Електронний каталог
реклама в маркетингових комуникаціях
Документи:
- Маркетингова політика комунікацій [Текст] [Текст] : програма / авт. Є.В. Ромат, В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 970/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 18 c. – 12,00.
- Некомерційна реклама [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Є.В. Ромат; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1471/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 21c. – 43,00.
- Основи рекламно-інформаційної діяльності [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів спеціалізації "Менеджмент організацій",спеціалізації "Менеджмент туристичної індустрії" денної та заочної форм навчання / Уклад.:В.Є.Сахаров,А.Ю.Єрьоменко,Н.І.Ведмідь. – К. : КНТЕУ, 2001. – 55с. – 5.84.
- Програма курсу "Реклама в системі маркетингу" [Текст] : для студентів спеціальності 6.050108 "Маркетинг", ОКР "бакалавр", напряму підготовки "Економіка і підприємництво" всіх форм навчання / уклад. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, І.О. Бучацька; Каф. маркетингу. – 773/04 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2004. – 16 c. – 6,02.
- Рекламний бізнес [Текст] [Текст] : методичні рекомендаціі до виконання курсових робіт / авт.О.М. Мельникович, Т.В. Дубовик, О.В.Голік; КНТЕУ, Каф. журналістики та реклами. – 871/19 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2019. – 32c. – 25,00.
- Робоча програма курсу "Реклама в системі маркетингу" [Текст] : для студентів спеціальності 6.050108 "Маркетинг", ОКР "бакалавр", напряму підготовки "Економіка і підприємництво" всіх форм навчання / уклад. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, І.О. Бучацька; Каф. маркетингу. – 774/04 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2004. – 20 c. – 4,32.
- Система маркетингових комунікацій [Текст] [Текст] : тематика та методичні рекомендації до виконання курсових робіт / авт. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, Т.В. Дубовик, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 468/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 30 c. – 12,00.
- Система маркетингових комунікацій [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Т.В. Дубовик, В.В. Ортинська, О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 241/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 38 c. – 13,00.
- Semenik, R. J. Promotion & integrated marketing communications [Текст] / R. J. Semenik. – Cincinnati : South-Western, 2002. – 582 p. – ISBN 0-324-12568-2 : 506.35.
- Smith, P. R. Marketing communications [Текст] : An integrated approach. / P. R. Smith. – London : Kogan Page, 1997. – 403 p. – ISBN 0-7494-0775-1.
- Бернет, Дж. Маркетинговые коммуникации [Текст] = Introduction to marketing communication : Интегрированный подход / Дж. Бернет, С. Мориарти ; Пер. с англ. – СПб. : Питер, 2001. – 860с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-272-00232-6 : 70.38.
- Голубкова, Е. Н. Маркетинговые коммуникации [Текст] / Е. Н. Голубкова. – М. : Финпресс, 2000. – 256с. – (Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом). – Библиогр.:С.251-254. – ISBN 5-8001-0021-7 : 30.00;22.70;29.22.
- Голубкова, Е. Н. Маркетинговые коммуникации [Текст] : Учеб.пособие / Е. Н. Голубкова. – 2-е изд.,перераб. и доп. – М. : Финпресс, 2003. – 304с. – (Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом). – ISBN 5-8001-0021-7 : 49.68;42.00.
- Гольман, И. А. Рекламная деятельность:Планирование.Технологии.Организация [Текст] : Учебник для студентов вузов,обучающихся по специальности "Реклама" / И. А. Гольман. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Гелла-принт, 2002. – 400с. – (Рекламные технологии). – ISBN 5-901008-14-6 : 126.00.
- Ландсбаум, М. Маркетинг.ХХI век [Текст] : Учеб.-практическое пособие для студентов вузов / М. Ландсбаум ; Пер.с англ. – М. : ТК Велби;Проспект, 2006. – 442с. – ISBN 5-482-00500-3;9785482005002 : 51.12.
- Лук'янець, Т. І. Маркетингова політика комунікацій [Текст] : Навч.-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / Т. І. Лук'янець. – К. : КНЕУ, 2002. – 272с. – ISBN 966-574-317-1 : 18.60.
- Лук'янець, Т. І. Маркетингова політика комунікацій [Текст] : Навч.посібник / Т. І. Лук'янець. – К. : КНЕУ, 2000. – 378с. – ISBN 966-574-009-1 : 21.00.
- Ньюсом, Д. Всё о PR. Теория и практика паблик рилейшнз [Текст] = This is PR. The Realities of Public Relations : Учебник / Д. Ньюсом, Дж.В. Тёрк, Д. Крукеберг ; Пер. с англ. – 7-е изд. – М. : Имидж-Контакт,Инфра-М, 2001. – 628с. – (Современные консалтинговые технологии). – ISBN 5-94369-007-7;5-16-00794-7 : 109.20.
- Овчинникова, Н. Н. Рекламное дело [Электронный ресурс] [Текст] : учебное пособие; электронный справочник / Н. Н. Овчинникова ; Овчинникова Н.Н.;. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – 2007. – 128,00. – Систем. требования: Windows 98/2000/XP; Pentium - II; 256 Мб ОЗУ; 24-х CD-ROM.
- Рекламная деятельность [Текст] : Учебник для студ.вузов / Ф. Г. Панкратов, Ю. К. Баженов, Т. К. Серегина, В. Г. Шахурин. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : Информационно- внедренческий центр "Маркетинг", 2001. – 364с. – ISBN 5-7856-0118-4 : 27.00; 23.40.
- Рогожин, М. Ю. Теория и практика рекламной деятельности [Текст] : Учебн.пособие / М. Ю. Рогожин. – М. : РДЛ, 2001. – 208с. – ISBN 5-93840-016-3 : 16.80.
- Ромат, Е. В. Реклама [Текст] : Учебник для студентов вузов / Е. В. Ромат. – 4-е изд.,перераб. и доп. – СПб. : Питер, 2001. – 492с. – (Учебники для вузов). – ISBN 5-318-00224-2 : 37.20; 43.92.
- Ромат, Е. В. Реклама [Текст] [Текст] : [учеб. для студентов экон. вузов] / Е. В. Ромат. – 7-е изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2008. – 506с. : ил. – (Учебники для вузов). – 4 000 пр. – ISBN 978-5-388-00163-4 : 65.00.
- Ромат, Е. В. Реклама: теория и практика [Текст] [Текст] : [учеб. для студентов экон. вузов] / Е. В. Ромат, .Сендеров Д. – 8-е изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2013. – 505 с. : ил. – (Учебник для вузов). – Библиогр. в конце разд. – ISBN 978-5-5-496-00114-4 : 250.00.
|