник, М. А. Йохна. – 2-ге вид., випр., допов. – Київ : Академвидав, 2007. – 472 с. – (Альма Матер). – ISBN 978-966-8226-41-0 : 43,80.
- Стадник, В. В. Менеджмент [Текст] [Текст] : навч.посіб. / В. В. Стадник, М. А. Йохна. – Київ : Академвидав, 2003. – 463 с. – (Альма Матер). – ISBN 966-8226-11-9 : 21.00.
- Стюарт, Г. Ефективне управління збутом [Текст] = Succesful sales management : Як зробити ваш відділ збуту найкращим / Г. Стюарт ; Пер. с англ. – Дн. : Баланс-Клуб, 2002. – 192с. – ISBN 0-273-64488-2;966-95810-4-4 : 33.00;43.32.
- Стюарт, Г. Эффективное управление сбытом [Текст] = Successfull sales management : Как сделать ваш отдел сбыта лучшим / Г. Стюарт ; Пер.с англ. – Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2002. – 192с. – (Мудрые решения.Эффективность). – ISBN 0-273-64488-2(англ);966-95810-4-4 : 38.00;39.00.
- Трушкіна, Н. В. Організація збутової діяльності вугледобувних підприємств в умовах нестабільності попиту [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Трушкіна Н. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : Ін-т економіки пром-сті НАНУ, 2017. – 28 с.
- Федько, Н. Г. Маркетинговые коммуникации [Текст] : Учеб.пособие для студ.вузов / Н. Г. Федько, В. П. Федько ; Под ред.Н.Г.Федько,И.И.Саввиди. – Ростов на/Д : Феникс, 2002. – 384с. – (Учебники и учебные пособия). – ISBN 5-222-01951-9 : 28.80.
- Шнайдер, Д. И. Введение в маркетинг технологий и высокотехнологичных товаров производственного назначения [Текст] : Учеб. пособие для студентов / Д. И. Шнайдер. – Х. : ХПИ, 2003. – 454с. – ISBN 966-593-306-Х : 33.00.
- Штерн, Л. В. Маркетинговые каналы [Текст] = Marketing channels / Л. В. Штерн, А. И. Эль-Ансари, Э. Т. Кофлан ; Пер. с англ. – 5-е изд. – М. : Вильямс, 2002. – 622с. – ISBN 5-8459-0293-2;0-1320-5865-0 : 64.20.
- Яременко, О. Л. Операционный менеджмент [Текст] : Учебник для студентов экон. специальностей / О. Л. Яременко, А. М. Сумец. – Х. : Фолио, 2002. – 231с. – ISBN 966-03-1802-2 : 15.00.
- Яценко, В. В. Формування збутової політики підприємства в умовах розвитку інформаційних технологій [Текст] [Текст] : автореферат дис...канд.екон.наук / Яценко В. В. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Харків : ХНЕУ, 2011. – 20 с.
|