Електронний каталог
розничное торговое предприятие. роздрібне торговельне підприємство
Документи:
- Korolchuk, O. Commercial logistics as the effective instrument of raising enterprise competitiveness [Text] [Текст] = Комерційна логістика як ефективний інструмент підвищення конкурентноспроможності торговельного підприємства / O. Korolchuk, T. Moskvitina // Facing the challenges of the future [Text]. – Bucharest : A.S.E., 2010. – Vol. II. – P. 700-705.
- Глинская, О. Контроллинг логистических затрат на торговом предприятии [Текст] / О. Глинская, И. Скорикова // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2012. – № 9-10. – С. 117-124.
- Гришин, В. В. Антикризисная коррекция маркетинговой политики несетевого торгового предприятия [Текст] / В. В. Гришин // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 5 (79). – С. 4-13.
- Дубовик, Т. В. Мерчандайзинг інтернет-магазину [Текст] / Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 11 (113). – С. 123-128.
- Захаренко, А. Акции в розничной торговле. Анализ эффективности [Текст] / А. Захаренко // Справочник экономиста. – Київ, 2017. – № 9. – С. 16-26.
- Колотій, В. О. Чинники конкурентоспроможності і сталість роздрібних підприємств торгівлі будматеіалами [Текст] / В. О. Колотій // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 10 (136). – С. 131-135.
- Коротков, А. В. Стратегии максимального влияния на клиентов в розничных магазинах [Текст] / А. В. Коротков // Управление продажами. – Москва, 2011. – № 4 (59). – С. 246-252.
- Корсак, В. І. Теоретичні аспекти розвитку роздрібних торговельних організацій та їх значення для регіональної економіки [Текст] / В. І. Корсак // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2012. – № 5-6. – С. 67-70.
- Лискин, Е. Пути повышения прибыльности продаж розничных компаний [Текст] / Е. Лискин // Отдел маркетинга. – Київ, 2010. – № 2. – С. 60-63.
- Писарюк, С. Н. Влияние факторов макросреды на эффективность деятельности сетевых предприятий розничной торговли [Текст] / С. Н. Писарюк // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 10. – С. 192-201.
- Рильська, Н. В. Модель роздрібного торговельного підприємства як бізнес-системи [Текст] / Н. В. Рильська // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Економічні науки. – Д., 2007. – № 4 (36). – С. 162-169. – (Економічні науки).
- Самойлова, Н. Цели розничного предприятия: Как повысить продажи [Текст] / Н. Самойлова // Отдел маркетинга. – Київ, 2010. – № 10-11. – С. 21-23.
- Соболєв, В. О. Дослідження класифікації типів та форматів роздрібних торговельних підприємств [Текст] / В. О. Соболєв // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2008. – № 4(40). – С. 166-173. – (Економічні науки).
- Фірсова, Н. В. Значення внутрішнього контролю товарних запасів у діяльності роздрібних торговельних підприємств споживчої кооперації [Текст] / Н. В. Фірсова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 4. – С. 29-31.
- Хапенко, В. Н. Коммуникационная политика торгового предприятия класса люкс [Текст] / В. Н. Хапенко // Реклама. Теория и практика. – М., 2008. – № 4. – С. 246-251.
- Червак, Р. Секреты создания атмосферы супермаркета [Текст] / Р. Червак // Новый маркетинг. – 2002. – №2. – С.69-74.
- Чкалова, О. В. Характеристика розничных торговых предприятий в России и за рубежом:(Виды и типы магазинов) [Текст] / О. В. Чкалова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №4. – С.83-99.
- Чкалова, О. В. Выбор месторасположения для торгового предприятия [Текст] / О. В. Чкалова, Е. А. Семенычева // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2002. – №1. – С.91-100.
- Шарф, А. Инвестиционная привлекательность предприятий розничной торговли: методика оценки [Текст] / А. Шарф // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2011. – № 8. – С. 81-95.
|