Електронний каталог
споживча оцінка
Документи:
- Buying the future [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 15-16.
- Crowned at last [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 3-6.
- Man's best friend [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 8-10.
- Motoring online [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 11-12.
- Target practice [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 13-15.
- Warfare in the aisles [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 6-8.
- Цепочки прибыли: как расчитать отдачу от удовлетворенности клиентов [Текст] // Маркетолог. – М., 2008. – № 4. – С. 4-7.
- Hanrieder, D. Food quality from the view of the consumers [Текст] / D. Hanrieder // Forum Ware. – Wien, 1994. – № 1-4. – C.70-71.
- Salerno-Kochan, R. Consumer models of quality structure for clothes [Текст]. Part VI : Science of non-foods / R. Salerno-Kochan // Global safety of commodity and environment. Quality of life. – Київ : ТОВ"Вид-во "Книга", 2006. – Vol.II. – C. 1020-1024.
- Артюх, Т. М. Стан ринку годинників [Текст] / Т. М. Артюх, С. Пусєв // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.57-64.
- Богомаз, Н. В. Метод інтегральної оцінки ставлення споживачів до торгової марки [Текст] / Н. В. Богомаз, О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №6. – С.30-33.
- Глушкова, Т. Г. Стан ринку та особливості сучасних фотоапаратів [Текст] / Т. Г. Глушкова, І. Л. Деміденко // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.49-56.
- Зельніченко, О. І. Дослідження факторів, що формують та зберігають якість металопластикових вікон [Текст] / О. І. Зельніченко, Є. Дмітрова // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.29-33.
- Зиміна, Н. К. Стан виробництва та торгівлі корсетними виробами в Україні [Текст] / Н. К. Зиміна, Н. О. Дзюбак // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С. 79-87.
- Кириченко, Л. С. Розвиток систем управління якістю продукції на основі міжнародних стандартів ISO серії 9000 [Текст] / Л. С. Кириченко // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.88-97.
- Коломієць, Т. М. Оцінка якості господарських пластмасових виробів на матеріалах магазину "Господарка" [Текст] / Т. М. Коломієць, Н. Б. Сигідашна // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.40-44.
- Луцій, О. П. Споживчі оцінки ринку продуктів харчування в Україні [Текст] / О. П. Луцій, Н. В. Васюткіна // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №2. – С.25-29.
- Матисон, В. А. Роль сенсорного анализа в потребительской оценке продуктов питания [Текст] / В. А. Матисон, Н. И. Арутюнова, Е.В. и др. Захарова // Пищевая промышленность. – Москва, 2014. – № 2. – 60-62.
- Мережко, Н. В. Особливості старіння кремнійорганічних покриттів [Текст] / Н. В. Мережко // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.4-13.
- Михайлов, В. І. Дослідження впливу різних факторів на міцність текстильних матеріалів [Текст] / В. І. Михайлов // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.14-22.
- Взаємозв"язок між споживчими властивостями і молекулярною рухливістю в іоногенному клею [Текст] / А. Є. Мірошников, В. Г. Ноєнко, Л. Д. Масленнікова, Ф. Г. Фабуляк // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.23-28.
- Орлов, М. П. Формування ароматосмакових властивостей ферментованих овочів [Текст] / М. П. Орлов, В. П. Вербій // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С. 149-154.
- Переверзєва, А. В. Дослідження підходів до оцінки імеджу підприємства [Текст] / А. В. Переверзєва // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2011. – № 4 (52). – С. 133-137. – (Економічні науки).
- Пересадько, Г. А. Нейромаркетинг как инновационный механизм манипулирования потребителем [Текст] / Г. А. Пересадько, Е. В. Коваленко, О. М. Олефиренко // Маркетинг и реклама. – Харків, 2014. – № 4 (211). – С. 34-37.
- Романова, И. М. Оценка потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли продовольственной специализации [Текст] / И. М. Романова, Е. В. Носкова // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2016. – № 10. – С. 173-184.
- Росоха, Т. Ю. Товарознавчі аспекти створення нової фарби для волосся [Текст] / Т. Ю. Росоха // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.34-39.
- Салухіна, Н. Г. Макаронні вироби підвищеної харчової цінності [Текст] / Н. Г. Салухіна // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.109-114.
- Тихонова, Н. П. Порівняння оцінки конкурентоспроможності взуття [Текст] / Н. П. Тихонова, Є. В. Красовський // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.65-79.
- Толок, Г. А. Зберігання живих зрізаних квітів [Текст] / Г. А. Толок // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.98-102.
- Черняк, Л. В. Основні критерії в підборі складу лакофарбних матеріалів [Текст] / Л. В. Черняк // Споживча оцінка асортименту та якості товарів. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.45-48.
|