Електронний каталог
сбыт продукции. збут продукції
Документи:
- Бизнес-карта-94 [Текст] : Промышленность.Украина:Юго-Западный район. Кн.20. – М. : Бизнес-карта, 1994. – 464с. – ISBN 5-87487-351-1 : 975000.
- Бизнес-карта-94 [Текст] : Промышленность.Украина:Юго-Западный район. Кн.21. – М. : Бизнес-карта, 1994. – 392с. – ISBN 5-87487-352-Х : 975000.
- Бизнес-карта-94 [Текст] : Промышленность.Украина. Кн.22. – М. : Бизнес-карта, 1994. – 400с. – ISBN 5-87487-353-8 : 975000.
- Бизнес-карта-94 [Текст] : Промышленность.Украина:Донецко-Приднепровский район. Кн.23. – М. : Бизнес-карта, 1994. – 476с. – ISBN 5-87487-354-6 : 975000.
- Бизнес-карта-94 [Текст] : Промышленность.Украина:Донецко-Приднепровский район. Кн.24. – М. : Бизнес-карта, 1994. – 456с. – ISBN 5-87487-355-4 : 975000.
- Ruggieri, R. Production - distribution relationship analysis [Текст] / R. Ruggieri // Forum Ware. – Wien, 1997. – № 1-4. – C. 14-18.
- Власова, Н. О. Формування ефективної закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Н. О. Власова, Ю. В. Пономарьова. – Х. : ХПІ, 2003. – 144с. – Бібліогр.:С.134-140. – ISBN 966-7885-41 : 15.40.
- Голошубов, О. В. Збутова діяльність промислового підприємства в системі маркетингу [Текст] : Дис...канд.техн.наук / Голошубов О. В. ; 08.06.02-пiдприємництво,менеджмент та маркетинг;Наук.кер.Ком`яков О.О. – К., 1998. – 261с. – (НТУ України"Київський політехнічний інститут").
- Голошубов, О. В. Збутова діяльність промислового підприємства в системі маркетингу [Текст] : Автореферат дис...канд.техн.наук / Голошубов О. В. ; 08.06.02-пiдприємництво,менеджмент та маркетинг. – К. : КДТЕУ, 1998. – 21с.
- Дейян, А. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи [Текст] / А. Дейян ; Пер.с фр.;Общ.ред.В.С.Загашвили. – М. : А/О издательская группа "Прогресс" "Универс", 1994. – 190с. – 180 000.00.
- Кейлер, В. А. Экономика предприятия [Текст] : Курс лекций / В. А. Кейлер. – М.;Новосибирск : ИНФРА-М;НГАЭиУ, 2003. – 129с. – (Высшее образование). – Библиогр.:129с. – ISBN 5-86225-753-5(ИНФРА-М);5-7014-0146-4(НГАЭиУ) : 15.00.
- Макаров, П. В. Теория и практика продаж [Текст] [Текст] : Работа торгового представителя.Работа менеджера по продажам.Мерчендайзинг.Маркетинг.Построение сбытовой сети: практ. пособие / П. В. Макаров. – Симферополь : Квадранал, 2004. – 172 с. – ISBN 966-8400-30-5 : 13.50.
- Мурашко, В. М. Економічний аналіз у заготівельних організаціях і підприємствах [Текст] / В. М. Мурашко. – К. : Урожай, 1980. – 160с. – 0.60.
- Пашутин, С. Оптимизация сбыта: Стратегии фармрынка [Текст] / С. Пашутин // Маркетолог. – М., 2004. – №9. – С.24-27.
- Саркісян, Л. Г. Технологія торговельних процесів [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. Г. Саркісян, О. Б. Казакова. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 290с. – ISBN 966-364-269-6 : 40.00.
- Семернікова, І. О. Економіка підприємства [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. О. Семернікова, Н. В. Мєшкова-Кравченко. – Херсон : Олді-плюс, 2003. – 312с. – ISBN 966-7914-91-7 : 27.00.
- Скотт, Дж.Г. Учитесь эффективно продавать и управлять сбытом [Текст] = Effective selling and sales management / Дж.Г. Скотт ; Пер.с англ. – К. : Внешторгиздат, 1992. – 176с. – ISBN 5-85025-082-4 : 900 000.00;7.60;2.50;8.00;4.00;4.50;3.18.
- Сливоцький, А. Міграція капіталу [Текст] = Value migration : Як у замислах на кілька кроків випередити своїх конкурентів / А. Сливоцький ; Пер.з англ. – К. : Пульсари, 2001. – 295с. – (Українці у світовій цивілізації). – ISBN 966-7671-17-8 : 20.00.
- Тарасюк, Г. М. Планування діяльності підприємства [Текст] [Текст] : практикум : навч.посібник для студентів вищих закладів освіти / Г. М. Тарасюк. – К. : Каравела, 2004. – 427с. – Бібліогр.: с. 261-263. – ISBN 966-8019-04-0 : 28.10.
- Тарасюк, Г. М. Планування діяльності підприємства [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих закладів освіти / Г. М. Тарасюк, Л. І. Шваб. – К. : Каравела, 2003. – 427с. – ISBN 966-8019-04-0 : 40.00;36.25;44.85.
- Современный маркетинг [Текст] / В. Е. Хруцкий, И. В. Корнеева, Е. Э. Автухова, Н. А. Карпычева ; Под ред.В.Е.Хруцкого. – М. : Финансы и статистика, 1991. – 256с. : илл. – ISBN 5-279-00670-Х : 250 000.00;4.90;5.80;7.70;5,00;3,90;3,20.
- Эванс, Дж.Р. Маркетинг [Текст] / Дж.Р. Эванс, Б. Берман ; Пер.с англ. – М. : Сирин, 2000. – 308с. – ISBN 5-86567-024-6 : 18.00;13.00;15.40.
|