Електронний каталог
збутова діяльність
Документи:
- Бизнес и менеджер [Текст] / Сост.:И.С.Дараховский,И.П.Черноиванов,Т.В.Прехул. – М. : Азимут-центр, 1992. – 448с. – ISBN 5-7588-0034-1 : 4.70;5.20.
- Моделювання організаційно-економічного механізму управління підприємствами торгівлі та сфери послуг [Текст] [Текст] : звіт про науково-дослідну роботу (заключний) / А.А. Мазаракі (кер.НДР), С.В.Мельниченко, Т.І.Ткаченко [та ін.] ; М-во освіти і науки України, КНТЕУ. – Київ, 2016. – 587 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 565-583 - Дод.
- Організаційно-економічний механізм управління збутовою діяльністю туристичного агентства "Макротур" [Текст] [Текст] : звіт про науково-дослідну роботу (заключний) / І.Я.Антоненко (кер.НДР),Св,Мельниченко, Т.І.Ткаченко [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, КНТЕУ. – Київ, 2014. – 147 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 139-146. - Дод.
- Стратегія розвитку туристичної індустрії та громадського харчування [Текст] [Текст] : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 25-26 жовт. 2000 р.,м.Київ / відп.ред.А.А.Мазаракі. – К. : КДТЕУ, 2000. – 434с. : іл. – ISBN 5-7763-8512-1 : 16.24;6.00.
- Seltz, D. D. Industrial selling [Text] [Текст] : gateway to the million dollar sale! / D. D. Seltz. – New York : McGRAW-HILL Book Comp., 1976. – 212 p. – ISBN 0-07-056209-1 : 65,00.
- Акулич, И. Л. Основы маркетинга [Текст] : Учеб.пособие / И. Л. Акулич, Е. В. Демченко. – Мн. : Вышэйшая школа, 1998. – 236с. – ISBN 985-06-0377-1 : 12,00.
- Основы предпринимательского дела.Благородный бизнес [Текст] / В. А. Анташов, М. В. Кузнецов, Ю. М. Осипов, А. П. Пьянова ; Под ред.Ю.М.Осипова. – М. : Тригон, 1992. – 430с. – ISBN 5-211-02699-3 : 32 000.00;535 000.00;4.00.
- Балабанова, Л. В. Маркетинговий аудит системи збуту [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць. – К. : Професіонал, 2004. – 223с. – ISBN 966-8556-29-1 : 28.00.
- Висоцький, А. Л. Управління збутовим потенціалом машинобудівних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Висоцький А. Л. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Львів : НУ "Львів. політехніка", 2015. – 25 с.
- Власова, Н. О. Формування ефективної закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Н. О. Власова, Ю. В. Пономарьова. – Х. : ХПІ, 2003. – 144с. – Бібліогр.:С.134-140. – ISBN 966-7885-41 : 15.40.
- Маркетинг:теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць. №10 / А. В. Войчак, І. П. Житна, В. Я. Заруба, Г. В. Козаченко ; Ред.кол.Т.С.Максимова. – Луганськ : СНУ ім.В.Даля, 2004. – 250с. – 17.00.
- Волков, Д. П. Аналіз операційної діяльності машинобудівних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд екон. наук. / Волков Д. П. ; 08.00.09 - бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності). – Київ : КНЕУ ім.В.Гетьмана, 2012. – 20 с.
- Голуб, В. Ф. Управління каналами збуту банківських продуктів на роздрібному ринку [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Голуб В. Ф. ; 08.00.08-гроші,фінанси і кредит. – Ірпінь : ДПАУ; НУДПСУ, 2008. – 23с.
- Гончарук, Я. А. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник у тестах / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський. – 2-ге вид.,доп.і перероб. – К. : КНЕУ, 2004. – 392с. – ISBN 966-574-566-2 : 32.00.
- Костоглодов, Д. Д. Маркетинг предприятия [Текст] / Д. Д. Костоглодов, И. И. Саввиди. – М. : Контур, 1998. – 112с. – Библиогр.:104с. – ISBN 5-86065-051-5 : 4.40.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Ростинтэр, 1996. – 698с. – ISBN 5-87484-025-7 : 7.50;50.00.
- Кузин, Б. И. Методы и модели управления фирмой [Текст] / Б. И. Кузин, В. Н. Юрьев, Г. М. Шахдинаров. – СПб. : Питер, 2001. – 432с. – (Учебник для вузов). – ISBN 5-318-00461-Х : 39.24.
- Кюппер, В. Продажи.Базовый курс.Оптимальный путь к профессионализму [Текст] : В 6-ти кн.Организация работ.Распределение дел.Отчетность.Планирование сбыта. Кн.2 : Планирование и организация / В. Кюппер ; Пер.с нем. – М. : Интерэксперт, 2000. – 81с. – ISBN 5-85523-101-1 : 32.50.
- Лейн, У. Р. Реклама [Текст] = Advertising: A Framework / У. Р. Лейн, Дж.Т. Рассел. – СПб. : Питер, 2004. – 537с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-020-8;0-13-085220-1 (англ.) : 61.32.
- Лиходій, В. Г. Маркетинг [Текст] : Навч.-методичний посібник / В. Г. Лиходій, М. М. Єрмошенко. – К. : Національна академія управління, 2002. – 404с. – ISBN 966-95193-1-4 : 20.00.
- Макаров, П. В. Теория и практика продаж [Текст] [Текст] : Работа торгового представителя.Работа менеджера по продажам.Мерчендайзинг.Маркетинг.Построение сбытовой сети: практ. пособие / П. В. Макаров. – Симферополь : Квадранал, 2004. – 172 с. – ISBN 966-8400-30-5 : 13.50.
- Музичка, Є. О. Управління збутовою діяльністю туристичних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Музичка Є. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. п-вами (за видами екон. діяльн.). – Київ : КНТЕУ, 2015. – 24 с.
- Музичка, Є. О. Управління збутовою діяльністю туристичних підприємств [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Музичка Є. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. п-вами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. І.Я. Антоненко. – Київ, 2015. – 256 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 188-201. - Дод.
- Романченко, Т. В. Маркетингова збутова стратегія торговельної мережі [Текст] [Текст] : дис..... д-ра філософії / Романченко Т. В. ; 075 - маркетинг; наук. кер. Є.В. Ромат. – Київ, 2020. – 232 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 204-232.
- Сахаров, В. Є. Реклама [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей / В. Є. Сахаров, Т. В. Сахарова. – К. : Національна акдемія управління, 1998. – 79с. – (Економіст). – Бібліогр.:79с. – ISBN 966-95193-6-5 : 4.80.
- Скотт, Дж.Г. Учитесь эффективно продавать и управлять сбытом [Текст] = Effective selling and sales management / Дж.Г. Скотт ; Пер.с англ. – К. : Внешторгиздат, 1992. – 176с. – ISBN 5-85025-082-4 : 900 000.00;7.60;2.50;8.00;4.00;4.50;3.18.
- Смит, П. Р. Маркетинговые коммуникации:комплексный подход [Текст] = Marketing communications an integrated approach / П. Р. Смит. – Пер.со 2-го англ.изд. – К. : Знання-Прес, 2003. – 796с. – (Европейский маркетинг). – ISBN 966-7767-64-7;9789667767648 : 110,00;108,00;90,00.
- Уткин, Э. А. Инновационный менеджмент [Текст] / Э. А. Уткин, Г. И. Морозова, Н. И. Морозова. – М. : Акалис, 1996. – 208с. : табл. – ISBN 5-86275-045-2 : 5.50;6.00.
- Хлусов, В. П. Введение в маркетинг [Текст] / В. П. Хлусов. – М. : ПРИОР, 1997. – 160с. – (Экспертное бюро Стрикс). – ISBN 5-85572-184-1 : 5.00;4.90.
- Хрупович, С. Є. Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підприємств [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Хрупович С. Є. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами. – Л. : НУ Львівська політехніка, 2005. – 22с.
- Шарапа, О. М. Організаційно-економічні засади формування збутової політики сільськогосподарських підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Шарапа О. М. ; 08.00.04- економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Біла Церква : БНАУ, 2015. – 20 с.
|