Електронний каталог
прямий маркетинг
Документи:
- Прямий маркетинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик, О.І. Микало; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 748/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 23 с. – 15,00.
- Прямий маркетинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.І. Микало; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 411/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 23 с. – 15,00.
- Прямий маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: К.В. Гурджиян, В.В. Сова; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 78 с. : іл. – Бібліогр.: с.77-78. – 36.00.
- Бернет, Дж. Маркетинговые коммуникации [Текст] = Introduction to marketing communication : Интегрированный подход / Дж. Бернет, С. Мориарти ; Пер. с англ. – СПб. : Питер, 2001. – 860с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-272-00232-6 : 70.38.
- Голубкова, Е. Н. Маркетинговые коммуникации [Текст] : Учеб.пособие / Е. Н. Голубкова. – 2-е изд.,перераб. и доп. – М. : Финпресс, 2003. – 304с. – (Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом). – ISBN 5-8001-0021-7 : 49.68;42.00.
- Голубкова, Е. Н. Маркетинговые коммуникации [Текст] / Е. Н. Голубкова. – М. : Финпресс, 2000. – 256с. – (Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом). – Библиогр.:С.251-254. – ISBN 5-8001-0021-7 : 30.00;22.70;29.22.
- Джоббер, Д. Принципы и практика маркетинга [Текст] = Principles and practice of marketing : Учеб.пособие / Д. Джоббер ; Пер.с англ. – 2-е изд. – М. : Вильямс, 2000. – 679с. : илл. – ISBN 5-8459-0072-7;9785845900722 : 89.40.
- Джулер, А. Д. Креативные стратегии в рекламе [Текст] = Сreative strategy in advertising : Искусство создания эффективной рекламы / А. Д. Джулер, Б. Л. Дрюниани ; Пер.с англ. – 7-е изд. – СПб. : Питер, 2004. – 384с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-318-00672-8;0-534-55784-8 (англ.) : 40.21;40.15.
- Зайцева, О. І. Прямий маркетинг [Електронний ресурс] [Текст] = Direct Marketing : робоча програма/Course Outline / О. І. Зайцева, В. Д. Кармазінова, О. О. Каркушка ; каф. маркетингу. – 29-33/РП23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 18 с.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials : Краткий курс / Ф. Котлер ; Пер с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 646с. : илл. – ISBN 5-8459-0295-9(рус.);0-13-557232-0(англ.) : 55.00.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 1999. – 1055с. – ISBN 5-8275-0010-0;9785827500100 : 68.45.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2001. – 943с. – ISBN 5-8459-0065-4;9785845900883 : 76.95.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2000. – 944с. : ил. – ISBN 5-8459-0065-4;0-13-262254-8 : 50.00.
- Муллин, Р. Прямой маркетинг [Текст] = Direct marketing : Поэтапное руководство по эффективному планированию и определению целей / Р. Муллин ; Пер.с англ. – К. : Знання, 2005. – 334с. – (Европейский маркетинг). – ISBN 966-346-040-7;9789663460406 : 40,00.
- Пазуха, М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 172с. – Бібліогр.:С.128-129. – ISBN 966-364-268-8 : 22.00.
- Ромат, Є. В. Основи реклами [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Є. В. Ромат. – Київ : Студцентр, 2006. – 287с. : іл.;табл. – Бібліогр.: с. 281-287. – ISBN 966-7530-41-8 : 30.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч.закл. / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Е.Н.та інші Берковіць ; [ред.-упоряд. : О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова]. – 4-те вид. – Київ : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2009. – 646 с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-45-1 : 150.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник [для студ. вищ. навч.закл.] / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Е. Н. Берковіць ; [ред.-упоряд. : О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова]. – 3-тє укр.вид. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008. – 648с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-44-3 : 120.00; 100.00.
- Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освітньо-кваліфікаційною програмою бакалавра за напрямами підготовки "Економіка і підприємництво" та "Менеджмент" / В. Руделіус, О. М. Азарян, О. А. Виноградов, Т. В. Гавриленко ; Ред.-упоряд.:О.І.Сидоренко,П.С.Редько. – 1-ше укр.вид. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005. – 422с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-34-6;9789668487347 : 25,00.
- Стоун, М. Прямое попадание:факторы успеха прямого маркетинга [Текст] / М. Стоун ; Пер.с англ. – Мн. : Амалфея, 1998. – 448с. – (Учимся торговать). – ISBN 985-6015-76-6 : 16.78.
|