Електронний каталог
маркетинговый потенциал предприятия. маркетинговий потенціал підприємства
Документи:
- Балабаниць, А. В. Механізм управління маркетинговим потенціалом взаємодії підприємства [Текст] / А. В. Балабаниць // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 65-76. – (Економічні науки).
- Головкова, Л. С. Механізм формування та функціонування маркетингового потенціалу машинобудівної галузі [Текст] / Л. С. Головкова, А. В. Реутов // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2009. – № 5. – С. 56-61.
- Дубницький, В. Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку [Текст] / В. Дубницький, Н. Даниліна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 6 (75). – С. 33-45.
- Ильяшенко, С. Н. Маркетинговый подход к разработке и выведению инноваций на рынок [Текст] / С. Н. Ильяшенко // Маркетинг и реклама. – К., 2004. – №12. – С.38-46.
- Костенко, О. П. Модель оцінювання маркетингового потенціалу промислового підприємства [Текст] / О. П. Костенко, Т. О. Адєєва // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2011. – № 3. – С. 87-91.
- Кохан, М. М. Оцінка маркентингового потенціалу фармацевтичного підприємства [Текст] / М. М. Кохан // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 5. – С. 58-62.
- Олексюк, О. І. Маркетинговий потенціал підприємств цементної промисловості України [Текст] / О. І. Олексюк // Маркетинг в Україні. – 2001. – №4. – C.42-45.
- Руденко, М. Ресурсный подход к моделированию маркетингового потенциала компании [Текст] / М. Руденко // Маркетинг. – Москва, 2012. – № 1 (122). – С. 40-47.
- Руденко, М. Маркетинговый потенциал компании [Текст] / М. Руденко, Д. Письменников // Маркетинг. – Москва, 2012. – № 3 (124). – С. 28-42.
- Сабецька, Т. І. Методика комплексної оцінки виробничо-маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / Т. І. Сабецька // Економіка та держава. – Київ, 2015. – № 3. – С. 31-37.
- Фарафонова, Н. В. Особливості формування маркетингового потенціалу аграрних підприємств [Текст] / Н. В. Фарафонова // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 11-12. – С. 78-81.
|