Електронний каталог
потребительский рынок. споживчий ринок
Підтеми:
Документи:
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій для студ. освіт.-кваліфікац рівня "магістр" напряму підгот. "Економіка і підприємництво" спеці.8.050107 "Економіка підприємства" / уклад.: Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 96с. : табл. – Бібліогр.: с.96. – 7.02.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" спеціальності 8.050107 "Економіка підприємства" / Уклад.:Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – К. : КНТЕУ, 2007. – 96с. : табл. – Бібліогр.:96с. – 8,77.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" спеціальності 8.050107 "Економіка підприємства" / Уклад.:Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – К. : КНТЕУ, 2008. – 96с. : табл. – Бібліогр.:96с. – 11.71.
- Ильин, В. И. Поведение потребителей [Текст] : Учеб.пособие / В. И. Ильин. – СПб. : Питер, 2000. – 223с. – (Краткий курс). – ISBN 5-272-00088-9 : 14.40;15.90.
- Скибінський, С. В. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник / С. В. Скибінський. – К. : ІЗМІН, 1997. – 328с. – ISBN 5-7763-8784-1 : 13.40.
- Скибінський, С. В. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів. Ч.1 / С. В. Скибінський. – Л. : Укоопспілка;Львівська комерційна академія, 2000. – 640с. – ISBN 5-7763-1948-Х : 44.00;53.00;86.40;55.00;72.00.
- Смаль, В. Глобалізація: головні фактори та наслідки розвитку [Текст] / В. Смаль, І. Смаль // Географія та основи економіки. – К., 2005. – №2. – С.37-42.
- Хваткин, Н. Г. Методические основы оценки конъюнктуры потребительского рынка [Текст] / Н. Г. Хваткин // Вестник Российского государственного торгово-экономического университета. – М., 2004. – №3(7). – С.83-91.
|