Електронний каталог
клієнти банку
Документи:
- Винокуров, Д. Програми лояльності для клієнтів фінансових установ [Текст] / Д. Винокуров, А. Крилов // Фінансовий ринок України. – Київ, 2010. – № 1 (75). – С. 16-22.
- Горінов, О. С. Сучасні методи ідентифікації клієнтів банками України [Текст] / О. С. Горінов, М. В. Колдовський // Актуальні проблеми економіки. – К., 2008. – № 3. – С. 161-166.
- Гузеева, Ю. В. Особенности формирования лояльности клиентов в современных банках [Текст] / Ю. В. Гузеева // Банковские услуги. – Москва, 2012. – № 7. – С. 17-23.
- Дзедзик, І. Б. Класифікація клієнтів з високим рівнем ризику з точки зору імовірності "відмивання" ними грошей через банківську установу [Текст] / І. Б. Дзедзик // Регіональна економіка. – Львів, 2010. – № 3 (57). – С. 95-100.
- Крылов, С. Управление прибыльностью клиентской базы [Текст] / С. Крылов // Банковский менеджмент. – Київ, 2020. – № 6. – С. 7-12.
- Мамонтов, А. Новые принципы сотрудничества [Текст] / А. Мамонтов // Банковская практика за рубежом. – Київ, 2011. – № 5. – С. 28-33.
- Маслова, Н. Лідогенерація як складова клієнтоорієнтованості банку [Текст] / Н. Маслова // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2013. – № 6 (92). – С. 84-95.
- Попова, Е. М. Анализ международного рынка услуг состоятельным частным клиентам банков [Текст] / Е. М. Попова, К. Я. Моисеев // Банковские услуги. – Москва, 2014. – № 3. – С. 22-29.
- Соколовский, И. Изучение удовлетворенности клиентов банков - зарубежный опыт и украинские реалии [Текст] / И. Соколовский // Маркетинговые исследования в Украине. – 2007. – № 5. – С. 20-25.
- Чубукова, И. Сюрпризы правила Парето: Принципы деления клиентов по поведенческому признаку [Текст] / И. Чубукова // Новый маркетинг. – К., 2007. – № 11. – С. 41-45.
- Шарифулин, А. Как банкам привлечь новых клиентов через магазины приложений [Текст] / А. Шарифулин // Банковский менеджмент. – Київ, 2019. – № 4. – С. 34-37.
- Шаталович, Т. Нове у відкритті та використанні банківських рахунків клієнтів [Текст] / Т. Шаталович // Вісник НБУ. – 2001. – №7. – С.15-16.
|