Електронний каталог
основні типи суспільного виробництва
Документи:
- Внутрішній ринок і торгівля України: структурно-інституціональна трансформація [Текст] [Текст] : монографія / авт.: В.Д. Лагутін, Ю.М. Уманців, А.Г. Герасименко та ін.; за ред. В. Д. Лагутіна. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 431с. – ISBN 978-966-629-751-1 : 90.00.
- Гроші та кредит [Текст] [Текст] : підручник / за ред. М.І. Савлука. – 4-те вид., перероб. і допов. – Київ : КНЕУ, 2006. – 744с. – Бібліогр.: с.734. – ISBN 966-574-896-3 : 59.00.
- Деньги [Текст] / Сост.,авт.вступ.ст.А.А.Чухно. – К. : Україна, 1997. – 510с. : ил. – ISBN 966-524-015-3 : 5.50.
- Економіка родини:для батьків і для дитини [Текст] : Навч.посібник / Уклад.Г.О.Ковальчук. – К. : КНЕУ, 2005. – 120с. – ISBN 966-574-239-6 : 25.00.
- Економічна теорія торгівлі: мікро-,макроекономічний та інституційний аспекти [Текст] [Текст] : звіт про науково-дослідну роботу (заключний) / В. Лагутін (кер.НДР) ,О. В. Пустовойт , О. Г. Гриценко [та ін.] ; М-во освіти і науки України, КНТЕУ. – Київ, 2007. – 161 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр. - Дод.
- Економічна теорія:сучасні проблеми розвитку сфери товарного обігу [Текст] : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції.тези доповідей.24-25 жовтня 2002р. Ч.1. – К. : КНТЕУ;МАТЕО, 2002. – 254с. – ISBN 966-629-043-Х;966-629-044-8 : 10.00.
- Конкурентоспроможність підприємств [Текст] : опорний конспект лекцій / Каф.економіки підприємництва.Уклад.:І.В.Смолін,Л.А.Нападовська. – К. : КНТЕУ, 2008. – 43с. : іл. – Бібліогр.:С.40-43. – 7.41.
- Макиавелли, маркетинг и менеджмент [Текст] = Machiavelly,marketing and management / Под ред.:Ф.Харриса,Э.Лока,П.Рис. – СПб. : Питер, 2004. – 272с. – (Деловой бестселлер). – ISBN 5-94723-502-1,0-415-21670-2 (англ.) : 33.84.
- Маркетинг [Текст]. – 2002. – 28.80.
- Маркетинговий менеджмент [Текст] [Текст] : навч.посіб. / за ред.Л.В.Балабанової. – 3-є вид.,переробл.і допов. – Київ : Знання, 2004. – 354с. – (Вища освіта XXI століття). – ISBN 966-8148-21-5 : 42.50;35.00.
- Маркетинговые исследования : инструменты и технологии [Текст] [Текст] : тезисы докладов 3-ей Междунар. науч.-практ. конф. 26-27 сент. 2006 г.,г.Киев. – Киев : КНТЕУ, 2006. – 62с. – 20.00.
- Новые бизнес-технологии.Основы маркетинга [Текст] : Развитие маркетинга.Архитектура маркетинга.Основные приемы маркетинга. – 2004. – 13.00.
- Общая экономическая теория (политэкономия) [Текст] : Учебник / Под общ.ред.В.И.Видяпина,Г.П.Журавлевой. – М. : ПРОМО-Медиа, 1995. – 608с. – ISBN 5-88894-006-2 : 3100000.00; 3280000.00.
- Общая экономическая теория [Текст] : Курс лекций / Под ред.Журавлевой Г.П. – М. : Рос.Экономич.Академия им.Г.В.Плеханова, 1998. – 310с. – ISBN 966-95277-1-9 : 13.50.
- Особливості дії та механізм використання законів попиту та пропозиції в умовах становлення змішаної економіки [Текст] : Звіт / Під кер. В. Д. Базилевич. – К., 1993. – 72с. – (КТЕІ).
- Проблемы трансформации и перехода к регулируемой рыночной экономике [Текст] / Ред.кол.Э.Н.Крылатых,В.В.Герасименко,В.К.Фальцман. – М. : Теис, 1999. – 77с. – (Основы современной экономики). – ISBN 5-7218-0214-6 : 8.64.
- Программа по курсу "Основы маркетинга" [Текст] / Сост.В.М.Тарасевич. – СПб. : Экономическая школа, 1994. – 40с. – (Экономическая школа). – 5.00.
- Рынок [Текст] / Упоряд. А.А.Чухно. – К. : Україна, 1995. – 448с. – ISBN 5-319-00921-6 : 7.80;5,50.
- Словарь маркетинговых терминов [Текст] : Содержит около 3000 терминов. – 2002. – 25.00.
- Современная экономика [Текст] : Многоуровневое учеб.пособие для вузов / Науч.ред.Мамедов О.Ю. – 2-е изд.,доп. – Ростов на/Д : Феникс, 1998. – 672с. – ISBN 5-85880-547-7 : 16.80.
- Споживчий ринок України:методологія дослідження та регулювання [Текст] [Текст] : Монографія / За ред.Л.О.Лігоненко. – К. : КНТЕУ, 2007. – 379с. – Бібліогр.:С.372-378. – ISBN 966-629-304-8 : 37,25.
- Структурно-інституціональна трансформація внутрішнього ринку і торгівлі у посткризовий період розвитку національної економіки[ Текст] [Текст] : звіт про науково-дослідну роботу (заключний) / В. Лагутін (кер.НДР), В. А. Романеко ,Ю.М. Уманців [та ін.] ; М-во освіти і науки України, КНТЕУ. – Київ, 2010. – 376 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр. - Дод.
- Теорія галузевих ринків [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Н.В. Квіцинська, І.В. Лазебна. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 104 с. – Бібліогр.: с. 102-104. – 33.00.
- Трансформація моделі економіки України (ідеологія,протиріччя,перспективи) [Текст] / За ред.В.М.Гейця;Відпов.ред.Б.Є.Кваснюк. – К. : Логос, 1999. – 500с. – ISBN 966-02-0889-8 : 30.00.
- Фактори макроекономічної нестабільності в системі моделей економічного розвитку [Текст] [Текст] : кол. моногр. / авт.: В.М. Геєць, В.Р. Сіденко, М.І. Скрипниченко та ін.; за ред. М.І. Скрипниченко. – Київ : Ін-т економіки та прогнозування НАНУ, 2012. – 720 с. – Бібліогр.: с. 689-717. – ISBN 978-966-02-6646-9 : 72.00.
- Формування економічного механізму ефективної конкуренції на внутрішньому ринку України [Текст] [Текст] : звіт про науково-дослідну роботу (заключний) / В. Лагутін (кер.НДР), В. А. Романеко , О. Г. Гриценко [та ін.] ; М-во освіти і науки України, КНТЕУ. – Київ, 2010. – 333 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр. - Дод.
- Цены и ценообразование [Текст] : Учебник для вузов / Под ред.И.К.Салимжанова. – М. : Финстатинформ, 1999. – 304с. – ISBN 5-7866-0112-9 : 20.40.
- Цены и ценообразование [Текст] = Микроэкономика (теория цены).Цены и рыночная конъюктура : Учебник для вузов / Под ред.В.Е.Есипова. – 3-е изд.,испр.и доп. – СПб. : Питер, 1999. – 463с. – ISBN 5-8046-0104-0 : 22.70.
- Экономическая теория (политэкономия) [Текст] : Учебник / Под общей ред.:В.И.Видяпина,Г.П.Журавлевой. – 3-е изд.,перераб.и доп. – М. : Изд-во Российской экономической академии, 2000. – 592с. – ISBN 5-7307-0241-8 : 56.16.
- Bashnyanyn, G. I. Metrological economic systems [Text] [Текст] : introduction into the general theory and methodology of formation of economic parameters : [scientific monograph] / G. I. Bashnyanyn. – Lviv : Publ. house of Lviv Commercial Academy, 2012. – 1152 р. – Bibliogr.: p. 1097-1150 (1252 titles). – ISBN 978-617-602-044-8.
- Kelly, J. Social choice theory [Текст] : An introduction / J. Kelly, S. – Berlin : Springer-Verlag, 1988. – 163 p. – ISBN 3-540-17634-9.
- Ohmae, K. Triad power [Text] [Текст] : the coming shape of global competition / K. Ohmae. – New York : The Free Press, 1985. – 220 p. – ISBN 0-02-923470-0 : 100,00.
- Абрютина, М. С. Экономический анализ торговой деятельности [Текст] : Учеб.пособие / М. С. Абрютина. – М. : Дело и Сервис, 2000. – 507с. – ISBN 5-8018-0074-3 : 51.00;52.80.
- Западноевропейские страны:Особенности социально-экономических моделей [Текст] : Монография / А. В. Авилова, А. М. Волков, В. П. Гутник, В. Н. Зуев ; Отв.ред. В.П.Гутник. – М. : Наука, 2002. – 271с. – ISBN 5-02-013136-9 : 30.00.
- Агеев, Е. Я. Маркетинг:от простого к сложному (ответы на вопросы) [Текст] : Учеб.пособие / Е. Я. Агеев, В. И. Чепинога. – К. : Новий Світ-2000, 2004. – 421с. – ISBN 966-7827-54-2 : 32.00.
- Азарян, Е. М. Потребительский рынок: становление и развитие [Текст] [Текст] / Е. М. Азарян. – Донецьк : НАНУ И-т экономики пром-ти, 2002. – 304с. – Библиогр.:с.293-302. – ISBN 966-02-2513-Х : 17.40.
- Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / О. М. Азарян, І. Х. Баширов, Б. З. Воробйов, М. В. Жаболенко ; За ред.О.М.Азарян. – К. : НМЦВО МОіН України,Студцентр, 2003. – 400с. – ISBN 966-7530-27-2 : 28.00;24.00.
- Акимов, Н. И. Политическая экономия современного способа производства [Текст] / Н. И. Акимов. – М. : Экономика, 2002. – 230с. – ISBN 5-282-02171-4 : 42.00;40.80;48.00.
- Акимова, И. М. Промышленный маркетинг [Текст] / И. М. Акимова. – К. : Знання;КОО, 2000. – 294с. – ISBN 966-620-023-6 : 21.35.
- Алімпієв, Є. В. Взаємодія фінансової та грошової політик у трансформаційній економіці післякризового періоду [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Алімпієв Є. В. ; 08.01.01-економічна теорія. – К. : КНУ ім.Т.Шевченка, 2005. – 20с.
- Андреев, С. Н. Маркетинг некоммерческих субъектов [Текст] / С. Н. Андреев. – М. : Финпресс, 2002. – 314с. – ISBN 5-8001-0031-4 : 64.80.
- Аникеев, С. Методика разработки плана маркетинга [Текст] : Практическое руководство / С. Аникеев. – 2-е изд.,доп. – М. : Фолиум, 1996. – 128с. – (Практика маркетинга). – ISBN 5-900934-02-0 : 9.90.
- Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг [Текст] : Підручник для студ.вищ.навч.закл. / В. В. Апопій, С. Г. Бабенко, Я. А. Гончарук [et al.] ; За ред.: В.В. Апопія, Я.А. Гончарука. – К. : Укоопосвіта, 2002. – 458с. – ISBN 966-7568-25-3 : 25.00.
- Армстронг, Г. Введение в маркетинг [Текст] [Текст] : учеб. пособие / Г. Армстронг, Ф. Котлер ; пер. с англ. – 5-е изд. – Москва : Вильямс, 2000. – 640с. – ISBN 5-8459-0108-1;0-13-012771-Х : 50.60.
- Багиев, Г. Л. Маркетинг [Текст] : Учебник для вузов / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич, Х. Анн ; Под общ.ред.Багиева Г.Л. – 2-е изд.стереотип. – М. : Экономика, 2001. – 703с. : ил. – (Высшее образование). – ISBN 5-282-01932-9 : 92.40.
- Базылев, Н. И. Основы бизнеса [Текст] : Учеб.пособие / Н. И. Базылев, М. Н. Базылева. – Мн. : Мисанта, 2003. – 253с. – ISBN 985-6080-79-7 : 28.80.
- Экономическая теория [Текст] : Учеб.пособие для вузов / Н. И. Базылев, С. П. Гурко, М. Н. Базылева, Л. В. Бондарь ; Под ред.Н.И.Базылева,С.П.Гурко. – Мн. : БГЭУ, 2002. – 432с. : ил. – ISBN 985-426-707-5 : 24.90.
- Бакалінський, О. В. Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізницями [Текст] [Текст] : монографія / О. В. Бакалінський, Т. С. Мельник. – Київ : Центр навчальної літератури, 2018. – 286 с. – Бібліогр.: с. 259-276. – ISBN 978-617-7696-20-8 : 120.00.
- Балабанова, Балабанова Марина Ивановна Маркетинг [Текст] : Підручник / Балабанова Марина Ивановна Балабанова. – 2-ге вид.,перероб.і доп. – К. : Знання-Прес, 2004. – 645с. – (Вища освіта ХХI століття). – ISBN 966-7767-44-2 : 65,00;54.00.
- Балабанова, Л. В. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-тє, переробл. і доп. – Київ : КНЕУ, 2011. – 543с. – (Школа маркетингового менеджменту). – Бібліогр.: с.463-470. – ISBN 978-966-483-444-2 : 112.50.
1
2
3
4
5
6
7
|