Електронний каталог
гостиничные услуги. готельні послуги
Документи:
- Premier Palace hotel [Текст] // Welcome to Ukraine Magazine. – Kyiv, 2005. – № 4 (35). – C. 22-27.
- The rules for compulsory certification of hotel services, approved by the Order of the State Committee of Ukraine on Standardisation, Metrology and Certification, dated 27 january 1999,№37 [Текст] // All about accounting. – Kyiv : Niko, 2002. – № 6. – С. 54-67.
- Бухоблік готельних послуг [Текст] // Галицькі контракти."Дебет-кредит"..№24. – 2001. – С.21-29.
- Готельні послуги: організація діяльності, облік доходів та витрат [Текст] // Вісник податкової служби України. – Київ : Укрполіграфмедіа, 2013. – № 22 (738). – С. 14-22.
- Отель для новобрачных [Текст] // Гостиница и ресторан:бизнес и управление. – Москва, 2012. – № 5 (100). – С. 28-41.
- Свадьба с практической точки зрения [Текст] // Гостиница и ресторан:бизнес и управление. – Москва, 2012. – № 5 (100). – С. 56-62.
- СПА-меню : [композиция услуг и процедур] [Текст] // Ресторанный и гостиничный бизнес. – Київ, 2010. – № 3. – С. 40-42.
- СПА в городском бизнес-отеле? [Текст] // Гостиница и ресторан:бизнес и управление. – М., 2008. – № 5. – С. 16-19.
- Что должны уметь системы автоматизации фронт-офиса? [Текст] // Гостиница и ресторан:бизнес и управление. – Москва, 2012. – № 4 (99). – С. 20-31.
- Town, A. Looking to the future : The tragic events of 11 September continue to affect businesses worldwide [Текст] / A. Town // Leisure management. – Hertfordshire : Leisure Media Company Ltd., 2001. – Vol. 21, № 10. – C. 48-49.
- Абдулхаіров, А. З. Соціальні мережі як інструмент просування кримського туристичного продукту та готельно-ресторанних послуг [Текст] / А. З. Абдулхаіров // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2013. – № 8. – С. 3-6.
- Агафонова, Л. Г. Міжнародний досвід обгрунтування базової стратегії конкуренції готельного підприємства на ринку послуг гостинності [Текст] / Л. Г. Агафонова, Н. М. Лукашенко // Громадське харчування і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2001. – (Зб.наук.праць). – С.52-62.
- Басовська, М. В. Оцінювання якості готельних послуг [Текст] / М. В. Басовська, Л. А. Бовш, А. Г. Охріменко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 4. – С. 25-31.
- Гареев, Р. Сущность и особенности гостиничного качества [Текст] / Р. Гареев // РИСК: Ресурсы. Информация. Снабжение. Конкуренция. – Москва, 2014. – № 2. – С. 209-212.
- Горіна, Г. О. Ієрархічна кластерізація регіональних ринків готельних прслуг України за інфраструктурними складовими [Текст] / Г. О. Горіна // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 23. – С. 5-10.
- Грабар, М. В. Категоризація готелів в Україні: регіональний аспект [Текст] / М. В. Грабар // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2018. – № 4. – С. 40-44.
- Грицак, Н. Гостиничный интерактив. Часть ІІ: Проблема выбора [Текст] / Н. Грицак // Отельер & Ресторатор. – Київ, 2012. – № 2 (28). – С. 68-73.
- Дмитрук-Шийка, В. Життя по-новому: зміна стандартів прийому гостей [Текст] / В. Дмитрук-Шийка // Академия гостеприимства. – Київ : ООО"РІДЖІ", 2020. – № 4. – С. 28-30.
- Ерниязова, Ж. Проблемы и перспективы развития механизма управления гостичным бизнесом республики Казахстан [Текст] / Ж. Ерниязова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 12 (138). – С. 353-363.
- Ефимов, А. Возмещение ущерба: как взыскать его с непорядочного клиента [Текст] / А. Ефимов // Бухгалтерія UA. – Київ : ТОВ "Інфоліга", 2020. – № 15. – С. 25-26. – електронна версія.
- Ефимов, В. Об управлении качеством гостиничных услуг [Текст] / В. Ефимов // Ресторанный и гостиничный бизнес. – К., 2007. – № 3. – С. 56-58.
- Єфімов, О. "Золотий" ключик (теорія і практика готельного бізнесу) [Текст] / О. Єфімов // Бухгалтерія. Право. Податки. Консультації. – Київ : Блиц-Информ, 2010. – № 33. – С. 57-60.
- Жариков, А. Проектирование роскошного релакса [Текст] / А. Жариков // Ресторанный и гостиничный бизнес. – Київ, 2010. – № 3. – С. 44-45.
- Зима, Г. І. Підходи до удосконалення обліку калькулювання собівартості готельних послуг [Текст] / Г. І. Зима, Н. І. Самбурська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 20. – С. 52-56.
- Золотухін, О. Готелі залишилися без пільги з податку на прибуток: що в обліку та звітності? [Текст] / О. Золотухін // Баланс. – Дніпропетровськ, 2014. – № 79 (1430). – С. 13-18.
- Иванов, К. Стандартизация гостиничных услуг: краткий обзор и оценка [Текст] / К. Иванов // Стандарты и качество. – Москва, 2009. – № 7. – С. 94-98.
- Іванова, Л. О. Дослідження сучасного стану ринку готельних послуг в Україні [Текст] / Л. О. Іванова // Маркетинг в Україні. – К., 2008. – № 1. – С. 33-39.
- Іванова, Л. О. Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства [Текст] / Л. О. Іванова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 3. – С. 50-56.
- Каролоп, О. О. Сучасні стан і тенденції розвитку ринку готельних послуг у м.Києві [Текст] / О. О. Каролоп, О. Є. Агафонова // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.232-241.
- Карпенчук, В. Досвід із сертифікації готельних послуг. ДП "Рівнестандартметрологія" [Текст] / В. Карпенчук // Стандартизація, сертифікація, якість. – Київ, 2010. – № 1 (62). – С. 69-71.
- Климович, Е. С. Сколько стоит деловая репутация гостиницы [Текст] / Е. С. Климович // Отель. – Москва : [Ай Би Эс], 2009. – № 5. – С. 70-73.
- Клювак, О. В. Діагностика публічних електронних закупівель готельних та ресторанних послуг на основі ризик-підходу [Текст] / О. В. Клювак // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 1. – С. 47-54.
- Клюева, Л. Система бронирования, которая всегда в кармане [Текст] / Л. Клюева // Туристический бизнес. – Москва, 2012. – № 11 (266). – С. 18-19.
- Козлова, Т. Маркетинговая концепция в мировом рынке гостиничных услуг [Текст] / Т. Козлова // Новости турбизнеса. – К., 2007. – № 2. – С. 32-33.
- Колгушкина, А. В. Гостиничный комплекс Москвы: оценка спроса и потребительских предпочтений [Текст] / А. В. Колгушкина, И. В. Христофорова, А. В. Христофоров // Маркетинг услуг. – Москва, 2009. – № 3. – С. 178-193.
- Король, С. Я. Калькулювання собівартості готельних послуг [Текст] / С. Я. Король // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.161-167.
- Коросташивець, Ю. До питання про відповідальність за договором на готельне обслуговування [Текст] / Ю. Коросташивець // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2013. – № 3 (207). – С. 33-37.
- Кравцова, С. Класифікація показників якості готельних послуг [Текст] / С. Кравцова, М. Стригунова, М. Читалкіна // Стандартизація, сертифікація, якість. – Київ, 2012. – № 5 (78). – С. 54-60.
- Маигова, А. М. Роль маркетинга в управлении качеством гостиничных услуг [Текст] / А. М. Маигова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2008. – № 6. – С. 89-94.
- Мельниченко, С. Управління якістю послуг підприємств готельного господарства [Текст] / С. Мельниченко // Вісник КНТЕУ. – 2001. – №4. – С.60-66.
- Мельниченко, С. Національні готельні мережі на міжнародному ринку [Текст] / С. Мельниченко, Т. Кудлай // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2017. – № 2(91). – С. 19-30. – (Економічні науки).
- Мельниченко, С. В. Сучасні тенденції та основні засади функціонування закордонного ринку готельних послуг [Текст] / С. В. Мельниченко, О. Полторацька // Громадське харчування і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2001. – (Зб.наук.праць). – С.16-27.
- Мещерских, Л. Новые правила сертификации [Текст] / Л. Мещерских // Ресторанный и гостиничный бизнес. – К., 2007. – № 4. – С. 70-71.
- Петрова, М. Спортивно-оздоровительные услуги в отеле [Текст] / М. Петрова // Гостиница и ресторан:бизнес и управление. – Москва, 2010. – № 1 (80). – С. 17-39.
- Симонова, Е. Номер в отеле за 60 секунд: [Бронирование гостиниц] [Текст] / Е. Симонова // Туризм: практика, проблемы, перспективы. – М., 2009. – № 2. – C. 42-35.
- Стригунова, М. Оцінювання якості готельних послуг [Текст] / М. Стригунова, М. Читалкіна // Стандартизація, сертифікація, якість. – Київ, 2010. – № 6 (67). – С. 66-67.
- Ткаченко, Т. І. Управление качеством гостиничных услуг: методологические и практические аспекты [Текст] / Т. І. Ткаченко // Гостиничный и ресторанный бизнес. – 2002. – №5. – С.24-27.
- Ткаченко, Т. І. Методологічні основи функціонування та формування механізму управління якістю готельних послуг [Текст] / Т. І. Ткаченко, М. В. Новак // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.141-148.
- Тлеубердинова, А. Экономико-математическое моделирование гостиничных услуг [Текст] / А. Тлеубердинова, Д. Усенова // Маркетинг. – Москва, 2014. – № 3 (136). – С. 101-107.
- Туватова, В. Е. Проблемы и перспективы повышения качества услуг в гостиничном бизнесе [Текст] / В. Е. Туватова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 3 (89). – С. 76-82.
1
2
|