Електронний каталог
основи теорії ринкового господарства
Документи:
- Внутрішній ринок і торгівля України: структурно-інституціональна трансформація [Текст] [Текст] : монографія / авт.: В.Д. Лагутін, Ю.М. Уманців, А.Г. Герасименко та ін.; за ред. В. Д. Лагутіна. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 431с. – ISBN 978-966-629-751-1 : 90.00.
- Гроші та кредит [Текст] [Текст] : підручник / за ред. М.І. Савлука. – 4-те вид., перероб. і допов. – Київ : КНЕУ, 2006. – 744с. – Бібліогр.: с.734. – ISBN 966-574-896-3 : 59.00.
- Споживчий ринок України:методологія дослідження та регулювання [Текст] [Текст] : Монографія / За ред.Л.О.Лігоненко. – К. : КНТЕУ, 2007. – 379с. – Бібліогр.:С.372-378. – ISBN 966-629-304-8 : 37,25.
- Балабанова, Л. В. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-тє, переробл. і доп. – Київ : КНЕУ, 2011. – 543с. – (Школа маркетингового менеджменту). – Бібліогр.: с.463-470. – ISBN 978-966-483-444-2 : 112.50.
- Балабанова, Балабанова Марина Ивановна Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Балабанова Марина Ивановна Балабанова. – Донецьк : [ДонДУЕТ], 2002. – 600с. – Бібліогр.:с.530-543. – 65,00.
- Березин, И. С. Практика исследования рынков.Как? Кому? Когда? Зачем? Сколько? [Текст] / И. С. Березин. – М. : Бератор-Пресс, 2003. – 373с. – (Гильдия маркетологов рекомендует). – ISBN 5-9531-0010-8 : 43.92;40.80.
- Бородкіна, Н. О. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Н. О. Бородкіна ; за ред.Г.В.Осовської. – Київ : Кондор, 2007. – 360с. – Бібліогр.: с.360. – ISBN 966-351-050-1;9789663510507 : 38,40.
- Імад, С. А. Особливості відтворення суспільного виробництва Палестини [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Імад С. А. ; 08.01.01-економічна теорія. – К. : КНЕУ, 2001. – 19с.
- Котлер, Ф. Маркетинг по Котлеру [Текст] [Текст] = Kotler on marketing : как создать,завоевать и удержать рынок / Ф. Котлер ; пер.с англ. – Москва : Альпина Паблишер, 2003. – 295с. – ISBN 5-94599-096-5 : 57.60.
- Лагутін, В. Д. Внутрішній ринок споживчих товарів:теорія розвитку і регулювання [Текст] : монографія / В. Д. Лагутін. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 327с. – ISBN 966-629-341-2 : 49.12.
- Мельник, Л. Ю. Економічна теорія - політекономічний контекст [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. Ю. Мельник, П. М. Макаренко. – Київ : Кондор, 2008. – 524 с. – ISBN 978-966-351-147-4 : 76.00; 87.00.
- Океанова, З. К. Основы экономической теории [Текст] : Учеб.пособие / З. К. Океанова. – М. : Форум,Инфра-М, 2003. – 271с. – (Профессиональное образование). – ISBN 5-8199-0032-4; 5-16-000830-6 : 18.00.
- Ортинська, В. В. Маркетингові дослідження [Текст] [Текст] : підручник / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович. – 2-ге вид., допов. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 435 с. – Бібліогр.: с. 431-435. – ISBN 978-966-629-708-5 : 87.00.
- Ортинська, В. В. Маркетингові дослідження [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч.закл. за спец. "Маркетинг" / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 376с. – Бібліогр.:с.369-372. – ISBN 966-629-022-7,966-629-311-0 : 34.32.
- Пісоцька, Є. І. Розвиток форм обміну:логіко-історичний аналіз [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Пісоцька Є. І. ; 08.00.01 - економічна теорія та історія економічної думки. – Харків : ХНУ ім. В.Н.Кармазіна, 2012. – 15 с.
- Скотт, М. Факторы стоимости [Текст] : Руководство для менеджеров по выявлению рычагов создания стоимости / М. Скотт ; Пер с англ. – М. : Олимп-Бизнес, 2000. – 432с. : ил. – (Мастерство). – ISBN 5-901028-13-9(рус.) : 130.50.
- Смит, П. Р. Маркетинговые коммуникации:комплексный подход [Текст] = Marketing communications an integrated approach / П. Р. Смит. – Пер.со 2-го англ.изд. – К. : Знання-Прес, 2003. – 796с. – (Европейский маркетинг). – ISBN 966-7767-64-7;9789667767648 : 110,00;108,00;90,00.
- Тироль, Ж. Рынки и рыночная власть:теория организации промышленности [Текст] : В 2-х т. Т.1 / Ж. Тироль ; Под ред.В.М.Гальперина,Н.А.Зенкевича.Пер.с англ. – 2-е изд.,испр. – СПб. : Экономическая школа, 2000. – 328с. : ил. – (Библиотека"Экономической школы"). – ISBN 0-262-20071-6;5-900428-54-0(т.1) : 132.00.
- Тироль, Ж. Рынки и рыночная власть:теория организации промышленности [Текст] : В 2-х т. Т.2 / Ж. Тироль ; Под ред.В.М.Гальперина,Н.А.Зенкевича.Пер.с англ. – 2-е изд.,испр. – СПб. : Экономическая школа, 2000. – 328с. : ил. – (Библиотека"Экономической школы"). – ISBN 0-262-20071-6;5-900428-54-0(т.1) : 132.00.
- Фатхутдинов, Р. А. Конкурентоспособность:экономика,стратегия,управление [Текст] : Учеб.пособие для студентов высших учеб.заведений,обучающихся по техническим и экономическим специальностям / Р. А. Фатхутдинов. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 311с. – (Высшее образование). – Библиогр.:С.310-311. – ISBN 5-16-000313-4;9785160003139 : 16.80.
- Черненко, С. О. Конкуренція та ефективність товарних ринків в Україні [Текст] [Текст] : монографія / С. О. Черненко. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 170 с. – Бібліогр. с. 159 - 168. – ISBN 966-629-215-7 : 29.40.
- Чудак, В. В. Інституційний механізм реалізації конкурентної політики держави [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Чудак В. В. ; 08.00.01 - екон. теорія та історія екон. думки. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 24 с.
- Чудак, В. В. Інституційний механізм реалізації конкурентної політики держави [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Чудак В. В. ; 08.00.01 - екон. теорія та історія екон. думки; наук. кер. В.А. Романенко. – Київ, 2017. – 196 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 165-182. - Дод.
- Чудаков, А. Д. Цены и ценообразование [Текст] : Учебник для вузов / А. Д. Чудаков. – М. : РДЛ, 2003. – 376с. – ISBN 5-93840-032-5 : 21.60.
- Щетинін, А. І. Гроші та кредит [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. І. Щетинін. – Вид. 2-ге, перероб. та доп. – Київ : Центр навчальної літератури, 2006. – 432с. – Бібліогр.: с.428-429. – ISBN 966-364-157-6 : 45.65.
- Щетинін, А. І. Гроші та кредит [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. І. Щетинін. – Вид. 2-ге, перероб. та доп. – Київ : Центр навчальної літератури, 2005. – 432с. – Бібліогр.: с.428-429. – ISBN 966-364-157-6 : 40.00.
|